bullet Zgłoś #1 Napisano 23 Lutego 2011 czy jest jakis bagnet w skrzyni DSG aby moc sprawdzic stan oleju?? przy bardzo niskich predkosciach slysze dziwne szumy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxs Zgłoś #2 Napisano 23 Lutego 2011 Żadnego bagnetu nie ma a olej sprawdza sie przez korek wlewu olej musi byc ciepły korek znajduje sie od spodu silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 23 Lutego 2011 Korek bedzie cieply jak się skrzynia nagrzeje. W koncu ma nawet chlodnice, wiec 36,6st to ona nie ma. Sugeruje Ci wymienic olej jesli nie jestes pewien stanu i ilosci czy czasu pracy starego oleju. Bedziesz miał spokój na 60tys. Zalejejesz wtedey 5,5l i bedziesz wiedział ze tyle jest. Szmery to prędzej z 2masy moga byc. No ale co auto to inny przypadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #4 Napisano 23 Lutego 2011 problem w tym ze wszystko zawsze bylo wymieniane na czas. dwumasa tez juz byla robiona. Wszystko w ASO i wszystko przy przebiegach takich , ze teraz nie powinno si enic dziac. Za pare godzin sprawdze ksiazke serwisowa i powiem dokladnie ile temu co robione. Czy grozne moze byc to szumienie apropos dwumasy, bo zadnych szarpniec ani stukow nie ma i nigdy nie bylo. wszystko jest OK, tylko jak jade baaaardzo wolniutko to slysze jakby cos szuralo, tarło, albo jakbym na cos najechal i to wlókł za soba. Trzeba sie naprawde wsluchac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2011 A jak nie kolego to podjedź do ASO tylko nie zbyt rozgrzanym autem to sprawdzą Ci kompem poziom oleju w skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #6 Napisano 23 Lutego 2011 Nic nie sprawdza, co najwyzej cisnienie oleju na poszczególnych zaworkach, albo ogólne cisnienie oleju, ale poziomu nie. Poczytaj instrukcje wymiany oleju w DSG to bedziesz wiedział jak się ustala poziom. Co do koła - to moze masz cos takiego jak grzechotka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #7 Napisano 23 Lutego 2011 Jest możliwość sprawdzenia Vasem ilości oleju w DSG i co nie które warsztaty przy wymianie sprawdzają, ale to też trzeba wiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #8 Napisano 25 Lutego 2011 (edytowane) Ja u siebie słysze szumy, ale tylko podczas wypalania DPF-a. Silnik zaczyna inaczej chodzić, dostaje wibracji, słychać też szum i wszystko na niskich obrotach poniżej 2000obr. Pozatym troche go muli. Jeźdze głównie na dłuższych trasach, ostatnio zauważyłem że procedura wypalania DPF-a jest coraz częstsza, przewaznie co 200km a nawet częściej. Wcześniej zdecydowanie rzadziej to się działo. Chyba ten pro ekologiczny gadzet mi się kończy Edytowane 25 Lutego 2011 przez Andreus1979 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #9 Napisano 25 Lutego 2011 Wczoraj wymieniałem olej w DSG po 180kkm w ASO za 800 zł (poprzednia była po 120kkm) i stwierdzam, że teraz chodzi trochę ciszej. Nawet dwumasa rano była jakby spokojniejsza, chociaż szykuje się do wymiany bo już wcześniej rzęziła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #10 Napisano 25 Lutego 2011 Ja tez umowilem sie w ASO VW na wymiane oleju w DSG, bonie byl wymieniany od 120 tysiecy. Jezdzilem troche z dusza na ramieniu, ale historia Pawka troche mnie uspokoila. Koszt wymiany 204€ (olej plus robocizna - bo niestety w tym ASO wszystko robia ze swoimi materialami . chcialem przywiezc swoj olej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adas90077 Zgłoś #11 Napisano 19 Listopada 2014 Panowie czy jest jakaś sygnalizacja niskiego poziomu oleju skrzyni dsg i jak sprawdzić vagiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelandersh Zgłoś #12 Napisano 19 Listopada 2014 Witam wszystkich, piszę tutaj poniważ nie mogę jeszcze zakładać swoich tematów. Mam wielki problem, ostatnio w passacie 2.0 tdi dsg 170 km wymieniłem dwumasę bo były drgania, po wymianie zauważyłem, że jeszcze czuję takie mikro drgania na fotelu kierowcy i chyba na podłokietniku, oprócz tego wydaje mi się, że przy ruszaniu lekkko szarpie, skrzynia zmienia biegi idealnie jednak przy kickdown jak bardzo szybko się przyspiesza jest takie szarpanie, ale nie przy samej redukcji tylko ułamek sekundy po tym, tak jakby coś go odcinało, bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbizgora Zgłoś #13 Napisano 20 Czerwca 2021 Touran 2008 DSG, po odpaleniu auta i wbiciu D, czasem na zimnym silniku po puszczenie hamulca tak dziwnie wbije bieg, potem już wszystko jest ok...Tylko na zimnym, i czy D czy R tak samo...Kolega mówi że mało oleju w skrzyni może być i dopiero jak się rozgrzeje jest ok.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach