Skocz do zawartości
piotrek991

niskie obroty na zimnym, może ktoś pomoże?

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

pacjent to passat b4 1,8 ADZ

 

więc problem jest następujący,

 

auto zimne, odpala ale obroty niskie 300,400, po dodaniu gazu i przytrzymaniu tak na 1500 obr. przez 20-30 sek, łapie obroty 800-900 i trzyma równo

 

na rozgrzanym silniku wszystko jak w książce odpał i trzyma 800-900 obr.

 

wydaję mi się że na zimnym szczególnie jak jest teraz temperatura około -2C, po odpaleniu powinno się włączyć ssanie samo na chwilę a tu nic...

 

i jeszcze jedno, wymieniłem termostat na VAHLERA bo powyżej 70C mi nie przekraczało, teraz na rozgrzanym silniku tak dziwnie jak złapie temperaturę to krecha stoi coś około 95C, a nie równie 90 czy tak powinno być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pacjent to passat b4 1,8 ADZ

Jeśli to auto (ten silnik) ma silniczek wolnych obrotów uchylający przepustnicę przez wysuwający sie trzpień z tego silniczka to musisz zaobserwować czy wspomniany trzpień uchyla przepustnicę gdy silnik jest zimny...w przeciwnym razie masz go uwalonego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli to auto (ten silnik) ma silniczek wolnych obrotów uchylający przepustnicę przez wysuwający sie trzpień z tego silniczka to musisz zaobserwować czy wspomniany trzpień uchyla przepustnicę gdy silnik jest zimny...w przeciwnym razie masz go uwalonego.

regulator biegu jałowego ;)

Piotrek poczytaj o silnikach RP/ABS. To to samo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

gdzie go szukać? może jakieś zdjęcie podglądowe albo rysunek? będę wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie go szukać?

w szukajce.. jest tyle tematów o tych silnikach... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a coś na temat temperatury ktoś pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a coś na temat temperatury ktoś pomoże?

też jest sporo napisane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA mam podobny problem jak jest zimny to nie bedzie trzymal obrotow i zgasnie trzeba potrzymac chwile na gazie zeby sie zagrzal a jak juz sie zagrzeje to jest idealnie trzyma obroty i wogole. czy to jest przez silnik krokowy czy przez czujnik temperatury? dodam jescze ze jak jest zimny to jak zapali czasem nie zgasnie tylko bedze falowal obrotami co to moze być? moj silnik to 1.6 AEK

Edytowane przez Kacenty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem następujący problem:

Od czasu do czasu przy odpalaniu wchodził na obroty, później się dławił i gasł. Przytrzymanie na pedale gazu nic nie dawało, bo od razu się dusił. Za którymś razem się udawało. Okazało się że to przez kabelek odchodzący od stacyjki, ktoś tam kiedyś pogrzebał w nim i coś mu się odcinało jak bym go gasił ;p Najlepiej pojechać do elektryka z takimi rzeczami a nie naprawiać na własną rękę, bo można przez przypadek jeszcze coś bardziej sknocić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JA mam podobny problem jak jest zimny to nie bedzie trzymal obrotow i zgasnie trzeba potrzymac chwile na gazie zeby sie zagrzal a jak juz sie zagrzeje to jest idealnie trzyma obroty i wogole. czy to jest przez silnik krokowy czy przez czujnik temperatury? dodam jescze ze jak jest zimny to jak zapali czasem nie zgasnie tylko bedze falowal obrotami co to moze być? moj silnik to 1.6 AEK

kolego Twój silnik jest na wielopunkcie a te na jednopunkcie.

Mało o tym silniku jest wiadomości ale to czytałeś:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=817

 

EDIT:

Najlepiej pojechać do elektryka z takimi rzeczami a nie naprawiać na własną rękę, bo można przez przypadek jeszcze coś bardziej sknocić

a tam głupoty opowiadasz... co można popsuć w tak prostym silniku?? :P

Edytowane przez Qdlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co można popsuć w tak prostym silniku??

 

Prosty silnik to ja mam w dużym fiacie ;p dla mnie silnik od passka to czarna magia :D może dlatego że mam 18lat? ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dla mnie silnik od passka to czarna magia może dlatego że mam 18lat? ;p

żeby to był vr to może by była czarna magia. ale prostszego od 1.8 na jednopunktowym wtrysku to nie widziałem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co można popsuć w tak prostym silniku??

Hmmm... Nawet kowadło można popsuć..;)

Najlepiej pojechać do elektryka z takimi rzeczami a nie naprawiać na własną rękę, bo można przez przypadek jeszcze coś bardziej sknocić

A uważasz że elektryk jeszcze bardziej ni spartoli sprawy....i jeszcze skasuje nie wiadomo ile...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytałem to ale nie wiele mi to pomogło może ktoryś z kolegów pomorze i powie co by było przyczyną tego ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło : wymiana przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności