Zielas Zgłoś #181 Napisano 16 Czerwca 2014 Hehe nie mówię że nie zasponsoruje remontu, tylko będzie szukać innej przyczyny co może znacznie wydłużyć czas naprawy i brak auta Widział jebnięte paski rozrządu na gwarancji, nawet pechowca któremu pękł 2 razy w tym samym aucie. Producent uznał gwarancję i sponsorował remont i nie był to zakup przez ASO. Ale to trzeba kupować i montować z głową u sprawdzonych ludzi . Przecież te promocje z alledrogo to często wyprzedaż magazynów z parchów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #182 Napisano 18 Czerwca 2014 jeśli wyjdzie że awarię spowoduje wada materiałowa paska albo problem z zatarciem rolki etc to nawet i producent części (niekoniecznie ASO) powinien na taką naprawę wyłożyć. Jest to droga przez mękę dla klienta ale do wygrania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #183 Napisano 8 Marca 2015 A jak robocizna przy wymianie rozrządu w B6 1.9 tdi, ile to kosztuje? Bo jak pamiętam w B5 to pół samochodu trzeba było rozłożyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #184 Napisano 8 Marca 2015 A jak robocizna przy wymianie rozrządu w B6 1.9 tdi, ile to kosztuje? Bo jak pamiętam w B5 to pół samochodu trzeba było rozłożyć. w mojej okolicy ceny od 200 do 300 za robotę w BXE i BKC chyba łatwa sprawa, w BLS chyba gorzej już, poza tym jak mechanik ogarnięty to przecież jemu to różnicy nie zrobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #185 Napisano 8 Marca 2015 Bo jak pamiętam w B5 to pół samochodu trzeba było rozłożyć. Bo miało silnik wzdłuż, a nie w poprzek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #186 Napisano 8 Marca 2015 Bo jak pamiętam w B5 to pół samochodu trzeba było rozłożyć. A robiłeś to w ogóle? Dobry mechanik w B5 wymienia rozrząd bez ściągania przodu :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #187 Napisano 8 Marca 2015 A robiłeś to w ogóle? Dobry mechanik w B5 wymienia rozrząd bez ściągania przodu :fajny Że co :lol2 :padaka?? Niby jak to zrobi ??? możesz na pw nawet napisać jak nie tu chętnie się dowiem .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #188 Napisano 8 Marca 2015 Stałem i patrzyłem. Wystarczy "odsunąć" wiatraki. Więc widocznie mało widziałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeremy Zgłoś #189 Napisano 6 Lipca 2015 Od niedawna jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem passata B7 (silnik cffa). Przed zakupem dokonałem przeglądu w ASO i bardzo się zdziwiłem, jak pan mi powiedział że w tych silnikach pasek wymienia się co 210 tys km. Ta myśl nie dawała mi spać, postanowiłem więc poszukać jakiegoś dowodu na potwierdzenie tej tezy. Okazało się że taka informacja jest zapisana w planie serwisowym (załącznik). Mam nadzieję że komuś się przyda. I krótka ściągawka z niderlandzkiego: werkzaamheden - czynności elke - każda getande - uzębione riem - pas,pasek voor - bruzda nokkenas - wałek rozrządu aandrijving - napęd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz35 Zgłoś #190 Napisano 12 Września 2015 Witam! Mam takie pytanie dotyczące rozrządu. W moim "pasku" b7 poszła pompa wody, w serwisie powiedzieli mi że ją wymienią. I tu jest moje pytanie, czy wymieniony zostanie też rozrząd czy tylkp pompa? Przejechane mam 109 tys km a naprawa jest z gwarancji. Przepraszam jeżeli post odbiega od tematu. Z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #191 Napisano 13 Września 2015 Witam! Mam takie pytanie dotyczące rozrządu. W moim "pasku" b7 poszła pompa wody, w serwisie powiedzieli mi że ją wymienią. I tu jest moje pytanie, czy wymieniony zostanie też rozrząd czy tylkp pompa? Przejechane mam 109 tys km a naprawa jest z gwarancji. Przepraszam jeżeli post odbiega od tematu. Z góry dziękuję! Zasada jest taka, że przy każdym zdjęciu paska rozrządu a tak w tym przypadku tak będzie zakłada się obligatoryjnie nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #192 Napisano 13 Września 2015 To okaże się po zdemontowaniu pompy. Jeśli był duży luz na walku pompy i koło pasowe nie pracowało osiowo to wtedy pasek nagminnie napieral na jedną stronę rolki prowadzacej przez co mogła zostać uszkodzona jego boczna strona. Jeśli pasek jest ok to myślę że nie wymienią. Ja jednak zalecilbym wymiane za którą i tak nie zapłacisz, poniesiesz tylko koszt części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #193 Napisano 13 Września 2015 Tak tak, ja zalozylbym obligatoryjnie nowy ale nie wiem jak się ma do tego serwis, oni nie są tacy chętni do montowania gratis. Mogą stwierdzić że stary pasek jest ok i można na nim śmigać jeszcze 100tysi czyli do 210tysi. Akurat w tym przypadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #194 Napisano 2 Listopada 2018 A ja jeszcze podraze wymine paska rozrzadu. Wszedzie piszecie ze wymiana po 180 tys i ja tez u siebie zrobilem kilka lat temu. Teraz pytanie jest co ile druga wymiana? tez 180000 km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #195 Napisano 2 Listopada 2018 Producent nie przewidział drugiej wymiany rozrządu, bo wg zaleceń księgowego silnik ulega destrukcji. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #196 Napisano 9 Listopada 2018 @ellah Druga wymiana też po 180000 o ile, wszystkie elementy są nowe i oryginalne. Jeśli nie - Twoje ryzyko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #197 Napisano 12 Listopada 2018 Dnia 9.11.2018 o 08:56, radekrp90 napisał: @ellah Druga wymiana też po 180000 o ile, wszystkie elementy są nowe i oryginalne. Jeśli nie - Twoje ryzyko. Czesci przeciez nie z VW, ale dobrej jakosci, nikt chyba na tym nie oszczedza. Czyli 180 - dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #198 Napisano 12 Listopada 2018 7 godzin temu, ellah napisał: Czesci przeciez nie z VW, ale dobrej jakosci, nikt chyba na tym nie oszczedza. Czyli 180 - dzieki. Nie, czyli mniej. Najlepszy zamiennik to nie ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #199 Napisano 21 Lutego 2019 Panowie pytanie kupiłem Passat B7 i po histori VIN widzę ze przy 116KK miał chyba wymieniane : Rozumiem, że to rozrząd ?? Czyli jak wymieniać trzeba co 180 KK to narazie nie mam się o co martwic ? Dla świętego spokoju wymienię ale to takie pytanie retoryczne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #200 Napisano 21 Lutego 2019 A skąd mamy wiedzieć kiedy była wymiana, przy jakim przebiegu. Ile lat ma auto dzisiaj i jaki przebieg. Bez tych danych tylko sam możesz sobie odpowiedzieć na swoje pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach