Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem mam passat b5fl 2.0 benyzna i rano nie chce mi odpalic tzn odpala po 10 kreceniu wymienilem swiece dzis i stal kolo 5h i juz nie odpalil palilem az padl aku i niewiem co mam teraz zrobic gdzie i dokogo sie udac pomozcie prosze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błędy ?? kontrolki?? jak to wyglądało rozrusznik kręcił ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak kreci do konca bledow nie ma a i za 3 kreceniem pokazuje OIL STOP ale jak krecilem 2 dni temu i sie to pokazalo to odpali za 10 razem i wszystko bylo ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak kreci do konca bledow nie ma a i za 3 kreceniem pokazuje OIL STOP ale jak krecilem 2 dni temu i sie to pokazalo to odpali za 10 razem i wszystko bylo ok
paliwo dostaje ?? olej jest ok ?? świec nie zalewa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dzis swiece wymienilem na nowe i nie odpalil a i smierdzi troche paliwem olej wymieniany 3tyg temu

 

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

 

I co ma ktos jakis pomysł potrzebuje pilnie pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No dzis swiece wymienilem na nowe i nie odpalil a i smierdzi troche paliwem olej wymieniany 3tyg temu

 

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

 

I co ma ktos jakis pomysł potrzebuje pilnie pomocy

a poziom oleju ok a śmierdzi tak bardziej z jakiego miejsca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smierdzi tylko jak zapali zywa benzyna przez 2 sekundy a potem normalnie a smierdzi mi w srodku auta tak jakby spod maski a olej ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze inne sugestie?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A iskre na swiecach masz? Imo masz w aucie? jak jest to czy napewno zawse sie rozlacza?

beną moze wali z ukladu dolotowego powietrza? z ta smeirdzaca benzyna to mzoe byc przyczyna pewna, sprawdz przewody, te pod autem tez, zobacz czy z pod wtryskow nie cieknie, czasem moze byc ciezko znalesc bo wycieki sa naprawde znikome ale juz roblemy potrafia zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróżenie z fusów..... Wyklucz jeden z układów- paliwowy, iskrowy- to będzie tylko 300 możliwych przyczyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to czujnik temperatury plynu robi ci kuku :)

tez tak mialem, zalewalo swiece , nie chcial zapalic. po wymianie wszystko wrocilo do normy.

 

---------- Post added at 13:44 ---------- Previous post was at 13:39 ----------

 

sciagnij wtyczke z czujnika i sproboj odpalic. moze byc ciezko skoro swiece zalane.

albo poprostu kup w ciemno ten czujnik, ale tylko oryginalny bo te niebieskie za 30 zl leca po 2 - 3 miesiacach, zielony kosztuje cos ok 50 zl.

powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
albo poprostu kup w ciemno ten czujnik

 

Niedouczeni mechanicy tak naprawiają auta.... zła rada jak dla mnie. Niesprawność czujnika się diagnozuje a nie wymienia w ciemno. Równie dobrze można wymienić pół auta w ciemno, albo po prostu sprzedać auto które nie pali i kupić sprawne.

 

Zmierz chociaż ciśnienie i wydatek pompy to wykluczysz jeden z układów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...a moze filtr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niesprawność czujnika się diagnozuje

to niech go zdiagnozuje. sciagnie wtyczke i wszystko bedzie jasne, jesli ma vaga to jeszcze lepiej. jesli nie ma i musi zaplacic 80 zl za podpiecie kabelka w celu sprawdzenia czujnika ktory kosztuje 50 zl to wszystko jasne...

 

stern nie czytasz ze zrozumieniem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stern nie czytasz ze zrozumieniem ?

 

Ja ogólnie mam to do siebie, że wszystko wnikliwie analizuje kolego i takie rady jak Twoja zdecydowanie odrzucam. Po tą są diagnoskopy, żeby z nich korzystać, są po to aby ułatwiały nam pracę, po to również aby nie strzelać w ciemno tylko postawić prawidłową i konkretną diagnozę. Uważam więc, że należy w tym przypadku się podpiąć i zobaczyć co jest nie tak, a nie bezmyślnie wymieniać czujnik. Mówisz, że czujnik 50 a diagnoza 80.... ok. kolega zapłaci 80 i będzie wiedział co auto boli- ma gotowe rozwiązanie prawda A jeśli kupi czujnik za 50 i po wymianie będzie nadal ****? To pojedzie i tak na tą diagnozę i po zapłaceniu 50 za czujnik zapłaci 80 za diagnozę. Jest sens? Może dla Ciebie tak, dla mnie nie i mnie nie przekonasz. Poza tym może kolega ma w okolicy jakiegoś forumowicza, który mu to sprawdzi za przysłowiowego browca, więc po co iść w koszta? bzdura kompletna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klaudek, rozwiązałeś swój problem? Bo u mojego kolegi w 3BG z AZM jest to samo. Na początku odpalał za drugim razem teraz odpala gdy akumulator jest prawie całkiem rozładowany. Na vagu rano temperatury zasysanego powietrza i płynu widzi zgodne z temperaturą na zewnątrz. Jedynie temperaturę katalizatora widzi jaką ujemną coś pod -20°C (grupa 43 blok 2). Dzisiaj po wymianie świec przestał pracować na 3 cylinder (w blędach misfire na nim) po wyjęciu przewodu i zmierzeniu go omomierzem nie było przejścia (ponad 20kΩ na tak krótkim przewodzie) więc jutro przewody idą do wymiany.

 

Błędów brak, instalacja gazowa wykluczona, było jeżdżone kilka dni na samej benzynie aby wyeliminować zagozowanie kolektora przez nieszczelne wtryski lpg jeszcze zostaje wykluczyć rozjechaną adoptację pb przez źle ustawiony sterownik gazu. Chyba odłączenia zasilania na noc nie kasuje adaptacji więc zostaje pojeżdżenie na benzynie.

Edytowane przez biskup2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienione: pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa, przewody (na używane, nowe od 170zł) i świece. Teraz odpala za drugim razem, za pierwszym zawsze załapie na chwilę i gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i jak wiadomo co bylo przyczyna.

Mam podobny problem i nie znalazlem rozwiazania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności