mielke Zgłoś #21 Napisano 22 Marca 2011 zmieniłem uszczelkę na korpusie pompy na nową była w zestawie, ale innych uszczelnień nie robiłem w serwie jest gumowy uszczelniacz, niby nie słuchać uchodzącego powietrza, ale czym to uszczelnić (jakie uszczelki czy coś podobnego), jutro po południu chcę w to się pobawić, a i jeszcze jedno czy jest możliwość na czas tylko prób czymś zastąpić uszkodzony czujnik ABS, tak aby VAG tego nie wykrył, skoro wymieniłeś uszczelkę to ok a co do czujnika to spróbuj zewrzec przewody z sobą lub najpierw odłącz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 22 Marca 2011 Pedał wpadający w ziemię nie ma nic do podciśnienia. Jeśli pedał opada do podłogi, to musi gdzieś być nieszczelność w układzie hydraulicznym lub na uszczelnieniach pompy. Jeśli zmieniłeś tylko uszczelniacze w pompie, a zostawiłeś stary korpus, to zapewne ma wżery... i to ich wina. Mieszko Może nie sprawdzałeś dawno płynu? Normalne że jak klocki się ścierają, to płyn z czasem opada (tłoczki wystają bardziej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #23 Napisano 23 Marca 2011 Pompa do wymiany, zapewne płyn nie ubywa? Wtedy właśnie jest typowe dla nieszczelnej pompy, przerabiałem temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #24 Napisano 23 Marca 2011 Mieszko Może nie sprawdzałeś dawno płynu? Normalne że jak klocki się ścierają, to płyn z czasem opada (tłoczki wystają bardziej). No nie sprawdzałem ale nie mów tego głośno Pompa do wymiany, Też tak zacząłem obstawiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliza Zgłoś #25 Napisano 26 Marca 2011 no i wymieniłem pompe i efekt ten sam, brak wycieków płyn nowy, układ odpowietrzony , niesprawne tylko abs VAG pokazuje błąd 01276 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #26 Napisano 26 Marca 2011 Pompa wymieniona na nową? Dziwne to trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 26 Marca 2011 no i wymieniłem pompe i efekt ten sam, brak wycieków płyn nowy, układ odpowietrzony , niesprawne tylko abs VAG pokazuje błąd 01276 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01276 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trociak Zgłoś #28 Napisano 27 Marca 2011 Nie chcę zakładać nowego wątku, ponieważ mam podobny problem z hamulcami tzn twardy pedał jednak pojawia się jeszcze mrugająca kontrolka od oleju, powyżej 2 tys obrotów buzer i ciągłe świecenie kontrolki. Obydwie usterki na pewno się ze sobą łączą ponieważ udało mi się raz odpalić silnik i nie było żadnych problemów wszystko działało normalnie. Po dłuższym postoju jednak problem powrócił. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #29 Napisano 28 Marca 2011 Wałek pośredni napędza pompę oleju i pompę vacuum, proponuję sprawdzić naciąg paska rozrządu czy nie jest zaolejony i czy jest dobrze naciągnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliza Zgłoś #30 Napisano 28 Marca 2011 (edytowane) Co do pompy to było wcześniej tez OK, sprawdziłem u wielu posiadaczy Passata efekt ten sam( no cóż szkoda tylko kasy na nowa pompę), a co do ABS, to tuż za akumulatorem we wiązce przewodów (2 szt czerwone razem wpięte pod klemę + na akumulatorze) jeden przetarty, po naprawie pompa ABS na testach VWTOOL chodzi superr, w realu już jest inaczej VAG wyrzuca takie błedy 01276 Shereware Version To Decode 16-10, 00668 Shereware Version To Decode 16-10, dały się usunąć, ale uporczywie pojawia się 00287 Shereware Version To Decode 16-10 o co chodzi? bo chyba tylko on powoduje że ABS nie chce ruszyć, prawda że naprawiłem przerwę w przewodzie tego czujnika (tył prawy), a i jeszcze jedno nie ma przekaźnika ABS rozebrałem wszystko co możliwe łącznie ze zdjęciem pianki(czy jak to zwał doszedłem do gołych blach na grodzi przedniej od strony kabiny), nie wiem czy wogóle jest.Mój Pasek to pacyfic 1996 jeżeli to ma jakieś znaczenie Edytowane 28 Marca 2011 przez kamiliza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trociak Zgłoś #31 Napisano 8 Kwietnia 2011 Wałek pośredni napędza pompę oleju i pompę vacuum, proponuję sprawdzić naciąg paska rozrządu czy nie jest zaolejony i czy jest dobrze naciągnięty. Dzięki za pomoc, uszkodzeniu uległa "płetwa" na wałku od pompy olejowej i to powodowało niskie ciśnienie oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #32 Napisano 21 Kwietnia 2011 A czy może ktoś mi napisać jak zlokalizować vacu pompę? Muszę ją wymienić a są dwa rodzaje. Chce spisać nr. Z góry dziękuję. U mnie hamulec twardnieje po kilkukrotnym naciśnięciu. (3-4 razy z krótkimi odstępami i po hamulcu) Po zmierzeniu podciśnienia usłyszałem diagnozę "pompa-śmieć" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 21 Kwietnia 2011 "pompa-śmieć" http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1305619#post1305619 A nie lepiej najpierw trochę pogoglować po forum a nie zaraz smarować posty gdzie popadnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach