Patryks83 Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2011 Witam koledzy i proszę o radę. Mam paska b4 w sedanie silnik 1.8 90km zarejstrowaną w Norwegii, przyszedł czas pojechać na przegląd, wszystko ładnie pięknie ale nie przeszedł przeglądu bo gostek powiedział że nie ma korektora siły hamowania. Miałem kiedyś b3 w kombi i tam był pamiętam gdzie i jak wyglądał, a w b4 nie ma ani nie ma śladu demontażu jego, są tylko 2 oryginalne rurki lecące do tyłu auta jedna na lewą stronę a druga na prawą. Z przodu mam tarcze a z tyłu bębny a i jest z abs-em. Słyszałem że korektor siły hamowania był montowany tylko w kombi a nie w sedanie, to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosr Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2011 Mam wyjście zmień stację diagnostyczną gościu jakiś nadgorliwy:debil, u mnie też niema i chyba nie było,a jeszcze nie zdarzyło się że jakieś halo miał na przeglądzie diagnosta z tego powodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onore Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2011 W moim kombi jest korektor, przy czym wszystkie 4 hamulce są tarczowe + ABS. Dodam, że prędzej maiłem Jette 1.8 RP 89’ (sedan oczywiście), która miała 2 tarcze z przodu i 2 bębny z tyłu i tam też już był korektor - przez jakiś czas. Został usunięty przez mojego mechanika, co poprawiło skuteczność hamowania. W praktyce, podczas gwałtownego hamowania, czy na suchym, czy na śliskim, z obciążeniem, czy bez i tak zawsze szybciej blokowane były najpierw koła przednie. Nie miałem z tego powodu też jakiś problemów na przeglądach. Natomiast kiedy zasugerowałem zrobienie tego samego mechanikowi w Passacie kategorycznie się przeciwstawiał. Choć wydawałoby się, że skoro w Jettcie, która nie maiła ABSu zdało to egzamin, to tym bardziej powinno się sprawdzić w aucie z ABSem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryks83 Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2011 Dzięki za odp. Wiecie , w Norwegii są chorzy na punkcie hamulców... Czy ktoś jeszcze mi to potwierdzi że ma sedana b4 1.8 silnik i nie ma korektora siły ham...? Proszę o wypowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2011 Ja mam 2.0 w kombi z tarczami na przedzie i na tyle + ABS i korektora sily hamowania na tylnej belce nie ma. Ale musi byc jakos to inaczej rozwiazane bo jak jade pelny to tyl mocniej hamuje. Ale jako takiego korektora nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2011 Nie wiem jak w przypadku aut z ABS-em ale reszta na 100% wyjechała z fabryki z korektorem. Pod auto i po przewodzie szukać sprężyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aquarelx Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2011 Korektor siły hamowania nie koniecznie musi się znajdować w okolicach tylnej belki. Może być zaraz przy pompie, wtedy jest to troszeczkę inaczej rozwiązane,że "nie widać korektora". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2011 Może być zaraz przy pompie, wtedy jest to troszeczkę inaczej rozwiązane,że "nie widać korektora". Tak miałem w poldku, gdzie był system Lucasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aquarelx Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2011 Napisał aquarelx Zobacz postMoże być zaraz przy pompie, wtedy jest to troszeczkę inaczej rozwiązane,że "nie widać korektora". Tak miałem w poldku, gdzie był system Lucasa. Dokładnie tak jak mówisz kolego. W Polonezie na Lucasie tak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 5 Marca 2011 W autach z ABS produkcji ATE mk2 nie ma korektora przy belce. Jest w autach z układem TEVES 04 i bez ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #11 Napisano 5 Marca 2011 Ja nie mam korektora. Mam ten nowszy ABS. Zresztą jak jest ABS, to on odpowiada za to, żeby koła się nie blokowały - przejmuje zadanie korektora. Ale jak koledzy wyżej piszą, w niektórych wersjach i tak występował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #12 Napisano 5 Marca 2011 ja mam abs i korektor ale podkręciłem srubę że jest cały czas na maxa ( tak jak by był załadowany) i nie mam problemów nawet zimą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryks83 Zgłoś #13 Napisano 6 Marca 2011 Dzięki koledzy za odpowiedzi... Rozumiem że nie zawsze był montowany w aucie z abs-em , i muszę zjebać diagnostę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #14 Napisano 6 Marca 2011 I to konkretnie mi się przyczepił ze nie mam migacza w błotniku :debil bo akurat miałem rozbitą zaślepke , jeździłem bez niej i tak pojechałem na przegłąd wkońcu wytłumaczyłem mu że to nie migacz gość był w szoku ale głupota podobno nie boli, szczęście ,że nie musiałem tłumaczyć mu ręcznie bo już nie dużo brakowało :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #15 Napisano 21 Lutego 2012 Ormowiec...... niestety mylisz się. Mam 2E, 1991 rok Variant TevesMK2 (serwo elektryczne) z ABS i MAM korektor na tylnej belce. Też go chyba skręce na Max........ Po wymianie zawieszenia z tyłu (wyżej stoi) pogorszyło się hamowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #16 Napisano 10 Listopada 2013 podkręcić na max to znaczy naciągnąć sprężynę na maxa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach