mielke Zgłoś #21 Napisano 27 Stycznia 2011 Moze mialem pecha i trafilem na jakas lipna serie ale jakos sie zrazilem i teraz w golfie siedzi gwint z FK, a w passacie kit z FK i jest miodowo Pozdrawiam nie porównuj gwintu do serii bo to zawsze słabiej wypadnie (seria) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #22 Napisano 27 Stycznia 2011 A co powiedzie o amortyzatorach hart? U mnie o dziwo siedziały całkiem sporo i nic się nie działo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #23 Napisano 27 Stycznia 2011 sporo czyli ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #24 Napisano 27 Stycznia 2011 Ponad 30 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glizda Zgłoś #25 Napisano 27 Stycznia 2011 Jeżeli zależny komuś na oryginale to polecam amortyzatory gazowo-olejowe firmy Sachs które Vw montuje w standardzie. Oczywiście sam takowe zakładałem jesienią i jest sehr gut Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #26 Napisano 27 Stycznia 2011 Miałem monroe z przodu w 1Z, ok 100 tys km na nich przejechałem, niedługo przed sprzedażą robiłem przegląd i wypadły bardzo dobrze. Także ja polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #27 Napisano 27 Stycznia 2011 Ponad 30 tys. jeśli kosztowały 1/3 ceny KYB, Sachsa, Bilsteina czy Monroe to można zakładać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #28 Napisano 27 Stycznia 2011 jeśli kosztowały 1/3 ceny KYB, Sachsa, Bilsteina czy Monroe to można zakładać Zapłaciłem za 2 szt. 140 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #29 Napisano 27 Stycznia 2011 amortyzatory gazowo-olejowe firmy Sachs które Vw montuje w standardzie w standardzie są olejaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #30 Napisano 27 Stycznia 2011 Zapłaciłem za 2 szt. 140 zł za Monroe 2 szt. 240 zł, wytrzymały już 2 razy tyle co Twoje i nie zapowiada się żeby miały siąść a jeszcze kwestia tego że jakbym miał kupić tańsze i trzy razy zmienić w czasie gdy te z najwyższej półki wytrzymają bez zmiany to staje się to nieopłacalne. Ja to sobie sam zmienię i w rachubę wchodzi tylko mój stracony czas... ale jak ktoś po mechanikach jeździ i wydaje pieniądze za zmianę to dołoży ładnie do intersu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glizda Zgłoś #31 Napisano 27 Stycznia 2011 w standardzie są olejaki masz na myśli wersje GT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plecak Zgłoś #32 Napisano 27 Stycznia 2011 panowie a za wymianę przodu i tyłu, mówię o amortyzatorach 450 zł to spoko cena? oczywiście w cenie amorki? Kolega mi za tyle przy okazji innej roboty wymienił i tak tylko z ciekawości pytam. Nie mam pojęcia jakiej firmy te amortyzatory, ale jak odbiorę auto to pewnie się dowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #33 Napisano 27 Stycznia 2011 Czyli te będą dobre? http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-vw-passat-b3-b4-sedan-kombi-i1392617854.html A i jeszcze zapytam o przód. Chciałbym mieć kpl. taki sam (taki już dziwny jestem) czy te będą pasowały do B3? Chyba nie ale zapytam. http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-przod-audi-b3-passat-b2-santana-i1402352389.html Widzę że słabo z SACHS-em do B3 jako kpl. Prędzej kupie, KYB, Monroe czy innego Bilsztajna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #34 Napisano 28 Stycznia 2011 masz na myśli wersje GT mam na myśli wszystkie b4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jolys Zgłoś #35 Napisano 31 Stycznia 2011 Wczoraj wymieniałem amory z tyłu kupiłem sachs bo były kompletne z talerzami, a cenowo nawet ciut taniej niż kyaba. Poprzednie również sachs wytrzymały 4 lata. Passat b4 1.9 TDI silnik 1Z 90KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #36 Napisano 31 Stycznia 2011 wytrzymały 4 lata. ja bym to mierzył na przejechane km a nie na lata bardziej to dzial b3/b4 a nie b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #37 Napisano 31 Stycznia 2011 ja bym to mierzył na przejechane km a nie na lata bardziej to dzial b3/b4 a nie b5 czytaj całe posty kolega JÓZEF wyraźnie napisał Passat b4 1.9 TDI silnik 1Z 90KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #38 Napisano 31 Stycznia 2011 czytaj całe posty kolega JÓZEF wyraźnie napisał Passat b4 1.9 TDI silnik 1Z 90KM jak ja pisał tego posta to nie było tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-JaszczomP- Zgłoś #39 Napisano 31 Stycznia 2011 U mnie siedzie cały zestaw SACHS Super Touring. Wygodne, olejowe, dobrze trzymają drogi, no i po 5 latach, i jakiś hmm... minimum 60-70tysiącach nie widać zbytnich oznak zużycia, tak że ja bardzo polecam no i dodam że moje padło nie jest szczególnie oszczędzane jeśli chodzi o wożenie ciężkich gratów, targania przyczepy campingowej, czy omijania każdej dziurki w drodze i nie jeżdzenia po polnych drogach..Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach