Skocz do zawartości
Diabeł_

Wymiana tylnych zacisków hamulcowych, żeliwo na aluminium = SPRAWNY hamulec ręczny :)

Rekomendowane odpowiedzi

Co do śrub od jarzm, to katorga, jeżeli łby są objechane.. ja mając belkę na wierzchu miałem spore problemy z wyciągnięciem..:/ ale jak to mówią bez majzla i młota to nie robota :haha i po ponad godzinie walki dałem radę..:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie łby uciąłem kątówką zdjąłem jarzmo a pozostałości śrub wykręciłem palcami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak by ktoś miał do sprzedania tylne zaciski lucasa nie muszą być sprawne kupie w rozsądnej cenie, zaciski od diabel_102 które kupiłem są już sprawne wystarczył 1 dzień polałem płynem hamulcowym dźwigienki i chodzą w pełnym zakresie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzej to napisz jeszcze jaki gwint jest na elastycznym od strony sztywnej rurki bo może zamiast przejściówki i oryginalnego wężyka (jak dla mnie ciut za krótki i zbyt mocno wtedy nadwyrężony) pasowałby bez żadnych przeróbek z przodu B5 o numerze katalogowym:

83.7813-0295.3 lub 330799

1505377992_1

Pokićkałem rozmiary gwintów golf-M12, Passat-M10

Już sie dokopałem, tylne wężyki w naszych paskach wg. katalogu ATE mają z tyłu z obu stron gwinty M10 i aby tak nie "piał" to można wstawić z przodu-te same gwinty a długość 330 mm-tył to 160 mm.

Jak ktoś wytrwały i znajdzie wężyk M10 na M12 to proszę OTO katalog ATE.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie taki przewód :ok

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

diabel_102 jak miałbyś te zaciski od golfa to powiedz mi w jakiej cenie? bym był zainteresowany kompletem na oba kola a nawet 2 komplety jeśli były by w dobrych pieniądzach;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dembol84

Witam.

Czy jest ktoś kto pomógłby mi w sprawie podkładek do zacisku hamulcowego??

Posiadam Audi A3 1997r. 1,6 .Ostatnio wyświetliła mi się kontrolka oznajmiająca problem z hamulcami. Pojechałem na warsztat i okazało się ,że do wymiany mam podkładki do zacisku hamulcowego na tylnym prawym kole.

Pojechałem do serwisu audi i okazuje się ,że mają je ale w zestawie z przewodem wężowym i łączna kwota to ponad 100 zł.Z uwagi że nie potrzebny mi wcale ten wężyk bo mój jest sprawny szkoda wydawać niepotrzebnie pieniędzy. Czy zna może wymiary oryginalnych podkładek miedzianych do tego modelu?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie jak w końcu z tym przewodem elastycznym ? zostaje ten sam ? czy cos kombinować ? bo własnie nabyłem zaciski i nie chciałbym niespodzianek jak wszystko w sobote rozgrzebie

Edytowane przez Pawełz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zostaje ten sam ?

Przeczytaj uważnie pierwszy post...

przejściówka M12x1 (zacisk golf) na M10x1 (przewód 35i)

Przewód zostaje stary tylko przejściówkę musisz kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za zwrócenie uwagi , posłuchałem i u mnie nie wyszło tak pięknie.............

przewód elastyczny ciągnie po feldze i nie mam możliwości inaczej go ułożyć ponieważ już wychodzi z redukcji pod kątem prostym. W drugim kole mam troche inny przewód giętki więc sie zmieściło.

Na mój gust jednak jest to wszystko strasznie blisko felgi, więc raczej poszukam jakiegoś odpowiedniejszego i na wszelki wypadek uprzedzam innych , że może sie tak zdażyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
więc raczej poszukam jakiegoś odpowiedniejszego

Też próbowałem ,ryłem po katalogach za odpowiednim rozmiarem przewodu (długość i gwint) i jakoś się poddałem...

Jak byś wymarał coś idealne podpasowanego to wal tu z tym jak w dym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzi przewód z golfa 4 od tego zacisku i nie ma żadnych problemów,sprzedawany jest w komplecie ze śrubą i podkładkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic złego sie do tej pory nie zdarzyło, ale przy okazji wymiany klocków wymienie przewody.

Dzięki za info jaaano

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przewód z MK IV i Octavii 1 jest taki sam? Bo ja mam bodajże właśnie z Octavii i też jest gitarka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Piszę z pytaniem czy wymienialiście kiedyś linkę od hamulca ręcznego bo chyba mnie to czeka. Po zaciągnięciu ręcznego tylko jedno koło się blokuje i to też dość słabo, drugie w ogóle nie reaguje. Próbowałem poszukać takiego tematu na forum ale nie udało mi się nigdzie znaleźć tak pięknie sfotografowanej wymiany jak ta wymiana zacisku. Dajcie znać jeżeli ktoś będzię mi w stanie pomóc.

Dzięki z góry.

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem, i nie ma z tym żadnej filozofii ;) Wewnątrz musisz zdemontować tunel środkowy, tam masz zamocowane linki. Odkręcasz. Od spodu auta demontujesz koniec linki z zacisku i wyciągasz z rurki prowadzącej do wnętrza samochodu. Montaż nowej w odwrotnej kolejności ;) Zabawa na pół godziny :) Powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem świeżo po wymianie zacisków. U mnie niestety nie było tak kolorowo z rozkręceniem rurki od przewodu elastycznego i bez palnika i żabki się nie obeszło (klucz specjalny nie dał rady). Druga sprawa to przewody elastyczne- z passata b5 pasują idealnie w miejsce starych (koszt 20zł sztuka). Jeśli zmieniacie przewody to zaciski lepiej kupić razem ze śrubami przelewowymi bo za żadne skarby nie mogłem ich kupić osobno. Z nowymi przewodami ich nie dostałem a przewody razem ze śrubą kosztowały 49zł sztuka. Na szczęście na szrocie dostałem używki za 5zł:).

Na początku kupiłem zaciski z passata b5 i nie ma szans ich założyć do 35i. Przewód hamulcowy wychodzi prosto w belkę i nawet żeby coś podciąć to nie da się aż tyle.

No i jedyny minus o ile można to nazwać minusem zacisków z golfa to to, że ciężko odpowietrzyć hamulce z kanału przy założonych kołach, ale da się:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jarzma także na imbusach, może to zależy od rocznika?

Dodam że ostatnio poległem gdy próbowałem je odkręcić, dla siebie będę szukał zacisków razem z jarzmami ze zwykłymi śrubami.

 

Panowie mam taka samą sytuację czyli zapieczone impbusy i na dodatek obrobione. Nie da się ich odkrecić kluczem. Macie jakiś patent jak wykręcić te śruby? Flexem ciężko dojść, przecinakiem też. Jak to ugryść?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności