piko666 Zgłoś #41 Napisano 6 Maja 2012 to wiem pisałem już wcześniej że są fioletowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #42 Napisano 7 Maja 2012 Już nie wiem co mam zrobić niedawno wymieniłem tarcze i klocki i znowu nadają się do wymiany bo jest bicie na kierownicy przy hamowaniu Jak pozbyłeś sie śrub które mocują tarcze do piasty, dały się wykręcić czy ucinałeś. Mam na myśli kwestie równoległego przylegania tarczy do piasty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kama Zgłoś #43 Napisano 7 Maja 2012 Jak pozbyłeś sie śrub które mocują tarcze do piasty, dały się wykręcić czy ucinałeś.Mam na myśli kwestie równoległego przylegania tarczy do piasty. Pozwolę sobie odpowiedzieć. Najlepsze sposoby: 1. Kupić śrubokręt udarowy (w 90% samochodów, które robiłem rozwiązywało to wszelkie problemy). 2. Nawiercić i użyć dobrych wykrętaków. Dobrze jest puknąć młotkiem parę razy przez śrubokręt i czasami jak nie daje się odkręcić to spróbować ja ruszyć w drugą stronę (dokręcić) jak się wtedy ruszy to na 99% w drugą stronę też pójdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piko666 Zgłoś #44 Napisano 7 Maja 2012 Jak pozbyłeś sie śrub które mocują tarcze do piasty, dały się wykręcić czy ucinałeś. Mam śrubokręt duży w który można młotkiem uderzyć i nałożyć klucz do odkręcenia więc bez problemu poszły, a jeśli by nie było śruby to przecież przykręcone koło by wszystko trzymało na swoim miejscu. Czy tarcze mogę oddać do tokarza żeby je przetoczył? i klocki trochę zeszlifować żeby zetrzeć tą spieczoną warstwę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #45 Napisano 7 Maja 2012 więc bez problemu poszły, Zatem okey. Może być jeszcze tak że przewód hamulcowy ma jakiś paproch w sobie i to dławi odbijanie tłoczka,w cylinderku też może coś być musiałbyś go przedmuchać. Co do toczenia to tarcza aby nie była jeszcze gorsza musi być przetoczona na jednym zamocowaniu w trzech płaszczyznach, dwie to powierzchnie styku z klockiem trzecia to powierzchnia przylegania do piasty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach