Skocz do zawartości
itor

Odma/wentyl 06B103235G w ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Moze mi ktos z kolegow podpowiedziec jakie zadanie pelni ta (wg etki 06B103235G) odma (ta w kolku na zdjeciu) i co sie w niej ewentualnie moze zepsuc:)

odma 2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nazwa mówi za siebie "śruba odpowietrzająca"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ale ona ma w sobie jakis zawor cisnieniowy/podcisnieniowy czy to tylko taki walec z trzema wyjsciami na krocce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten pezwod powinien odprowadzaac gazy i wilgoc z calego silnika, u mnie to nie dziala za dobrze, i cale przewody spekaly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

no u mnie wlasnie spekal ten co idzie do obudowy filtra oleju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, passat b5 fl silnik 2.0 20V ALT, mam takie pytanie odnośnie tego zaworu odpowietrzenia. Jako że jakiś czas temu zdejmowałem dolot, zauważyłem niewielką ilość oleju właśnie od strony tego zaworka u mnie jest o takim oznaczeniu 06B103235G, wyczytałem na forum Audi że w tym silniku polecają wymienić na wersje poprawioną o oznaczeniu 06B103235Q która zapobiega pchaniu się tam oleju. Na allegro bez problemu można to dostać razem z oringiem, ale nie jestem pewien czy będzie pasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pozwolę sobie trochę odświeżyć temat ale też trochę z innej beczki mam pytanie. Chciałbym ten przewód odpowietrzenia czy też odmę wymienić ,jest popękana i to dość mocno , powyżej gruszki udało mi się zamontować wąż i ładnie go połączyć lecz w momencie poprawy tej otuliny zauważyłem że jest także pęknięty nad gruszka , mam już drugi, ale problem pojawia się w momencie próby demontażu, wiem że na dole jest zawleczka jeszcze.

Próbowałem się dostać do tej odmy prawie że od każdej możliwej strony , próbowałem poluzować alternator, wykonywałem wlot powietrza , ciągle bez skutku, zostaje opcja demontażu dolotu, ale jako że mechanik raczej ze mnie marny, bo raczej początkujący amator :) boje się samemu to robić , szukałem różnych rozwiązań , kilka fajnych opcji jest opisane na forum audi, znalazłem nawet na ten sam model silnika tj ALT, ale na foto z audi wygląda dostęp dużo inaczej niż u mnie , tam jest miejsca wręcz bardzo dużo ,i tu moje pytanie , ktoś demontował już ta rurę i może powiedzieć co i jak ? Albo coś ja temat dolotu ? Będę bardzo wdzięczny za okazała pomoc :) tak jak pisze forum audi przedstawia trochę inny układ rur i przewodów niż jest w VW 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności