urbinio Zgłoś #201 Napisano 21 Lutego 2019 Wymiana była przy 116 tysiącach teraz ma 212 tysięcy. Auto to passat B7 tok 2013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #202 Napisano 21 Lutego 2019 z wklejonego obrazu nie widać przy jakim przebiegu i kiedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #203 Napisano 21 Lutego 2019 Proszę bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #204 Napisano 21 Lutego 2019 wymieniana pompa wody była bo pewnie ciekła i jak zdjęli pasek to założyli nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #205 Napisano 21 Lutego 2019 NO OK wracając do pytania do czy mage jeździć jeszcze z miesiąc na tym rozrządzie co mam ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #206 Napisano 21 Lutego 2019 pytanie co ile jest przewidziana wymiana paska.... jeżeli nawet co 120 tys.km to 116tys.km+120tys.km =236tys.km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #207 Napisano 21 Lutego 2019 Ok. Graty mam wiec szukam w takim razie jakiegoś mechaniora na wymianę. Przy okazji tuleje wachacza mam do wymiany wiec wszystko za jednym zamachem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #208 Napisano 21 Lutego 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, urbinio napisał: Panowie pytanie kupiłem Passat B7 i po histori VIN widzę ze przy 116KK miał chyba wymieniane : Rozumiem, że to rozrząd ?? Czyli jak wymieniać trzeba co 180 KK to narazie nie mam się o co martwic ? Dla świętego spokoju wymienię ale to takie pytanie retoryczne ? Ale w tym co zaprezentowałeś na skanie nie ma najważniejszego - części : paska rozrządu , rolki napinającej , rolki odwracającej ; są tylko 2 nakrętki i śruba, pompa oraz płyn chłodzący. Edytowane 21 Lutego 2019 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #209 Napisano 21 Lutego 2019 (edytowane) A jak są rolki opisane po niemiecku i pasek?? Historie do załącznika WVWZZZ3CZEE012953 (2).pdf Edytowane 21 Lutego 2019 przez urbinio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #210 Napisano 21 Lutego 2019 31 minut temu, urbinio napisał: A jak są rolki opisane po niemiecku i pasek?? Historie do załącznika WVWZZZ3CZEE012953 (2).pdf W dn. 27 01 2016 nie ma wymienionego w pdf paska rozrządu Z=120 ( niem. zahnriemen ) nr ref 038 109119P ; 038 109243M rolka napinająca ; 038 109244J rolka odwracająca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #211 Napisano 21 Lutego 2019 5 godzin temu, JurekW napisał: W dn. 27 01 2016 nie ma wymienionego w pdf paska rozrządu Z=120 ( niem. zahnriemen ) nr ref 038 109119P ; 038 109243M rolka napinająca ; 038 109244J rolka odwracająca. chyba ASO w DE nie założyło przy 116 tys. km tego samego paska przy wymianie pompy wody........ kurcze nie chce mi się wierzyć.... ciekawe, że pomiędzy VIII.2016 a VII.2017 przejechał tylko ..... 700km przez pierwsze 3 lata robił średnio 4 tys.km miesięcznie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #212 Napisano 21 Lutego 2019 Teraz już po obiedzie - auto kupione. Nie stresuj kolegi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #213 Napisano 21 Lutego 2019 I tak w środę jade na rozrząd i zmianę oleju w skrzyni wiec na spokojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zachaarys Zgłoś #214 Napisano 28 Października 2019 Witam od dwóch lat posiadam Passata B6 Kombi z 2007 roku 2.0 TDI BKP 16V. Przy 172 tyś kilometrów w ASO niemieckim był wymieniony rozrząd. I mam teraz pytanie co ile kolejna wymiana rozrządu bo gdzieś czytałem że seryjny rozrząd na 180 a później co 90 tysięcy. Aktualny przebieg 258 tysięcy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #215 Napisano 5 Listopada 2019 (edytowane) Nie wierz w to że salonów rozrząd wytrzyma 180tys. Też mam b6 BKP 16v. Auto mam z polskiego salonu od 1 właściciela, rozrząd robiony przy 147tys (auto od nowości serwisowane i w serwisie robiony rozrząd ) jak kupiłem auto miało 168tys przejechane. Pojezdzilem rok i zrobiłem dla świętego spokoju (przebieg 208tys) . Rozrząd faktycznie był ori z serwisu, wszędzie wybite numery i znaki Audi vw. Jednak to była dobra decyzja by już tam zajrzeć, rolki już chuczaly. Pasek odziwo był w niezłym stanie. Także przy Twoim przebiegu, nawet bym się nie zastanawiał tylko zmieniał. Edytowane 5 Listopada 2019 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Whiro Zgłoś #216 Napisano 6 Listopada 2019 Rozrząd ma wytrzymać tyle ile podaje producent. Ja ostatnio wymieniłem w moim cffb przy 130 tys z tym że mam samochód z Niemiec i rok 2013. O roku pisze ze względu na to, bo serwisy niejasno mówią że rozrząd ma być wymieniany co 200 tys lub 5 lat. Wcześniej miałem Focusa 2.0 tdi i interwał był 240 tys. Serwisy wymieniają przy 200 tys i problemu nie ma. Nie rozumiem też po co drugi rozrząd wymieniać 2 x częściej niż oryginalny. To jak są interwał 90 tys to wymieniać drugi po 40 tys bo After market jest gorszej jakości? No jest gorszej ale bez przesady. Markowa ina powinna wytrzymać prawie jak ori. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #217 Napisano 6 Listopada 2019 Dokładnie tak. Jak chodzi o paski to nawet nie trzeba się przejmować za bardzo wiekiem, bo Conti robi pancerne paski. Najsłabszym elementem jest pompa wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
retro33 Zgłoś #218 Napisano 15 Listopada 2019 U mnie świeżo zrobiony rozrząd, w zeszłym tygodniu. Było już widać na ślizgach, że przyszedł na niego czas więc wolałem dmuchać na zimne niż czekać do wiosny. Aktualnie ponad 160 tyś przebiegu i według danych od poprzedniego właściciela - wcześniej był wymieniony na akcji serwisowej i to jeszcze w Niemczech przy 61 tyś. Na chwilę obecną z autem wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #219 Napisano 17 Listopada 2019 na ślizgi przyszedł czas po na bank przy 60tys.km nie były wymienione.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ov3rheat Zgłoś #220 Napisano 31 Maja 2022 Panowie pacjent to 2.0 TDI 140 km 2007, ostatnia wymiana rozrządu w kwietniu 2018 przy 150k. Teraz ma najechane 203k ( czyli 50 tyś zrobione), robić rozrząd czy za wcześnie? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach