Skocz do zawartości
Diabeł_

Wymiana tylnych zacisków hamulcowych, żeliwo na aluminium = SPRAWNY hamulec ręczny :)

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to ugryść?

Tak jak tu...

 

Ja u siebie łby uciąłem kątówką zdjąłem jarzmo a pozostałości śrub wykręciłem palcami.

 

I potem nowe śruby z łbem sześciokątnym...bądź na imbus...i koniecznie wzmacniane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba to jedyne wyjście, coś mi się ubzdurało że nie idzie dojść do tych śrub kątówką i stąd moje pytanie powyżej.

Wiem wiem, śruby 10.9 i na pewno nie na imbus, którego wystarczy przekręcić pół obrotu za dużo i już po nim :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imbus daje radę, jeśli masz dobry klucz i nie był wcześniej traktowany miękkim badziewiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ze srubami jarzma miałem to samo, w końcu wbilem dobry klucz do srodka, łeb złapałem kluczem do rur - żaba i wszystkie dzwignie naprężyłem i młotkiem w klucz i poszło w końcu; nowych srub takich nie dostaniecie nigdzie - dzwonilem do 7 hurtowni i w koncu poszedlem do mechanika i mi znalazł nówki od innego auta z normalnym łbem 6-kątnym. uciąłem na długość i siedzą jak ulał, gwint chyba 1.25

 

rownież planuję wymianę zacisków na aluminiowe i liczę, że uda się to przeprowadzić na samych redukcjach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry że odkopuję, ale przerabiałem właśnie ten temat i na początku zamontowałem zaciski z redukcjami - efekt przewód miał 2-3mm luzu od felgi 14". Kwestia syfu/lodu który przyklei się do felgi, przetrze przewód i można pożegnać się z hamulcami ;) Jeżeli ktoś ma 15" to ma zapas. Żeby jeździć spokojnie wymieniłem przewody na takie jak na poniższym foto + śruby M12 z podkładkami i hamulce jak marzenie :) Polecam

 

20121223132308.jpg

8E0 611 775E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorry że odkopuję, ale przerabiałem właśnie ten temat i na początku zamontowałem zaciski z redukcjami - efekt przewód miał 2-3mm luzu od felgi 14". Kwestia syfu/lodu który przyklei się do felgi, przetrze przewód i można pożegnać się z hamulcami ;) Jeżeli ktoś ma 15" to ma zapas. Żeby jeździć spokojnie wymieniłem przewody na takie jak na poniższym foto + śruby M12 z podkładkami i hamulce jak marzenie :) Polecam

 

20121223132308.jpg

8E0 611 775E

 

a powiedz mi co to za przewód? z jakiego auta i jaka jest jego długość? masz racje ja jak zakładałem redukcje i kupiłem za długa to się spotkałem z nieprzyjemnym faktem jej ukrecenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem od golfa 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zakładałem od golfa 4.

ja od seata leona top sporta tył i przód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności