k_piotr99 Zgłoś #1 Napisano 11 Lutego 2011 witam. jest taki problem w passku b3, jadac np 80 czy 100km/h wcisne mu gaz to sciaga go w prawo, puszcze gaz jedzie w lewo. kwurzajace to bo ciagle trzeba korygowac tor jazdy. co to moze byc???poradzcie cos? dodam ze tulejki wahaczy sa nowe, swożnie wahaczy nowe, do wymiany lewa koncowka drazka kierowniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #2 Napisano 11 Lutego 2011 do wymiany lewa koncowka drazka kierowniczego i tu maż odpowiedź na pewno jedna z końcówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 11 Lutego 2011 do wymiany lewa koncowka drazka kierowniczego Bo jak nie to ..to ugnite sanki lub ich mocowania w podłodze....oby nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterrr20 Zgłoś #4 Napisano 11 Lutego 2011 Sprawdź ciśnienie w oponach. Ja miałem takie objawy po zimie bo dawno nie sprawdzałem ciśnienia i okazało się że to było przyczyną ściągania tak jak napisałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k_piotr99 Zgłoś #5 Napisano 11 Lutego 2011 raczej zgnite sanki odpadaja bo pod tym wzgledem samochod jest w b. dobrym stanie. czyli mowicie ze koncówka drazka jest winna tak??? a porusze od razu inny tamet otoz samochod zmienia tor jazdy zaleznie od uksztaltowania terenu tzn ze jesli jade po zlej drodze i samochod sie przechyla to i tor jazdy sie zmienia...wina sprezyn?? cisnienie bylo sprawdzane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 11 Lutego 2011 Jedż na szarpaki i nie tylko przód niech sprawdzą ale też tylną belkę. Tylne sprężyny lubią pękać u samej góry...nie widać tego od razu ale ma okrutny wpływ na prowadzenie auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #7 Napisano 11 Lutego 2011 Za takie objawy, o których piszesz w pierwszym poście, odpowiada różny promień zataczania po jednej i po drugiej stronie, na który wpływa kąt pochylenia koła i pochylenia osi zwrotnicy. Ten pierwszy jest regulowany. Do ustawienia geometria, oczywiście po wymianie zużytych elementów. Pochylenie drogi też ma wpływ na ściąganie samochodu, co jest normalne. Sprawdź na środku pustej i równej drogi (linia między koła), czy ściąganie występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k_piotr99 Zgłoś #8 Napisano 11 Lutego 2011 nigdy nie odczuwalem aby pochylenie drogi wplywalo na tor jazdy, a od pewnego czasu to sie zmienilo.czyli szykuje sie wymiana koncowek drozków i sprezyn oraz geometria kól Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #9 Napisano 11 Lutego 2011 wymień końcówkę i będzie spoko polega to na tym że jak maż luz na końcówce drążka dodasz gazu robi się rozbiezność ,a jak puścisz gaz jest zbieżność miałem ten sam objaw ,co do nie równej drogi jedna z przyczyn myszkowania po drodze są szerokie opony i koleiny zrobione przez ciężarówki szerszy rozstaw osi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k_piotr99 Zgłoś #10 Napisano 11 Lutego 2011 opony szerokie nie sa letnie 185 zimowe z przodu 175 a tyl 185, szyszkowanie mozna zauwazyc rowniez na rownej drodze ---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #11 Napisano 11 Lutego 2011 tak jak rysiek pisze z tym że po dodaniu gazu robi się zbieżność a po ujęci rozbieżność ale to pewnie miał na myśli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palel Zgłoś #12 Napisano 11 Lutego 2011 Miałem kiedyś podobny przypadek (B3 silnik RP). Objawy takie same, niestety okazało się, że pękły sanki. Nie było na nich nic widać podejrzanego do momentu kiedy urwał się wahacz. Być może u Ciebie to nic poważnego, ale polecam jak najszybciej na szarpaki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #13 Napisano 12 Lutego 2011 do wymiany lewa koncowka drazka kierowniczego i tu maż odpowiedź na pewno jedna z końcówek Dokładnie to. Jak miałem u siebie wywaloną końcówkę, to powyżej 100 km/h na obwodnicy myszkował po dwóch pasach przy dodawaniu u odejmowaniu gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keisim79 Zgłoś #14 Napisano 12 Lutego 2011 A ja z kolei, obstawiam tylne tuleje wahacza przedniego. Towarzyszył temu jeszcze delikatny stukot przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu. Miałem takie objawy w moim B4. Jednakże nie wykluczam końcówek (przypadek ze służbowego Fiata). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #15 Napisano 12 Lutego 2011 Pisałem kilka lat temu o myszkowaniu, poszukaj tematu. Podpowiem Ci ze do wymiany były łożyska w kolumnie mcPersona. Były w środku zardzewiałe i kolumna nie pracowała jak powinna, samochód jechal jak chciał.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwy Zgłoś #16 Napisano 13 Lutego 2011 Miałem identyczną sytuację w Passacie i winna była tulejka na przednim prawym wahaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #17 Napisano 13 Lutego 2011 Podsumowując jedź na diagnostykę, szarpaki bo inaczej pół zawieszenia zmienisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #18 Napisano 14 Lutego 2011 Dokładnie.. Miałem podobne objawy. A że nie mam dostępu do kanału zmieniłem drążki stabilizatorów i dalej nic. Potem okazało się że miałem pęknięte sanki. Na szczęście wymieniłem to na czas i jest wszystko okej. Ale jak nie zrobisz tego za wczas to portfel ci schudnie troszkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 14 Lutego 2011 do wymiany lewa koncowka drazka kierowniczego. To wymień tą końcówkę, następnie geometria kół do ustawienia, i wtedy napisz czy dalej ściąga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #20 Napisano 14 Lutego 2011 A ja dodam dla odmiany że u mnie po wymianie całego układu kierowniczego plus wahacze nie zmieniły nic,robiona była geometria i dalej ściągało przy dodawaniu gazu. okazało się że u mnie winny był przegub.rozsypał się i inaczej był przenoszony moment na lewe i prawe koło. wszystko ustało po wymianie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach