wladek1181 Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2011 Witam, wczoraj zakupiłem upragnionego FL-a:dobrze, postanowiłem zostać przy modelu bo do tej pory jeździłem Paskiem B3 z UWAGA 1988 r!!!:dobrze a utko pomimo wieku sprawowało się super:dobrze, niejako przekonany do marki postanowiłem zostać przy Pasku:kumple. sprowadziłem przez kolegę autko z Holandii, jest to wersja z silnikiem 1.8T. I tu mam pytanie bo w sumie autko które kupiłem jest w super stanie:dobrze, silnik jest świetny bardzo cichy i zrywny, wnętrze nie jest wyświechtane. Co w pierwszym rzędzie posprawdzać, wymienić w silniku (wiadomo że olej i filtry). Auto jest od I właściciela, co potwierdza dowód rejestracyjny, jest książka serwisowa, są metki przy silniku, ponoć jest wymieniony (delikatnie ponad 20 tyś km) rozrząd (wpis w książce i na obudowie silnika). Ogólnie auto ma przejechane 178 tyś km, i jest to autko z 2002 roku. Na co jeszcze zwrócić uwagę??? I moje drugie pytanie, w przednich lampach klosze są delikatnie brązowawe, czy jest jakaś możliwość żeby przywrócić normalną barwę kloszy, no nie wiem polerowanie jakąś pastą albo ewentualnie czy jest możliwość wymiany samych kloszy z góry dzięki za pomoc:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 21 Lutego 2011 po 1 zmień awart skoro zmieniłeś auto :ok po 2 pomimo wpisu należy wymienić rozrząd z pompą wody i paski oraz filtry po 3 sprawdź klimę po 4 podepnij pod kompa i sprawdź czy nie ma jakichś błędów (autoscana zrób) po 5 załóż wątek w dziale Mój passat by ocenić można był twój nabytek :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #3 Napisano 21 Lutego 2011 (edytowane) wszystko zrob tak jak napisal kolega wyzej, rozrzad wymien kompletny bo nie ma co ryzykowac.. moze ma faktycznie 20 tys na tym obcenym a moze ma 100 nigdy nie wiadomo , a lepiej nie ryzykowac. Jedz jeszcze na kanal zobacz wahacze jak tam czy nie ma luzow, jesli ty sie nie znasz na tym , to daj mechaniorowi jakiemus znajomemu , jezdz na trzesiawki zeby zobaczyc ile % maja amortyzatory. no i puki co ciesz sie jazda Lampy da rade spolerowac , tylko odblysnika raczej nie zregenerujesz.. mozesz faktycznie je wyjac jak chce Ci sie bawic i rozkleic, wypolerowac same klosze , odblysnika nie dotykaj, bo tylko pogorszysz sprawe. No i mozna tez zakupic nowe lampki , wiadomo tansze zamienniki albo ori drozsze tu masz o rennowacji jak to zrobic : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400 Edytowane 21 Lutego 2011 przez czajek19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 21 Lutego 2011 co do renowacji lamp http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400&highlight=regeneracja+odb%B3y%B6nika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #5 Napisano 21 Lutego 2011 Autko było przed zakupem na ścieżce zdrowia :dobrze, amortyzatory wyszły mniej więcej jednolicie w okolicach 80% skuteczności, przejechałem się po dołach (długo nie musiałem ich szukać), nic nie stuka, nie puka, nigdzie nie ściąga prowadzi się pewnie i sztywno. autko na postoju pracuje naprawdę cicho i spokojnie a w środku na jałowym biegu na postoju to trzeba się wsłuchać żeby usłyszeć silnik. Jak był na ścieżce zdrowia miał na szarpakach sprawdzane zawieszenie i mechanik stwierdził że nie ma się do czego przyczepić, podłoga od spodu równiutka, bez wgniotów czy zadarć, w przyszłym tygodniu chcę mu zainstalować LPG. I pomyśleć że szukałem TDI :debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #6 Napisano 21 Lutego 2011 ps. dbaj o turbinę bo w 1.8T grzeje się bardziej niż w dizlu i po szaleńczej jeżdzie daj mu zawsze odsapnąć na jalowym z minutkę przynajmniej przed zgaszeniem motoru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #7 Napisano 21 Lutego 2011 Tak szczerze to chyba w lepsze ręce nie mógł trafić poprzedniego Passata "dziadunia" -23 letniego, jak sprzedawałem to facet nie mógł wyjść z podziwu że auto w takim wieku może być tak jak to on określił niesamowicie utrzymane. Efekt tego był taki że dwóch gości o mały włos się nie pobiło, i śmiechem żartem ja na tym skorzystałem bo było allegro na żywo, chciałem za niego 3500 tyś zł a dostałem ponad 4000 zł bo się zaczeli licytować, śmiechu było co niemiara, fakt że ten mój dziadunio to był bodaj 135 od początku produkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #8 Napisano 21 Lutego 2011 Chcesz wiedzieć jak serducho Twojego 1.8T bije to zapraszamy do działu Analiza logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuriezyna Zgłoś #9 Napisano 13 Marca 2021 Witam mam passata 1.8t. Kupiłem ostatnio filtr stozkowy bez orurowania i w zwiazku z tym mam pytanie czy da się jakoś zmodyfikować oryginalna obudowę filtra tak żeby miało to ręce i nogi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimpk Zgłoś #10 Napisano 19 Kwietnia Looking for a one night partner. No continuation. True Females Top-notch Сasual Dating Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach