kris Zgłoś #21 Napisano 27 Października 2011 Mam tylko nadzieję, że nic nie zepsuję od strony kierowcy wystarczy że ją wyjmiesz , zobaczysz co i jak - nie ma przecież potrzeby jej rozbierać. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanPassat Zgłoś #22 Napisano 27 Października 2011 i przełożyć sam bębenek albo założyć klamkę bez zamka.. jest minus bo nie można drzwi otwierać kluczykiem ale trafiają się tylne klamki w eleganckim stanie... Hmm, ciekawa myśl, a czym by wtedy najlepiej zaślepić dziurę po zamku i czy to by było bezpieczne (złodziej)? PS. To ja myślałem już w desperacji o zaspawaniu dziury przeznaczonej na klamkę, wtedy drzwi od pasażera musiałyby się najlepiej otwierać zdalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #23 Napisano 27 Października 2011 albo założyć klamkę bez zamka I to jest temacik dla mnie, właśnie przed zakupem owego wspomnianego kompletu - jakiś przyjemniaczek za pomocą łamaka otworzył sobie mojego paska i przygarnął kilka rzeczy(stąd zniszczona wkładka). Rzecz w tym ,że nie mam centrala na pilota ale pomysł z tylnymi klamkami jest bardzo dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #24 Napisano 27 Października 2011 Hmm, ciekawa myśl, a czym by wtedy najlepiej zaślepić dziurę po zamku i czy to by było bezpieczne (złodziej)?PS. To ja myślałem już w desperacji o zaspawaniu dziury przeznaczonej na klamkę, wtedy drzwi od pasażera musiałyby się najlepiej otwierać zdalnie zakładasz klamkę z tylnych drzwi i tyle, nie trzeba nic zaślepiać a klamka pasuje idealnie I to jest temacik dla mnie, właśnie przed zakupem owego wspomnianego kompletu - jakiś przyjemniaczek za pomocą łamaka otworzył sobie mojego paska i przygarnął kilka rzeczy(stąd zniszczona wkładka). Rzecz w tym ,że nie mam centrala na pilota ale pomysł z tylnymi klamkami jest bardzo dobry. ja tak mam zrobione.. tzn klamka pasażera powiedziała dość, zamiennik wytrzymał krótko a że akurat rozbierałem pasia na części to przełożyłem tylną klamkę. śmiga aż miło. central na pilota jest i w razie czego moja klamka została z wkładką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #25 Napisano 27 Października 2011 Roman może te fotki w czymś pomogą: Ja też niedawno byłm zmuszony wymienić sobie klamkę prawy przód. I ta która przyszła też się okazała nieco inna konstrukcyjnie. A chciałem pozostać przy jednym kluczyku... Z dwóch innych dało się złożyć jedną sprawną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanPassat Zgłoś #26 Napisano 28 Października 2011 Dzięki Remek, wprawdzie chodziło mi jeszcze o coś innego (załączam mało wyraźną fotkę z Neta - czyli jak włożysz zamek to musisz jeszcze złożyć kilka elementów do kupy w tym: małą sprężynkę + jakieś dwie nakładki, a na koniec zapinkę) Zapinka to pikuś, ale odpowiednie ułożenie tej sprężynki to dla mnie czarna magia. Ale spoko, mam całą sobotę, dam znać jak mi się uda PS. Apropos ta klamka na Twoim zdjęciu ma lepiej rozwiązane mocowanie młoteczka. Zauważyłem, że w nowszych egzemplarzach i zamiennikach do B4 stosuje się jakieś plastikowe cholerstwo, które się łamie, bo jest strasznie delikatne. A to jest ruchomy element, więc nie dziwne że się to szybko wyrabia. U Ciebie wygląda to znacznie solidniej. Roman może te fotki w czymś pomogą: Ja też niedawno byłm zmuszony wymienić sobie klamkę prawy przód. I ta która przyszła też się okazała nieco inna konstrukcyjnie. A chciałem pozostać przy jednym kluczyku... Z dwóch innych dało się złożyć jedną sprawną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 28 Października 2011 chodzi o instrukcję złożenia elementów Tak dla małej informacji dodam że dźwigenka która jest na końcu wkładu zamka nie będzie pasować z klamki lewej do prawej i na odwrót. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanPassat Zgłoś #28 Napisano 29 Października 2011 OK! Dziękuję wszystkim za pomoc! Udało się naprawić i wszystko działa jak należy. Pozdrawiam, Roman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #29 Napisano 30 Października 2011 w soim pasku wymieniałem klamke od kierowcy i nie musiałem zmieniac bebenka, poprostu oryginalny kluczyk pasowal do nowej i bez problemu otwiera nowy zamek I sądzisz że to dobrze? Teraz jak sie pochwaliłeś to nie miej pretensji jak Ci coś z auta zniknie lub nawet gorzej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsw007 Zgłoś #30 Napisano 27 Stycznia 2013 Witam wszystkich Odgrzeje kotleta, dziś rozebrałem całą klamkę kierowcy, razem z mechanizmami. Problem w tym ze gdy wybijałem bębenek na rozchylonym imadle, z dołu wypadły mi dwa elementy. Jeden to taka mała okrągła, przezroczysta gumka z otworkiem w środku. Gumka ma jakieś 5mm średnicy. Drugi element to czarny pręcik z plastiku długi na 1cm, szeroki na 1 mm. Podejrzewam ze wypadły one z tego miejsca (otworku) w klamce, gdzie z drugiej strony wchodzą 2 przewody od centralnego. Wiecie może, jak to poskładać z powrotem w odpowiedniej kolejności i za co te elementy są odpowiedzialne. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdraiwam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsw007 Zgłoś #31 Napisano 28 Stycznia 2013 Dokładnie o te dwa elementy chodzi ( gumka silikonowa i pręcik czarny) nikomu nie wypadly ?, ktos wie gdzie i jak powinny sie znajdować? Pomóżcie chłopy bo auto bez klamki na zewnętrznym:) ---------- Dodano o 13:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:25 ---------- Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsw007 Zgłoś #32 Napisano 31 Stycznia 2013 Widzę, że nikt nigdy nie zagłębiał się w sprawach zamków, patrząc na ilość podpowiedzi. Więc te rzeczy, które mi wypadły to elementy z mikrowyłącznika / switcha, pierwotnie w klamkach passat b4 jest oznakowany: VW audi, W Germany CHERRY. Powkładałem elementy do wewnątrz, prawidłowo tak mi się wydaje. Mam nadzieje, że zadziała. Ponoć gdy jest on uszkodzony będą problemy z działaniem pompki zamka. Może się czasem włączać i wyłączać bez udziału kluczyka, bądź pilota. Generalnie wypadły mi one dlatego, że plastikowy czarny pręcik nie był w swoim prowadzeniu na bębenku, dlatego wszystko wypadło na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach