piotrek991 Zgłoś #1 Napisano 3 Lutego 2011 witam pacjent to passat b4 1,8 ADZ więc problem jest następujący, auto zimne, odpala ale obroty niskie 300,400, po dodaniu gazu i przytrzymaniu tak na 1500 obr. przez 20-30 sek, łapie obroty 800-900 i trzyma równo na rozgrzanym silniku wszystko jak w książce odpał i trzyma 800-900 obr. wydaję mi się że na zimnym szczególnie jak jest teraz temperatura około -2C, po odpaleniu powinno się włączyć ssanie samo na chwilę a tu nic... i jeszcze jedno, wymieniłem termostat na VAHLERA bo powyżej 70C mi nie przekraczało, teraz na rozgrzanym silniku tak dziwnie jak złapie temperaturę to krecha stoi coś około 95C, a nie równie 90 czy tak powinno być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 3 Lutego 2011 pacjent to passat b4 1,8 ADZ Jeśli to auto (ten silnik) ma silniczek wolnych obrotów uchylający przepustnicę przez wysuwający sie trzpień z tego silniczka to musisz zaobserwować czy wspomniany trzpień uchyla przepustnicę gdy silnik jest zimny...w przeciwnym razie masz go uwalonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #3 Napisano 3 Lutego 2011 Jeśli to auto (ten silnik) ma silniczek wolnych obrotów uchylający przepustnicę przez wysuwający sie trzpień z tego silniczka to musisz zaobserwować czy wspomniany trzpień uchyla przepustnicę gdy silnik jest zimny...w przeciwnym razie masz go uwalonego. regulator biegu jałowego Piotrek poczytaj o silnikach RP/ABS. To to samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #4 Napisano 4 Lutego 2011 gdzie go szukać? może jakieś zdjęcie podglądowe albo rysunek? będę wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 4 Lutego 2011 Poczytaj tutaj: Silniczek krokowy --- klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2011 gdzie go szukać? w szukajce.. jest tyle tematów o tych silnikach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #7 Napisano 7 Lutego 2011 a coś na temat temperatury ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #8 Napisano 7 Lutego 2011 a coś na temat temperatury ktoś pomoże? też jest sporo napisane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacenty Zgłoś #9 Napisano 8 Lutego 2011 (edytowane) JA mam podobny problem jak jest zimny to nie bedzie trzymal obrotow i zgasnie trzeba potrzymac chwile na gazie zeby sie zagrzal a jak juz sie zagrzeje to jest idealnie trzyma obroty i wogole. czy to jest przez silnik krokowy czy przez czujnik temperatury? dodam jescze ze jak jest zimny to jak zapali czasem nie zgasnie tylko bedze falowal obrotami co to moze być? moj silnik to 1.6 AEK Edytowane 8 Lutego 2011 przez Kacenty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin92passat Zgłoś #10 Napisano 8 Lutego 2011 Ja miałem następujący problem: Od czasu do czasu przy odpalaniu wchodził na obroty, później się dławił i gasł. Przytrzymanie na pedale gazu nic nie dawało, bo od razu się dusił. Za którymś razem się udawało. Okazało się że to przez kabelek odchodzący od stacyjki, ktoś tam kiedyś pogrzebał w nim i coś mu się odcinało jak bym go gasił ;p Najlepiej pojechać do elektryka z takimi rzeczami a nie naprawiać na własną rękę, bo można przez przypadek jeszcze coś bardziej sknocić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #11 Napisano 8 Lutego 2011 (edytowane) JA mam podobny problem jak jest zimny to nie bedzie trzymal obrotow i zgasnie trzeba potrzymac chwile na gazie zeby sie zagrzal a jak juz sie zagrzeje to jest idealnie trzyma obroty i wogole. czy to jest przez silnik krokowy czy przez czujnik temperatury? dodam jescze ze jak jest zimny to jak zapali czasem nie zgasnie tylko bedze falowal obrotami co to moze być? moj silnik to 1.6 AEK kolego Twój silnik jest na wielopunkcie a te na jednopunkcie. Mało o tym silniku jest wiadomości ale to czytałeś: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=817 EDIT: Najlepiej pojechać do elektryka z takimi rzeczami a nie naprawiać na własną rękę, bo można przez przypadek jeszcze coś bardziej sknocić a tam głupoty opowiadasz... co można popsuć w tak prostym silniku?? Edytowane 8 Lutego 2011 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin92passat Zgłoś #12 Napisano 8 Lutego 2011 co można popsuć w tak prostym silniku?? Prosty silnik to ja mam w dużym fiacie ;p dla mnie silnik od passka to czarna magia może dlatego że mam 18lat? ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #13 Napisano 8 Lutego 2011 dla mnie silnik od passka to czarna magia może dlatego że mam 18lat? ;p żeby to był vr to może by była czarna magia. ale prostszego od 1.8 na jednopunktowym wtrysku to nie widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #14 Napisano 8 Lutego 2011 co można popsuć w tak prostym silniku?? Hmmm... Nawet kowadło można popsuć.. Najlepiej pojechać do elektryka z takimi rzeczami a nie naprawiać na własną rękę, bo można przez przypadek jeszcze coś bardziej sknocić A uważasz że elektryk jeszcze bardziej ni spartoli sprawy....i jeszcze skasuje nie wiadomo ile... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacenty Zgłoś #15 Napisano 8 Lutego 2011 czytałem to ale nie wiele mi to pomogło może ktoryś z kolegów pomorze i powie co by było przyczyną tego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szheyk Zgłoś #16 Napisano 13 Sierpnia 2013 U mnie pomogło : wymiana przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach