Skocz do zawartości
guutson

Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR

Rekomendowane odpowiedzi

Autko ma jak dotąd ukulane 153 tys
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR), 2006

Serio?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie mnie wykreslic Szlag trafił klimatyzację

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez hultai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możecie mnie wykreslic Szlag trafił klimatyzację

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka

 

Co ma CR do klimatyzacji??? :mlotkiem

Jak spali co się żarówka to też zwalalisz na silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej chodzi o to, że pod pojęciem 2.0 tdi cr wiele osób rozumie całościowo lepszą i mniej awaryjna konstrukcję. Ale b7 to tak samo awaryjny samochód jak b6 i jak się zapewne okaże w przyszłości b8. Przynajmniej przy stanie licznika na jaki nas stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CR-kę mam dopiero od 9 miesięcy i złego słowa narazie nie mogę powiedzieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co ma CR do klimatyzacji??? :mlotkiem

Jak spali co się żarówka to też zwalalisz na silnik?

np to że konstrukcja klimy w cr przewiduje jej ciągłą pracę ?

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz rozwinąć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez pochwale ten dziwaczny silnik. Mam juz auto dwa lata.

Od samego poczatku mi klekocze rano. Glosno jak stary diesel. I tylko w cieple dni. W zimie rano chodzi jak zloto.

A teraz w lecie co rano klekocze glosno. Lub nie klekocze i cichutko chodzi. Gdy klekocze to ani nie dymi ani bledow nie wywala ani mocy nie ubywa. No ewidentnie cos jest nie tak bo jest to spalanie detonacyjne. Ale zrobilem juz 60 tys z tym klekotem :) i nic a nic z autem sie nie stalo. Nikt nie wie co mu dolega ale juz sie przyzwyczailem :) bo jezdzi jak zloto :)

 

Dodam

Ze klekot znika gdy sie silnik nagrzeje lub gdy stane wylacze silnik i odpale - wtedy tez klekot znika na caly dzien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
np to że konstrukcja klimy w cr przewiduje jej ciągłą pracę ��

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet K1 przy użyciu Tapatalka

 

Znalazłem taki opis kompresorów Denso które są montowane w B7 wiem bo mam taki.

http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyzacja-samochodowa/kompresory-sterowane-zaworem-elektromagnetycznym/

Niestety w moim przypadku nie działa to tak jak powinno i czeka mnie wymiana tego ustrojstwa. A co do zadowolenia z CFFB to inna bajka po BKP.

Edytowane przez jacq64

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od samego poczatku mi klekocze rano. Glosno jak stary diesel. I tylko w cieple dni. W zimie rano chodzi jak zloto.

 

W sumie też mam coś podobnego. U mnie sytuacja wygląda tak. Odpalam auto w garażu (po odpaleniu na jałowym brak jakiegokolwiek klekotu) i wyjeżdzam - klekotu nie ma. Staję pod domem, gaszę silnik i po ponownym odpaleniu i początkowej jeździe w przedziale ok 1-1,5 tys obr też słychać klekot starego diesla. W tym momencie jak dam za mało gazu, to na dwójce potrafi też zrobić takiego delikatnego kangurka jakby silnik miał ochotę zgasnąć. Czy to jest czegoś symptom, czy TTTM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja kolego sie poddalem. Oto co wymienilem: czujnik temp termostatu - wody czy jak mu tam, taki sam czujnik byl z lewej str kolo pompy wys cisnienia - to chyba czujnik temp egr ? Nie wiem ale tez wymienilem.

Przeplywomierz podmienialem i pompe wysokiego cisnienia. Rozrzad nowy - tez nie pomogl. A ktos mowil mi madry ze kąt wtrysku moge miec chu... A bylo i jest idealnie.

Co najdrozsze - wymienilem wtryski na nowki. Wciaz klekocze :) no i sie poddalem :)

Aha... Egr tez nowke mam i termostat. No nowe auto :)

 

Wymiana nie zaszkodzila chyba / tyle dobrego :) mysle ze dlugo posluzy, mimo klekotu... Bo naprawde zadnych efektow ubocznych nie ma poza samym odglosem klekotania.

 

I u mnie tez nie od razu klekota. Tak jak u Ciebie.

 

Dzis np odpalilem auto i tak sobie na luzie stalo pieknie pyrkając. Po dokladnie 8 minutach zmienil sie calkiem odglos na taki basowy nieprzyjemny. Wiadomo na luzie nie slychac klekotu. Ale po odglosie idzie sie za glowe zlapac... Naprawde porazka... Ruszylem i klekotal. Po chwili przestal :) niezle jaja....

 

Aha i dodam ze wlasnie tak jak u Ciebie to wyglada, bo jak dam mocniej w gaz to w sumie nie slychac klekotu, elegancko w obroty wchodzi. Ale jak powoli sie rozpedzam to klekota ze az ludzie sie patrzą :)

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany, od sluchania to sa Ferrari i tego typu gabloty :) Paszczakiem to sie jezdzi, a nie slucha go :) I szczerze mowiac, to co lubie w tym aucie, to ze jak sie jedzie miarowo na autostradzie, to silnika nie slychac, tylko szumy toczenia i powietrze :) A watpie by moj model byl jakis specjalny. A nafukalem obecnie nim juz ponad 80kkm od fabryki. Tak, ze tak :)

Edytowane przez -Maverick-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam Twoje 80 i jeszcze 150 tysi w gratisie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aha i dodam ze wlasnie tak jak u Ciebie to wyglada, bo jak dam mocniej w gaz to w sumie nie slychac klekotu, elegancko w obroty wchodzi. Ale jak powoli sie rozpedzam to klekota ze az ludzie sie patrzą

 

Ja na razie nic z tym nie robiłem, bo innych niepokojących objawów brak. W sterowniku zero błędów. Zakładam na razie, że TTTM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakbym cofnął czas to tez bym nic nie ruszal... i nie wymieniał pół auta na darmo.... tyle dobrego ze z takimi nowymi czesciami mysle ze dluzej pojezdzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli w pewnym sensie profilaktyka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plus taki że lepiej wszystko pracuje niz wczesniej... szybciej odpala na nowej pompie... z nowymi hydroelementami (tez wymienilem wszystkie 16) rano cykało cos w silniku zimą, teraz cisza.

Nowe wtryski tez jakos uciszyly silnik... zawsze to jakieś tam plusy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypadkiem takie coś znalazłem.

Ten użytkownik jak sądzę raczej nie jest zbytnio zadowolony.

VW Passat B6 2.0 Common Rail - only 140000km - broken crankshaft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz jeszcze dodam że jestem bardzo zadowolony z auta, za dnia jezdzi jak złoto.... no naprawde duzo jezdze, trasy czesto a i po miescie sporo.

Auto pięknie chodzi, nic sie nie psuje. Ale powedzcie... czemu zasraniec po 2 - 3 dniowym postoju gdy wcale nie jezdze... odpalam w garazu... i kręci długo jąkając się jeszcze... czyli kręci 2 sek i kolejna sek to tak juz glosniej jak sokowirówka ktora konczy mielić :) i dopiero odpala..... (nie grzał swiec - w garazu 17 st), gdy grzeje świece np cała zima pięknie pali.

czemu tak jest powedzcie ??? wymienilem całą pompe wys ciśnienia nawet. no porażka... nawet rozrusznik wymienilem i to samo. wystarczy ze 3 dni postoi auto - rowno prosto stoi. pełny bak. filtr paliwa nowy. nie wiem co go boli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek świece przy temperaturach powyżej -5 TO PIC NA WODĘ. W ogóle nie są potrzebne w tych silnikach. Brak iskry z oczywistych względów wykluczamy :). Więc zostaje cofanie paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności