animalx Zgłoś #1 Napisano 10 Lutego 2011 Witam.Szukałem,ale nie znalazłem co oznacza ten błąd- 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached w porównaniu do tego- 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Czy to jest to samo,gdzie szukać przyczyny owej usterki.Odczuwalne są drgania silnika i nierówna praca.Proszę o rady.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 10 Lutego 2011 Witam.Szukałem,ale nie znalazłem co oznacza ten błąd- 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached w porównaniu do tego- 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Czy to jest to samo,gdzie szukać przyczyny owej usterki.Odczuwalne są drgania silnika i nierówna praca.Proszę o rady.Pozdrawiam. SZUKAJ_KA SIĘ KŁANIAhttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36324&highlight=00561http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=33147&highlight=00561 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14904&highlight=00561 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4067&highlight=00561 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2011 Dziękuję Koledze przeglądałem te tematy ale jaka jest różnica między (Add) Exceeded a Not Reached ?O co właściwie chodzi,chyba że mam jakieś zaćmienie i ni kojarzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 10 Lutego 2011 (edytowane) Dziękuję Koledze przeglądałem te tematy ale jaka jest różnica między (Add) Exceeded a Not Reached ?O co właściwie chodzi,chyba że mam jakieś zaćmienie i ni kojarzę. to pierwsze to znaczy przekroczona a to drugie znaczy nie osiągnięta odłącz aku na 15 min i odpal go niech pochodzi do nagrzania potem przejdź się nim kawałek bawiąc się gazem tak zrobisz adaptacje lub przez VAG też możesz Edytowane 10 Lutego 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #5 Napisano 10 Lutego 2011 Czyli rozumiem mowa jest o adaptacji przepustnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2011 Czyli rozumiem mowa jest o adaptacji przepustnicy? tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2011 Kurcze na vag-u adaptacje pokazuje OK i co teraz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2011 Kurcze na vag-u adaptacje pokazuje OK i co teraz? a jakie poza tymi błędami wywalai czy jak robisz adaptacje to zawsze pokazuje ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2011 Adaptacja robiona kilka razy według instrukcji lub zauważyłem,że po przejechaniu paru kilometrów sama się adoptowała i zawsze jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2011 to masz dwa wyjścia albo zawalona przepustnica albo ten "sterownik elektroniczny" przy przepustnicy jest walnięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #11 Napisano 11 Lutego 2011 Czyli Kolega sugeruje wymianę przepustnicy?A może przepływka głupieje,bo z tego co wiem to błąd wywali dopiero jak padnie całkowicie.Brak możliwości zrobienia logów dynamicznych,ewentualność jest taka,że na zimnym silniku wartości maf wychodzą poza dopuszczalne wartości.Co o tym sądzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 12 Lutego 2011 Zostaw przepustnicę, poszukaj nieszczelności w dolocie lub wymień przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #13 Napisano 23 Sierpnia 2011 Witam nadal borykam się z tym problemem,wyraźnie słyszę syk pod maska przy energicznym dodaniu gazu,ale wszystko posprawdzałem,przychodzi mi na myśl uszczelka pod kolektorem ssącym,czy taka opcja wchodzi w rachubę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweliewelina Zgłoś #14 Napisano 23 Sierpnia 2011 Mam 1,8 ADR czyli bez turbo. Od 2 lat mam ten sam błąd. Adaptacja dobrze robiona, przepustnica też czyszczona i dalej to samo. Już to olałem bo po za błędem nic się nie dzieje złego. PS. syk też mam ale to chyba tak ma być. W końcu silnik zasysa powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #15 Napisano 24 Sierpnia 2011 (edytowane) Dzięki za odpowiedź a co myślą inni koledzy. Pytam,ponieważ słyszałem,że żadnego syku w 1.8t nie powinno być a ja nadal borykam się z tym problemem. Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez animalx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario29 Zgłoś #16 Napisano 24 Sierpnia 2011 Witam mi też ten błąd pokazywał się co jakiś czas szczególnie po przeciągnięciu do 5-6 tyś. obr. Auto ostatnio jak było zimne to szarpało, nierówno pracował silnik i było słychać strzelanie jakieś.Męczyłem się z tym jakieś 3 lata była zmieniana sonda czyszczona przepływka wymienione swiece kable wn i robiona adaptacja naście razy. Więc zaryzykowałem i wymieniłem przepływomierz (koszt w aso 546 pln po oddaniu starej części . 1124 , bez oddania) i to było to. Normalnie nie to auto, zapala normalnie nie przerywa i w końcu ma moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #17 Napisano 26 Sierpnia 2011 W mojej sytuacji przepływomierz kosztuje mniej więcej tyle samo ale nie mam opcji zdania starego więc kupić na chybił trafił raczej się nie opłaca.Pisałem kiedyś na forum o ewentualną podmiankę z kimś kto takowy posiada lecz bez skutku.Po logach wydaje się być z nim wszystko ok przewody gumowe posprawdzane,żadnych dziur,któryś z kolegów podał mi instrukcje na test z diodą ale mam podłużną wtyczkę i za bardzo nie wiedziałem jak ją wpiąć.Żadnych innych błędów nie mam a moje AEB jest ciężkie do diagnozy,może ubogie do diagnozy Vag,czekam więc na kolegów jakieś podpowiedzi i tyle co mogę zrobić.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #18 Napisano 14 Września 2011 Witam.Przypomnę nadal o swoim problemie,czy ktokolwiek ma jakieś inne porady dla mnie?Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach