Skocz do zawartości
major125

wymiana poduszki silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jest to mój pierwszy post i dotyczący problemów z poduszką silnika zamontowaną na środku a dokładnie w "sankach" silnika. Przeszukiwałem forum ale nie znalazłem informacji jak wymienić przedmiotową poduszkę. Wiem, że składa się ona z dwóch części, i tu moje pytanie czy aby wymienić przedmiotową poduszkę to trzeba wymontować sanki i wprasować jedną połówkę od góry a drugą od dołu, czy jest możliwość wprasowania jedną po drugiej od spodu bez konieczności demontażu sanek. Proszę o pomoc i rady jak zabrać się do tego zagadnienia.

Edytowane przez major125
niezgodność tematu z regulaminem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie jest to mój pierwszy post i dotyczący problemów z poduszką silnika zamontowaną na środku a dokładnie w "sankach" silnika. Przeszukiwałem forum ale nie znalazłem informacji jak wymienić przedmiotową poduszkę. Wiem, że składa się ona z dwóch części, i tu moje pytanie czy aby wymienić przedmiotową poduszkę to trzeba wymontować sanki i wprasować jedną połówkę od góry a drugą od dołu, czy jest możliwość wprasowania jedną po drugiej od spodu bez konieczności demontażu sanek. Proszę o pomoc i rady jak zabrać się do tego zagadnienia.
czy chodzi ci o nr 2 i 3 [ATTACH]45529[/ATTACH]
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie chodzi mi o te dwa elementy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widać to jest to skręcane więc chyb nie będzie trzeba aż tak bardzo ingerować żeby to wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tylko zastanawiałem się czy wymiany tych elementów "metalowo-gumowych" można dokonać poprzez wciskanie ich kolejno od dołu, czy element górny montowany jest tylko i wyłącznie od góry a dolny od dołu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam podłącze sie do wątku. mam taki problem jak sądze związany z poduszkami. podczas jazdy po rondzie operując gazem złyszę stukot tak jakby swobodnie coś latało(dzwiek jest tak podchodzący mi pod którąś poduszkę-gumowy dzwięk) jadąc na wprost 1,2 bieg bawiąc sie gazem też jest takie szarpanie jakby bujał się zespół napędowy. niałem robione całe zawieszenie z przodu i nic nie pomogło. po wymianie górnej poduszki skrzyni bardzo się uciszył ten dzwięk miałem też wymienianą poduszke w belce ale z tego co widzę to są dwie??? z tąd moje pytanie czy ów usterka może być spowodowana uszkodzonymi poduchami w belce????dodatkowo nie powinło sie wymienić cięgna nr27???? za załączonym PDf-ie element nr 32 co to jest??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to wygląda w ten sposób, że przy jeździe na wprost odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu słychać stuknięcie i szarpnięcie silnikiem. Po wjechaniu na kanał i bujaniu samochodu przy zaciągniętym ręcznym okazało się, że jest pęknięta dolna poduszka w sankach jednak trudno stwierdzić jak wygląda sytuacja z drugą tj. górną więc przymierzam się do wymiany obu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to właśnie tak jak u mnie. a luknij jak będzie sie zachowywał Pasek na rondzie.. może wiedz co to jet ten element 32 z tego PDF-u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to właśnie tak jak u mnie. a luknij jak będzie sie zachowywał Pasek na rondzie.. może wiedz co to jet ten element 32 z tego PDF-u
wspornik łożyskowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na rondzie nie zauważyłem jakiegoś stukania a wspomniany element 32 jest to chyba wspornik mocujący lub inaczej tzw. tuleja wahacza ale mogę się mylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wymieniłem te nieszczęsne poduszki montowane w "sankach" silnika. Nie wiem czy jest jakiś inny sposób ich wymiany ale ja zdemontowałem całe sanki i dopiero wprasowałem przedmiotowe poduszki. Powiem tak, że nie jest to najprostsza sprawa i przyprawiła mi kilka dodatkowych siwych włosków. Ala za to nic nie stuka:dobrze. wymiana zajęła ok. 5-6 godzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam takie dziwne stukanie jak dodam pedał gazu...tzn jade przy predkosc 60km/h puszczam pedał gazu, jade przez pare sekund i ponownie wciskam gaz i slychac stykniecie...czy do wina poduchy? mechanik mi mowił ze to wina skrzyni biegow, ze sa to oznaki ze sie sypie pomalu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie było coś podobnego i po wymianie elementów 2 i 3 /plik pdf kilka postów wyżej/ przestało stukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kudłaty
"... ja zdemontowałem całe sanki i dopiero wprasowałem przedmiotowe poduszki. .."

 

Pytanie czy obydwie wprasowywałeś z tej samej strony czy jedną od góry a drugą od dołu sanek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chce wyminic poduszki pod silnikiem I pod skrzynia biegow. Moze ktos mi napisac ile ich jest w sumie I jaki sa numery tych czesci.

Dziekuje I pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są 4 poduszki. Lewa i prawa górne-przednie oraz górna i dolna w sankach. W 500zł powinieneś wyrobić. Możesz złożyć zamówienie w dziale giełda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak gaszę swojego paska to silnik wpada wibracje i odchodzi dziwny odgłos,czyżby to poduszka pod skrzynia bo górne mam ok jak buja się silnikiem przód tył (karoserii) to coś tam słychać. Jakie to koszta i czy dużo roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam najprawdopodobniej walniete poduchy silnika. Ile ich jest oraz ma ktoś nr i ceny?

silnik BKP 2.0 TDI

 

wibracje odczuwalne w przedialach 1200/2000tys obrotow i po odjeciu gazu. Po otwarciu maski widać jak silnik pracuje ok 5cm odchylenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności