Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam w b4 tył nisko siedzi sprężyny całe, czy może być to przyczyną że zużyły się sprężyny i nie mają takiej sprężystości jak nowe i czy wymiana na nowe pomoże czy też tuleje w tylnej belce mają na to wpływ :dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nowe to tylko górna półka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy też tuleje w tylnej belce mają na to wpływ

 

Tuleje nie mają nic do tego , wymiana wygniecionych sprężyn na nowe rozwiąże problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nowe to tylko górna półka

Czyli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lesjofors każdy poleci ale ja założyłem GH i niczym nie ustępują tym trzykrotnie droższym póki co - najechałem na nich 50 tysięcy i nic nie siadło, nic nie pękło. A założyłem GH tylko dlatego, że każda inna firma wymaga do gwarancji montażu w serwisie, pieczątki itd a ja sam sobie zmieniałem - i mimo tego miałem gwarancję na amortyzatory i sprężyny na 2 lata. Gwarancja się już chyba skończyła a samochód jeździ jak jeździł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy piszą - pomoze wymiana sprężyn na nowe. Możesz pokusić sie o wersje wzmocnioną (jak ktos np. butle LPG wozi ze sobą)

 

pozdrawiam Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja również sprężyny mam GH i już mam nalatane 40 tyś na nich i nic się nie dzieje nawet w mrozy a mają sporo do roboty bo amory odmówiły mi posłuszeństwa więc nie koniecznie tylko górna półka ( szłyszałem raz opinie że w golfie 3 na gh bardzo szybko spowrotem siadł tył ale to kolega kolegi kolegi )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tłuką wam te sprężyny GH? Z tego co widzę, to nie mają gumowej osłony na górnych zwojach jak ori springi. Sam założyłem sprężyny jakiejś firmy krzak bez tego gumowego wężyka na górnych zwojach i stukały mi na nierównościach. Problem ustąpił po nawinięciu gumowego węża we własnym zakresie ale strasznie to usztywniło tył auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi nic nie tłucze, pod względem komfortu nie czuję żadnej różnicy między moim B4 a drugim jaki mam w domu gdzie są założone Lesjoforsy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przełożyłem gumę ze starych sprężyn i wszystko chodzi jak należy, lekkie podgrzanie opalarką i schodzi bez problemu.

 

DSC00641.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jest bardzo dobry sposób na podniesienie tyłu o kilka centymetrów:

musisz pod ten metalowy kielich(na którym opiera się sprężyna na amortyzatorze) podłożyć jakąś metalową tulejkę -ja u siebie dałem pierścienie od zużytych łożysk-i o grubość tej tulejki podniesie Ci się tył samochodu. To jest sprawdzony sposób-zrobiłem tak u siebie i sie tył podniósł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba podnieść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności