szopenn Zgłoś #1981 Napisano 7 Stycznia 2016 Te wąskie frezowania po obwodzie mają za zadnie nagromadzenie paliwa,które później smaruje tuleją i tłok. ja się nie znam ale nie wiem czy tak rzeczywiśćie jest.... bo widziałem kilka tłoczków które w ogóle nie miały tych fazek na obwodzie, np ahh też nie ma ich na górze tłoczka... mimo wszystko się nic nie zaciera... więc nie wiem czy to jest w ogóle związane ze smarowaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1982 Napisano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Nie zaciera się,bo nie może(odpowiednia konstrukcja) ale zauważ,że wszystkie tłoki bez tego przetoczenia na początki tłoka mają zawsze długie kanały roździelające dużo dłuższe,niż tłoki z pierwszym przetoczeniem i usytuowane dużo wyżej,niż w tłokach z owym przetoczeniem.A kanał też robi za smarowniczkę. Kolejna kwestia,to zminimalizowanie tarcia,poprzez zmniejszanie powierzchni styku tłoka z tuleją.Ja zauważyłem,że im większa prędkość obrotowa pompy,tym częściej spotkasz tam tłok ala renia 988,lub nasze 10tki. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skalim1 Zgłoś #1983 Napisano 9 Stycznia 2016 ...kat wtrysku co dziwne ustawiany niedawno z niewiadomych przyczyn opoznil sie na 15. Kolo na walku rozrzadu jest dokrecone dobrze, znaki na rozrzadnie sie pokrywaja, pompa tez dokrecona mocno tak wiec jakim ciulem przestawil sie ten kat az o taka wartosc ? Mial ktos z was kiedys taka przypadlosc ?Przyspieszylem na 50 poskrecalem wszystko i w sumie wyszlo 60 tak zostawilem zobaczymy jutro pewnie zapali ladnie. Tylko pytanie jak dlugo ten kat sie tak utrzyma. Jeśli kółko na wale ma dobry frez i nie ma luzów a śróba jest dobrze dokręcona to przyczyną może być zaworek N108, ten u dołu pompy. W moim przypadku tak było. Jeśli dalej masz objawy zmieniającego się kąta wymień ten miejszy uszczelniacz nad sitkiem. ten z kia jest 11,2 dokłanie ,tłoki różnią sie kolosalnie wszystkim rowkami otworkami itd ... a robotę robi 2 razy lepsza jak zregenerowany tłoko-rozdzielacz z reni Tu jest tłoczek z KIA, głowiczka oznaczona 440 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1984 Napisano 9 Stycznia 2016 Złap jak możesz te dwa wymiary,oraz długość całkowitą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1985 Napisano 10 Stycznia 2016 (edytowane) hmm.. fajna suwmiarka masz ;p . ja zwykła mierzyłem to mógł mi się błąd wkraść , to pytanie teraz z kad taka różnica z tłoka z kia a reni? - - - - - aktualizacja - - - - - a z jakiego silnika ten tłok bo mój był z kia carnival 2.9 tdi z 2001 r Edytowane 10 Stycznia 2016 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skalim1 Zgłoś #1986 Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Zdjęcie akurat nie moje, tłoczek był jakiś czas temu dostępny na alledrogo. Ten też był z Kia Carnival I 2.9. Dodam że mam z tej pompy nurniki, są te same co siedzą w pompie 107j. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez skalim1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1987 Napisano 11 Stycznia 2016 to pytanie teraz z kad taka różnica z tłoka z kia a reni? Złap te wymiary,to może coś się wyjaśni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1988 Napisano 11 Stycznia 2016 (edytowane) nie mam aktualnie tej głowiczki i tłoka z kija u siebie bo sprzedałem myśląc ze regenerowana z renault będzie lepsza a tu lipa .... a morze te nurniki maja znaczenie?? bo to nie możliwe żeby przy takiej samej średnicy tłoka była taka różnica miedzy stara z kija a renault. już się zastanawiam czy nie załatwić następnej Głowicki z pompy renault oraz kia i zrobić eksperyment , bo mam następna pompę leząca z 110... morze się pobawię i zobaczę co wyjdzie to wtedy będzie wszystko jasne.. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopenn Zgłoś #1989 Napisano 15 Stycznia 2016 Panowie nie mierzcie tymi suwmiarkami, chcecie wymiar to kupcie używany mikrometr VISa za 15 zł i będziecie mieli dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #1990 Napisano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie tak na szybko po czym poznać że głowiczka którą sobie zakupiłem jest dokładnie z pompy reni 988 ? Bo wszystkie numery jakie udało mi się wyczytać z głowiczki to od strony zewnętrznej gdzie wychodzą nurniki to jest numer 8 obok 440 Przy zaworku n108 jest numer 072 A od środka głowiczki jest numer 21011847 Edytowane 20 Stycznia 2016 przez KLICHO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #1991 Napisano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Zmieniałem tlok na ten z 988. Auto po odpaleniu masakrycznie kopci i nie pali na wszystkie gary, gdzie szukać przyczyny ?fala de110. Jakieś spręzyny tymingu musiałbym zmienić czy co ? Druga sprawa poszukuje drugiej głowiczki i tłoczka 10 mm, chce ktoś odsprzedać po swojej modyfikacji ori graty ? Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez zipek135 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #1992 Napisano 5 Kwietnia 2016 Jaka dawka na vagu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #1993 Napisano 5 Kwietnia 2016 robilem to z miesiac temu, nastawnik w obie strony ruszalem bez roznicy praktycznie bylo ... dym niebieski normalnie nieprzepalona ropa ... 3 razy rozkladalem i sie poddalem, wsadzilem jak bylo 10 mm, tyle ze zajechane bo na cieplym ciezko pali ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #1994 Napisano 5 Kwietnia 2016 robilem to z miesiac temu, nastawnik w obie strony ruszalem bez roznicy praktycznie bylo ... dym niebieski normalnie nieprzepalona ropa ... 3 razy rozkladalem i sie poddalem, wsadzilem jak bylo 10 mm, tyle ze zajechane bo na cieplym ciezko pali ... Znaczy zabrałeś się za to bez możliwości wglądu w parametry i skorygowanie po takim zabiegu do wymaganych ? Kąt wtrysku jest tu bardzo istotny również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #1995 Napisano 5 Kwietnia 2016 Kat byl ustawiany na linie i dawka w zakresie od 2 mg do 7 czy 8 mg ... co jeszcze ? dynamicznego nei bylo sensu robic bo ledwo to jechalo ... a dym ze zaraz by dowod poleciał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1996 Napisano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Wydaje się,że problem z rozpadającymi się zaworkami regulacji ciśnienia mam już z głowy.Dzięki zaworkowi nowszej generacji będzie można prać w dziada,aż się łopatkowa zakrztusi. Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1997 Napisano 8 Kwietnia 2016 Wreszcie coś wymyślili... Szkoda, że dopiero po 20 latach produkcji. Hehe! :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #1998 Napisano 17 Kwietnia 2016 Witam .. mam problem z moim afn .. mianowicie po wciśnięciu pedału gazu do oporu odcinna 3200 obr. Miał kiedyś ktoś taki przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1999 Napisano 17 Kwietnia 2016 Można zakładać że masz odcinke na postoju zrobioną w sofcie. Spróbuj podczas jazdy wysprzeglic bieg i dodać gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2000 Napisano 17 Kwietnia 2016 Tylko podczas jazdy odcina na pełnym obciążeniu . Na jałowym nie oddcina i jak powoli daje gazu tez nie na 3 biegu. . Na 4 nawet jak powoli daje gazu to odetnie.. tyle ze w kręci się do 3800 obr. A jak but w podłogę to 3200 - - - - - aktualizacja - - - - - Nastwnik . Wtrysk sterujacy. Map sensor podmienialem nic nie daje .. jakieś pomysły ? Wcześniej tego nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach