Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Moze mialem pecha i trafilem na jakas lipna serie ale jakos sie zrazilem i teraz w golfie siedzi gwint z FK, a w passacie kit z FK i jest miodowo :)

Pozdrawiam

nie porównuj gwintu do serii bo to zawsze słabiej wypadnie (seria)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiedzie o amortyzatorach hart? U mnie o dziwo siedziały całkiem sporo i nic się nie działo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sporo czyli ile?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponad 30 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zależny komuś na oryginale to polecam amortyzatory gazowo-olejowe firmy Sachs które Vw montuje w standardzie. Oczywiście sam takowe zakładałem jesienią i jest sehr gut ;)

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem monroe z przodu w 1Z, ok 100 tys km na nich przejechałem, niedługo przed sprzedażą robiłem przegląd i wypadły bardzo dobrze. Także ja polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ponad 30 tys.

jeśli kosztowały 1/3 ceny KYB, Sachsa, Bilsteina czy Monroe to można zakładać ;):P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli kosztowały 1/3 ceny KYB, Sachsa, Bilsteina czy Monroe to można zakładać ;):P

 

Zapłaciłem za 2 szt. 140 zł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
amortyzatory gazowo-olejowe firmy Sachs które Vw montuje w standardzie

w standardzie są olejaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapłaciłem za 2 szt. 140 zł

 

za Monroe 2 szt. 240 zł, wytrzymały już 2 razy tyle co Twoje i nie zapowiada się żeby miały siąść ;):P a jeszcze kwestia tego że jakbym miał kupić tańsze i trzy razy zmienić w czasie gdy te z najwyższej półki wytrzymają bez zmiany to staje się to nieopłacalne.

Ja to sobie sam zmienię i w rachubę wchodzi tylko mój stracony czas... ale jak ktoś po mechanikach jeździ i wydaje pieniądze za zmianę to dołoży ładnie do intersu... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w standardzie są olejaki

masz na myśli wersje GT :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a za wymianę przodu i tyłu, mówię o amortyzatorach 450 zł to spoko cena? oczywiście w cenie amorki?

Kolega mi za tyle przy okazji innej roboty wymienił i tak tylko z ciekawości pytam. Nie mam pojęcia jakiej firmy te amortyzatory, ale jak odbiorę auto to pewnie się dowiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli te będą dobre?

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-vw-passat-b3-b4-sedan-kombi-i1392617854.html

 

A i jeszcze zapytam o przód. Chciałbym mieć kpl. taki sam (taki już dziwny jestem) czy te będą pasowały do B3? Chyba nie ale zapytam.

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-przod-audi-b3-passat-b2-santana-i1402352389.html

 

Widzę że słabo z SACHS-em do B3 jako kpl. Prędzej kupie, KYB, Monroe czy innego Bilsztajna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz na myśli wersje GT

mam na myśli wszystkie b4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniałem amory z tyłu kupiłem sachs bo były kompletne z talerzami, a cenowo nawet ciut taniej niż kyaba. Poprzednie również sachs wytrzymały 4 lata.

Passat b4 1.9 TDI silnik 1Z 90KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wytrzymały 4 lata.

ja bym to mierzył na przejechane km a nie na lata bardziej ;)

to dzial b3/b4 a nie b5 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym to mierzył na przejechane km a nie na lata bardziej ;)

to dzial b3/b4 a nie b5 :P

czytaj całe posty kolega JÓZEF wyraźnie napisał Passat b4 1.9 TDI silnik 1Z 90KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytaj całe posty kolega JÓZEF wyraźnie napisał Passat b4 1.9 TDI silnik 1Z 90KM

jak ja pisał tego posta to nie było tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzie cały zestaw SACHS Super Touring. Wygodne, olejowe, dobrze trzymają drogi, no i po 5 latach, i jakiś hmm... minimum 60-70tysiącach nie widać zbytnich oznak zużycia, tak że ja bardzo polecam :) no i dodam że moje padło nie jest szczególnie oszczędzane jeśli chodzi o wożenie ciężkich gratów, targania przyczepy campingowej, czy omijania każdej dziurki w drodze i nie jeżdzenia po polnych drogach..Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności