waldek415 Zgłoś #1 Napisano 1 Marca 2011 witam w b4 tył nisko siedzi sprężyny całe, czy może być to przyczyną że zużyły się sprężyny i nie mają takiej sprężystości jak nowe i czy wymiana na nowe pomoże czy też tuleje w tylnej belce mają na to wpływ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #2 Napisano 1 Marca 2011 Jak nowe to tylko górna półka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #3 Napisano 2 Marca 2011 czy też tuleje w tylnej belce mają na to wpływ Tuleje nie mają nic do tego , wymiana wygniecionych sprężyn na nowe rozwiąże problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #4 Napisano 2 Marca 2011 Jak nowe to tylko górna półka Czyli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #5 Napisano 2 Marca 2011 Lesjofors każdy poleci ale ja założyłem GH i niczym nie ustępują tym trzykrotnie droższym póki co - najechałem na nich 50 tysięcy i nic nie siadło, nic nie pękło. A założyłem GH tylko dlatego, że każda inna firma wymaga do gwarancji montażu w serwisie, pieczątki itd a ja sam sobie zmieniałem - i mimo tego miałem gwarancję na amortyzatory i sprężyny na 2 lata. Gwarancja się już chyba skończyła a samochód jeździ jak jeździł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #6 Napisano 2 Marca 2011 Tak jak koledzy piszą - pomoze wymiana sprężyn na nowe. Możesz pokusić sie o wersje wzmocnioną (jak ktos np. butle LPG wozi ze sobą) pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #7 Napisano 2 Marca 2011 ja również sprężyny mam GH i już mam nalatane 40 tyś na nich i nic się nie dzieje nawet w mrozy a mają sporo do roboty bo amory odmówiły mi posłuszeństwa więc nie koniecznie tylko górna półka ( szłyszałem raz opinie że w golfie 3 na gh bardzo szybko spowrotem siadł tył ale to kolega kolegi kolegi ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #8 Napisano 2 Marca 2011 Nie tłuką wam te sprężyny GH? Z tego co widzę, to nie mają gumowej osłony na górnych zwojach jak ori springi. Sam założyłem sprężyny jakiejś firmy krzak bez tego gumowego wężyka na górnych zwojach i stukały mi na nierównościach. Problem ustąpił po nawinięciu gumowego węża we własnym zakresie ale strasznie to usztywniło tył auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #9 Napisano 2 Marca 2011 mi nic nie tłucze, pod względem komfortu nie czuję żadnej różnicy między moim B4 a drugim jaki mam w domu gdzie są założone Lesjoforsy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #10 Napisano 3 Marca 2011 Ja przełożyłem gumę ze starych sprężyn i wszystko chodzi jak należy, lekkie podgrzanie opalarką i schodzi bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejsz20 Zgłoś #11 Napisano 3 Marca 2011 Kolego jest bardzo dobry sposób na podniesienie tyłu o kilka centymetrów: musisz pod ten metalowy kielich(na którym opiera się sprężyna na amortyzatorze) podłożyć jakąś metalową tulejkę -ja u siebie dałem pierścienie od zużytych łożysk-i o grubość tej tulejki podniesie Ci się tył samochodu. To jest sprawdzony sposób-zrobiłem tak u siebie i sie tył podniósł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibaj Zgłoś #12 Napisano 14 Kwietnia 2011 trzeba podnieść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach