Skocz do zawartości
teddybar

Wymiana cięgna Bowdena, wyjęcie szyby, tapicerki oraz zamka lewych tylnych drzwi.

Rekomendowane odpowiedzi

Kołka nie obracamy, trzeba go wysunąć (odblokować). Na zdjęciu zaznaczyłem strzałką w którym miejscu, widać tam już odblokowane kołki, normalnie w miejscu strzałek nie ma przerwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kołka nie obracamy, trzeba go wysunąć (odblokować). Na zdjęciu zaznaczyłem strzałką w którym miejscu, widać tam już odblokowane kołki, normalnie w miejscu strzałek nie ma przerwy.

 

zauważyłem, ale jak tam obracam to całość się obraca..., nie miałem czasu dziś i odpuściłem, w najgorszym przypadku poprzecinam kołki i wymienię na nowe przy montażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam się nic nie obraca, trzeba obrócić tylko śrubokręt płaski o 90 stopni, aby rozszerzyć (odblokować) kołki.

W najgorszym wypadku kołki to chyba nie majątek:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobione, kupione cięgno okazało się nie potrzebne, zastał się poniższy mechanizm, który prezentuje na foto, rozruszałem, nasmarowałem i hula

20130925_123944.jpg

20130925_123938.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z klamka zewnetrzną tylnych drzwi. Dzięki opisowi Teddybar rozebrałem drzwi (najgorzej było wyjąć tulejki rozprężne przy szybie) i naprawiłem usterkę. Okazało się,że wypadło cięgno od klamki. Tą linkę (a właściwie kulkę na jej końcu) po włożeniu w odpowiednie miejsce zabezpieczyłem z brzegu opaską uciskową co by znów nie wyskoczyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystich.

Mam problem z rozebraniem przednich lewych drzwi, a mianowicie z metalowym poszyciem wewnętrznym. Odkręciłem wszystkie śruby. Wyjąłem dwa czarne kapselki ustawiłem szybę tak aby ukazały się mocowania szyby do prowadnicy. Pokazały się dwa jakby torxy i zatrzymałem się na tym etapie. Czy ktoś pomoże mi w dalszej rozbiórce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego. na tych torksach trzymajacych szybe jest lewy gwint. odkręć je i szyba do góry. Ja zlapalem taśmą szybe w pozycji max górnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, żeby nie zakładać nowego tematu, to napiszę tu. Mianowicie mój problem polega na tym, że przednie drzwi pasażera po otwarciu ich z pilota się nie otwierają z zewnątrz, ale jeśli pociagne klamke od srodka i drzwi się otworzą - to po ponownym trzasnieciu drzwiami normalnie można otwierac z zewnątrz (az do ponownego zamkniecia drzwi z pilota). I zawsze żeby pierwszy raz po otwarciu pilotem otworzyć drzwi, musze ciagnac za klamke od wewnątrz, potem otwierają się normalnie.

 

Moje pytanie wiec brzmi: Czy to podchodzi pod wymiane ciegla Bowdena czy pod wymiane zamka..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak było, tyle, że z drzwiami kierowcy. wymiana cięgna na nowe idącego do klamki zewnętrznej załatwiła sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo ja myslalem ze cięgno będzie do wymiany w przypadku każdorazowej proby otwarcia z zewnątrz a nie tylko tak jak u mnie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś pomyślnie rozwiazalem sprawę nieotwierajacych się drzwi.. Kupilem cięgno Bowdena, zaopatrzyłem się w srubokrety itd., i zabrałem się za robote.. Jak się w międzyczasie okazało nie miałem klucza do srub od zamka ani od szyby. Szybki wyjazd po castomarketach i kupione. Rozebralem, wymieniłem i co, ****.. Na szczęście nie skladalem tego do kupy tylko miałem zamek w reku i probowalem.. Rozebralem zamek (ta czesc gdzie sa mikrostyki) pogrzebałem pogrzebałem i okazało się ze jeden popychacz nie jest na miejscu. Poprawilem, ale nadal nie dzialalo.. Wiec poszedłem na żywioł i rozebrałem zamek na części pierwsze.. poruszałem trochę stykami silniczkow itd., i zlozylem do kupy, mowiac sobie "jak nie zadziała to kupie nowy zamek" i zadzialalo. Tak wiec w moim przypadku były to po prostu styki silniczka od otwierania centralnego zamka.. Ale na wszelki wypadek cięgno zostawiłem nowe, a stare poszlo na smietnik. Jak ktoś ma pytania odnośnie rozbiórki drzwi lub zamka to proszę pisać, z checia pomoge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Podłącze sie do tematu. Ja, zwracam się z prośba do Was, bo próbowałem telefonicznie z serwisem , ale oni wogole nie kumają o co chodzi. Mianowicie , klamki zewnętrzne tylne. Przy nich znajdują się te zaślepki, które można wyjąc po odkręceniu śruby imbusem pod zaślepka w drzwiach. U mnie , te zaślepki na zewnątrz nie trzymają się, są luźne, w jednej odkręciłem śrubę do końca, i chciałem skręcić i śruba wpadła do środka drzwi. Podpowiedzcie jakie części trzeba zakupić , aby te zaślepki na zewnątrz się trzymały ? Może jakiś numer katalogowy. Bo ostatnio, jak duperelkę zamawiałem, to z serwisu musieli mi wysłać schemat żebym sobie sam znalazł. :( Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jak sie dostać do tych zatrzasków zeby je odbezpieczyć ? Odciągnąć jakoś tą tapicerke czy na czucie wkladać ten śrubokret tam ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę trzeba odciągnąć tapicerkę i będzie szpara na tyle duża, że jednym okiem zobaczysz te spinki, a potem trochę się trzeba pomęczyć śrubokrętem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiada ktos numer katalogowy jarzma klamki drzwi tylnych prawych ? Ulamal mi sie tam zawias ktory trzyma klamkę i lata teraz luźno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem 3C0837886J jest jedno małe ale, na uakcjach piszą jedni że to przednie mocowanie inni że to tylnie, znalazłem aukcję na ebay nowego jarzma klamki gdzie numery na nalepce są identyczne jak podałem, a gościu podpisał to jako prawy przód ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zrobiłem wszystko tak jak opisał autor i po złożeniu dalej du..pa szkoda że nie miałem wcześniej kompa bo po wszystkim podpiąłem i pokazał brak połączenia z zamkiem błąd stały czyżby to wiązka padła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam zrobiłem wszystko tak jak opisał autor i po złożeniu dalej du..pa szkoda że nie miałem wcześniej kompa bo po wszystkim podpiąłem i pokazał brak połączenia z zamkiem błąd stały czyżby to wiązka padła?

szukaj usterki w kablach które wchodzą z drzwi do auta, pod czarną plastikową gumą/peszlem/harmonijką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem dziś u siebie w drzwiach od kierowcy..... wcześniej już wyjmowałem i mocowałem szybę ale dziś miałem problem, wkładałem do oporu, dokręcałem śruby i nic, dalej nie szla w dół (tak jak bym jej wcale nie przykręcił) ponawiałem próby i dalej nic, nagle jedna śrubka po wkręcaniu wpadła do środka. I tu moje pytanie, coś mogło blokować szybę że nie dochodziła do końca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności