Skocz do zawartości
jaaano

Hamulce , pompa czy serwo?

Rekomendowane odpowiedzi

zmieniłem uszczelkę na korpusie pompy na nową była w zestawie, ale innych uszczelnień nie robiłem w serwie jest gumowy uszczelniacz, niby nie słuchać uchodzącego powietrza, ale czym to uszczelnić (jakie uszczelki czy coś podobnego), jutro po południu chcę w to się pobawić, a i jeszcze jedno czy jest możliwość na czas tylko prób czymś zastąpić uszkodzony czujnik ABS, tak aby VAG tego nie wykrył,
skoro wymieniłeś uszczelkę to ok a co do czujnika to spróbuj zewrzec przewody z sobą lub najpierw odłącz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pedał wpadający w ziemię nie ma nic do podciśnienia. Jeśli pedał opada do podłogi, to musi gdzieś być nieszczelność w układzie hydraulicznym lub na uszczelnieniach pompy. Jeśli zmieniłeś tylko uszczelniacze w pompie, a zostawiłeś stary korpus, to zapewne ma wżery... i to ich wina.

 

Mieszko Może nie sprawdzałeś dawno płynu? Normalne że jak klocki się ścierają, to płyn z czasem opada (tłoczki wystają bardziej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa do wymiany, zapewne płyn nie ubywa? Wtedy właśnie jest typowe dla nieszczelnej pompy, przerabiałem temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mieszko Może nie sprawdzałeś dawno płynu? Normalne że jak klocki się ścierają, to płyn z czasem opada (tłoczki wystają bardziej).

 

No nie sprawdzałem :P ale nie mów tego głośno :hyhy:

 

Pompa do wymiany,

 

Też tak zacząłem obstawiać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i wymieniłem pompe i efekt ten sam, brak wycieków płyn nowy, układ odpowietrzony , niesprawne tylko abs VAG pokazuje błąd 01276

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zakładać nowego wątku, ponieważ mam podobny problem z hamulcami tzn twardy pedał jednak pojawia się jeszcze mrugająca kontrolka od oleju, powyżej 2 tys obrotów buzer i ciągłe świecenie kontrolki. Obydwie usterki na pewno się ze sobą łączą ponieważ udało mi się raz odpalić silnik i nie było żadnych problemów wszystko działało normalnie. Po dłuższym postoju jednak problem powrócił. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wałek pośredni napędza pompę oleju i pompę vacuum, proponuję sprawdzić naciąg paska rozrządu czy nie jest zaolejony i czy jest dobrze naciągnięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do pompy to było wcześniej tez OK, sprawdziłem u wielu posiadaczy Passata efekt ten sam( no cóż szkoda tylko kasy na nowa pompę), a co do ABS, to tuż za akumulatorem we wiązce przewodów (2 szt czerwone razem wpięte pod klemę + na akumulatorze) jeden przetarty, po naprawie pompa ABS na testach VWTOOL chodzi superr, w realu już jest inaczej VAG wyrzuca takie błedy 01276 Shereware Version To Decode 16-10, 00668 Shereware Version To Decode 16-10, dały się usunąć, ale uporczywie pojawia się 00287 Shereware Version To Decode 16-10 o co chodzi? bo chyba tylko on powoduje że ABS nie chce ruszyć, prawda że naprawiłem przerwę w przewodzie tego czujnika (tył prawy), a i jeszcze jedno nie ma przekaźnika ABS rozebrałem wszystko co możliwe łącznie ze zdjęciem pianki(czy jak to zwał doszedłem do gołych blach na grodzi przedniej od strony kabiny), nie wiem czy wogóle jest.Mój Pasek to pacyfic 1996 jeżeli to ma jakieś znaczenie

Edytowane przez kamiliza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wałek pośredni napędza pompę oleju i pompę vacuum, proponuję sprawdzić naciąg paska rozrządu czy nie jest zaolejony i czy jest dobrze naciągnięty.

 

Dzięki za pomoc, uszkodzeniu uległa "płetwa" na wałku od pompy olejowej i to powodowało niskie ciśnienie oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy może ktoś mi napisać jak zlokalizować vacu pompę? Muszę ją wymienić a są dwa rodzaje. Chce spisać nr. Z góry dziękuję.

U mnie hamulec twardnieje po kilkukrotnym naciśnięciu. (3-4 razy z krótkimi odstępami i po hamulcu) Po zmierzeniu podciśnienia usłyszałem diagnozę "pompa-śmieć" ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności