bbbb Zgłoś #221 Napisano 1 Czerwca 2022 Bez przesady. 50 tys. to jesteś mniej więcej w połowie cyklu wymiany rozrządu. Ale nad paskiem możesz się zastanowić. Ktoś mądry mi powiedział, że pasek, jak każda "guma" z czasem zużywa się. Tym bardziej, że pracuje w ciężkich warunkach. Przy Twoim przebiegu wnioskuję, że auto częściej jeździ w cyklu miejskim, więc pasek tym bardziej dostaje w kość. Ja u siebie wymieniałem rozrząd po nieco ponad 5 latach i przebiegu(rozrządu) ok. 60 tys km. Ale tylko dlatego, że kolega załatwił mi w dobrej cenie oryginalny rozrząd(z ASO). I co się okazało? Sam rozrząd był w całkiem dobrym stanie, ale pasek przy dokładnych oględzinach nosił już ślady zużycia-pęknięcia(sparciałe) i na grzbiecie delikatny wytarty rowek. Auto jeździ głównie po mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #222 Napisano 9 Lutego 2023 Panowie pacjet B7, ostatnia wymiana 2019 rok przy 210 tys, teraz 280 tys. Szukać powoli czegoś czy raczej spokojnie jeszcze ten rok przejeżdża. Dodam że do tej pory raczej cykl miejski teraz do pracy trasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #223 Napisano 9 Lutego 2023 28 minut temu, urbinio napisał: Panowie pacjet B7, ostatnia wymiana 2019 rok przy 210 tys, teraz 280 tys. Szukać powoli czegoś czy raczej spokojnie jeszcze ten rok przejeżdża. Dodam że do tej pory raczej cykl miejski teraz do pracy trasa. Ja mam B6 2.0 TDI i po zakupie auta zmieniłem na kompletny INA z racji tego, że było już 80tyś km najechane od poprzedniej zmiany. Rozrząd zmieniałem sam i po zdjęciu wszystkie elementy były sprawne a pasek nie zniszczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adafo Zgłoś #224 Napisano 21 Czerwca 2023 Panowie passat b7 2.0TDI CR CFGC rozrząd po 30tk.Co jest uszkodzone? Firma DAYCO pompa oryginał VW. IMG_1037[1].MOV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach