Skocz do zawartości
KAWA

Wszystko o Tiptronic w B5

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie robiles skrzynie? Zdaj relacje jak efekty po naprawie skrzyni, jak ogolnie chodzi skrzynia - lepiej/gorzej/bez zmian.

Czy musisz za 5k jechac wymienic olej?

Mozesz podac cene ile zaplaciles za naprawe?

Czy nie myslales o wymianie skrzyni na nowa po regeneracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gdzie robiles skrzynie? Zdaj relacje jak efekty po naprawie skrzyni, jak ogolnie chodzi skrzynia - lepiej/gorzej/bez zmian.

Czy musisz za 5k jechac wymienic olej?

Mozesz podac cene ile zaplaciles za naprawe?

Czy nie myslales o wymianie skrzyni na nowa po regeneracji?

 

Jak tylko odbiorę skrzynię to WSZYSTKO napewno opiszę. Wstępnie powiem tylko tak : dzwoniąc i szukając kogoś kto naprawia automaty słyszałem różne ceny np. Warszawa cena startowa to 3500 zł . Zajączkowo pod Tczewem cena startowa to 2500-3000 zł , ale Gdańsk mnie powalił na łopaty 4000-5500 zł. Myślałem że zawału dostanę. Aż w końcu znalazłem gościa dosłownie 20 km ode mnie, KWIDZYN. Po konsultacji wstępnej cena startowa to 1400 zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skąd tamci brali te ceny to ja pojęcia nie mam. Wczoraj po rozmowie o wynagrodzeniu CAŁKOWITY koszt zamknie się w 2000 zł !!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak więć na mój gust opłacałoby się chyba nawet z Krakowa jechać.

Edytowane przez latinoo_80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cena przystępna ale czy skrzynia dobrze działa oto jest pytanie

 

Następny który szuka dziury w całym. Ja wiem , że w naszym pięknym kraju utarło się , że płaci się za jakość . Ale płacąc ponad 5 zł za litr paliwa jesteś pewien, że masz IDEALNE paliwo ??? Nikt nie jest pewien. A skrzynia smigała jak szalona wykluczając właśnie ten wsteczny. Odbiorę auto i wszystko opiszę. Zresztą facet normalnie daje pisemną gwarancję. Więc czym się martwić ????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam zakładam nowy temat bo nie ma konkretnie opisanych problemów z tą skrzynią chciał bym żeby było napisane jasno tylko o tiptronic w B5 żadne inne automaty jak ktoś chce niech stworzy nowy temat o innych automatach w passkach

 

1. jaki przebieg i czy macie chipa (jaka moc po chipie)

 

2. czy był wymieniany olej i filtr w skrzyni ( jaki olej,filtr i jaka metoda

dynamiczna czy statyczna)

 

3. czy po wymianie oleju uszkodziła się skrzynia (jak wymiana statyczna czy dynamiczna czy po wymianie dynamicznej była płukana skrzynia i dodawane środki uszczelniające)

 

4. kto ma jakie problemy z tipem (szarpania ,muląca skrzynia itp...)

 

5. spalanie w tiptronicu (model i pojemność motoru)

 

jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co powinno być w tym temacie pisać to na pewno dodam

 

 

1. licznik-188000 - czip od roku 170 KM (12 tys km na czipie)

2. nigdy nic nie wymieniane i dolewane

3. patrz pkt 2

4. brak problemów (chyba że przeciąganie przy temperaturze -15 przez 500 metrów od momentu ruszenia)

5. spalanie miasto 10L/100 trasa 6,4 - 7 l/100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak tylko odbiorę skrzynię to WSZYSTKO napewno opiszę. Wstępnie powiem tylko tak : dzwoniąc i szukając kogoś kto naprawia automaty słyszałem różne ceny np. Warszawa cena startowa to 3500 zł . Zajączkowo pod Tczewem cena startowa to 2500-3000 zł , ale Gdańsk mnie powalił na łopaty 4000-5500 zł.

 

A to mnie mocno pocieszyłeś - szczerze mówiąc myślałem, że te 5 koła to standard. A jak mówisz, nawet 3 koła, to podobny koszt jak zrobić sprzęgło, dwumas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz kiedys pisalem. Jest mechanik na mazurach od automatow - miedzy Nidzica a Nowym Miastem Lubawskim. Jechalem do niego 200km ale bylem naprawde zadowolony no i baardzo tanio. A na podworku z 10-15 samochodlow z automatami:

od starego Clio, Citroena ZX, przez BMW, Mercedesy itp.

Przysylaja do niego tez samochody z ASO VW z Olsztyna wiec jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest mechanik na mazurach od automatow - miedzy Nidzica a Nowym Miastem Lubawskim.

 

Chyba piszesz o tym gościu z Łążyna. Też dużo pozytywów o nim słyszałem. Bardzo dużo. Jakby ktoś chciał to proszę bardzo namiary na gościa, tylko nie pamiętam jak się nazywa. Łążyn 603 283 655

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie ten sam. Ja bardzo polecam!!

 

Nawet zapisalem sobie wspolrzedne jak tam bylem:

53*27'27''N 19*50'37''

Tomasz Krajewski

Łążyn 12, 14-260 Lubawa

tel. 603 283 655

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomasz Krajewski

Łążyn 12, 14-260 Lubawa

tel. 603 283 655

 

Oooooooo !!!!!!!!!!! Właśnie! To ten gość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzę olej i będzie mało to jakiego oleju najlepiej dolać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak sprawdzę olej i będzie mało to jakiego oleju najlepiej dolać??

 

Zadzwoń do jakiegoś serwisu , podaj vin i powiedzą Ci dokładnie jaki ma być olej . Patrząc po opisie fury myślę, że masz identyczny jak mój szwagier. Wezmę od niego dane z oleju bo ma i tu wpiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dlaczego nie wymieniacie oleju w swoich skrzyniach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie dlaczego nie wymieniacie oleju w swoich skrzyniach ?

 

panowie po to jest ten wątek ze by nie było takich pytań miało być w punktach wypisane z tego co widzę parę osób tak napisało a reszta robi co chce, miało być wszystko o tipie a jest jak zwykle masakra czy chcemy zgromadzić informacje o naszych skrzyniach czy nie

 

ps dodaje 6 punkt gdzie naprawialiście swoje skrzynie (można polecać zakłady lub odradzać) ale bez spamu i kłótni który fachowiec lepszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. jaki przebieg i czy macie chipa (jaka moc po chipie)

 

2. czy był wymieniany olej i filtr w skrzyni ( jaki olej,filtr i jaka metoda

dynamiczna czy statyczna)

 

3. czy po wymianie oleju uszkodziła się skrzynia (jaka wymiana statyczna czy dynamiczna czy po wymianie dynamicznej była płukana skrzynia i dodawane środki uszczelniające)

 

4. kto ma jakie problemy z tipem (szarpania ,muląca skrzynia itp...)

 

5. spalanie w tiptronicu (model i pojemność motoru)

 

1. 210 000 km bez chipa

2. Olej nie był wymieniany od nowości, i nie będę wymieniał (strach przed tym, że skrzynia się rozleci ) sprawdziłem poziom jest OK

3. -

4. nie mam żadnych problemów: nie szarpie przy przyspieszaniu jak i redukcji, nie zamula i nie przeciąga biegów

5. miasto: 9,5-10l trasa: 6,5-7l mieszane: 8-8,5l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

Przebieg ponad 240000km(Własność od 186000km) (not chip)

Nie wymieniałem oleju tylko muszę sprawdzić poziom(też biłem, się z myślami czy wymieniać..jednak nie wymieniam:)

Żadnych problemów ze skrzynią:)

Spalanie w mieście 11-12l/100km na trasie różnie od 6,5l(jazda b.delikatna) do 8-9l/100km(przy dynamicznej dość jeździe)

(też wiem z kilku źródeł że jak nie wymieniany lub nie wiadomo kiedy był wymieniany olej w skrzyni to lepiej nie wymieniać,w przeciwnym razie zaczną się problemy:( )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. 241000 km, brak chipa

2. olej był wymieniany; olej, filtr i uszczelka miski - oryginały VW; metody nie znam (wymiana co 50000 km)

3. nie; żadnych środków uszczelniających

4. brak jakichkolwiek problemów

5. spalanie w mieście ok. 9l, w trasie ok. 6l

Edytowane przez MUCHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Olej co 60tys max do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. 163454km - nie wiem czy na pewno. W tym moje 85k.

2. Wymieniany był olej i filtr przy 140.000

3. Po wymianie bez zmian

4. Mam 2 problemy: ja juz jest rozgrzany samochod to przy zmiane z N->D jest takie szarpniecie samochodem. Oraz przy zejsciu z 4->3 jest szarpniecie. Na szczescie jak dotad nie pojawil sie zaden blad skrzyni. Bylem z tym u majstrow od ASB i powiedizeli zeby jezdzic, jak znacznie sie pogorszy wtedy bedzie trzeba wyjac skrzynie i zobaczyc co jest. Na pewno nie jest to sterownik.

5. W trasie 7,5 w miescie pewnie 9-10. Szczegóły - Sprit Monitor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadzwoń do jakiegoś serwisu , podaj vin i powiedzą Ci dokładnie jaki ma być olej . Patrząc po opisie fury myślę, że masz identyczny jak mój szwagier. Wezmę od niego dane z oleju bo ma i tu wpiszę.

 

a no to może tak zrobię. jak możesz to podaj. dzięki za podpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a no to może tak zrobię. jak możesz to podaj. dzięki za podpowiedź

 

Na 99 % masz coś z FEBI ale się jeszcze upewnię i dam znać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności