Skocz do zawartości
makumba50

kilka problemów z passkiem...;/

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie są na forum podobne tematy ale takiego nie znalazłem;p

 

otóż moje auto chodzi tak (znaczy się bardzo podobnie...

przerywa ledwie co trzyma obroty i co jakiś czas strzela z wydechu)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=dZ_wg6zgc3w[/ame]

(oczywiście bez turbiny czy innych bajerów jest moje xD)

 

Co może być tego przyczyną?

lewego powietrza nie łapie nigdzie, bo jak się rozgrzeje lub podotyka różnych części (zupełne przypadkowe) lub się go kilka(naście) razy odpali to mu przechodzi lub co jest bardziej hardcorowe;/-odpali na biegu;/. I czasami nie mogę go przełączyć na gaz nawet po zupełnym nagrzaniu (80-90*).

 

Czy to może być wina przepływomierza, bo mam go źle odgiętego?...podkreślę, że nie zawsze tak źle chodzi. Rano przy minus -5 i nawet więcej odpala od pół do obrotu rozrusznika i chodzi normalnie problem pojawia się gdy jest ciepło i postoi w tym cieple kilka godzin...;/

 

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:08 ----------

 

jak będzie okazja to nagram jak mój potrafi chodzić dokładnie;)

Edytowane przez makumba50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić układ zapłonowy. Ja miałem podobnie i okazało się,że jeden przewód WN ma przebicie i iskra idzie gdzie chce. Przerywał,parchał kichał, a po lekkim dodaniu gazu strzelał w wydech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wyżej napisał problem z układem zapłonowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehhh...mam tyle do wymiany i jeszcze układ zapłonowy dochodzi do tego...;/ kilka(naście) setek się posypie...;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aparat zapłonowy nie jest aż taki drogi. A jak już wymieniasz, i masz okazje to powymieniaj kalbe, świece i cewkę. Będziesz miał spokój na jakiś czas :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kable mam prawie nówki (10 tys. km), świece miesiąc temu zmieniane. no nie jest...ale niby wszystko jest nie takie drogie, a uzbierało mi się już 600zł wydatku;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No troszkę się uzbierało. Podpowiem ci że ja za same świece dałem 204 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy zapłon sie nie przestawił lub rozrząd a aparat nie koniecznie do wymiany moze wystarczy zrobic regulacjie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja za świczki dałem jakieś 120zł. Gdyby rozrząd się przestawił to cały czas by tak chodził, a zdarza mu się to w stosunki do normalnych odpaleń jak 1:9 lub więcej. Myślę, że zapłon może być do tyłka i czasami się pierniczy;/

 

A co do tego, że mi na gazie czasami nie chce chodzić to chyba parownik się już kończy, ale większego spalania nie zauważyłem... Co do parownika to jaki polecacie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja za świczki dałem jakieś 120zł. Gdyby rozrząd się przestawił to cały czas by tak chodził, a zdarza mu się to w stosunki do normalnych odpaleń jak 1:9 lub więcej. Myślę, że zapłon może być do tyłka i czasami się pierniczy;/

 

A co do tego, że mi na gazie czasami nie chce chodzić to chyba parownik się już kończy, ale większego spalania nie zauważyłem... Co do parownika to jaki polecacie? ;)

to zależy jaka instalacja i motor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

instalacja z tymi przełącznikami I-0-II, więc chyba I gen xD

A motor to głupie pytanie:P jaki mam w profilu?:P aż taki bogaty to nie jestem żeby się wozić kilkoma autami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro I generacja to pewnie ma wężu ma śrubę do regulacji ilości gazu pokręć nią i zobacz jakie będą efekty

a pytałem o motor bo ludzie mają jeden motor w opisie a zupełnie inny silnik robią i nie wpiszą tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jest jest;) tylko, że jak kręcę to rosną lub opadają obroty, a druga jest od przepustnicy i ręką jej za cholerę nie ruszę. Jest ustawiona na optimum i była nie ruszana jakiś czas;)

 

---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:39 ----------

 

co do motoru-gdyby był inny niż mam w opisie to na pewno bym napisał, aby ludzi nie mylić;) ja jestem porządna firma:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no jest jest;) tylko, że jak kręcę to rosną lub opadają obroty, a druga jest od przepustnicy i ręką jej za cholerę nie ruszę. Jest ustawiona na optimum i była nie ruszana jakiś czas;)

 

---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:39 ----------

 

co do motoru-gdyby był inny niż mam w opisie to na pewno bym napisał, aby ludzi nie mylić;) ja jestem porządna firma:P

to zrób porządek z zapłonem i sprawdź rozrząd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrząd za 2 tyg wymieniam;) jak się nic nie zmieni to zobaczę z zapłonem;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności