Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Te wąskie frezowania po obwodzie mają za zadnie nagromadzenie paliwa,które później smaruje tuleją i tłok.

 

ja się nie znam ale nie wiem czy tak rzeczywiśćie jest.... bo widziałem kilka tłoczków które w ogóle nie miały tych fazek na obwodzie, np ahh też nie ma ich na górze tłoczka... mimo wszystko się nic nie zaciera... więc nie wiem czy to jest w ogóle związane ze smarowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zaciera się,bo nie może(odpowiednia konstrukcja) ale zauważ,że wszystkie tłoki bez tego przetoczenia na początki tłoka mają zawsze długie kanały roździelające dużo dłuższe,niż tłoki z pierwszym przetoczeniem i usytuowane dużo wyżej,niż w tłokach z owym przetoczeniem.A kanał też robi za smarowniczkę.

Kolejna kwestia,to zminimalizowanie tarcia,poprzez zmniejszanie powierzchni styku tłoka z tuleją.Ja zauważyłem,że im większa prędkość obrotowa pompy,tym częściej spotkasz tam tłok ala renia 988,lub nasze 10tki.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...kat wtrysku co dziwne ustawiany niedawno z niewiadomych przyczyn opoznil sie na 15. Kolo na walku rozrzadu jest dokrecone dobrze, znaki na rozrzadnie sie pokrywaja, pompa tez dokrecona mocno tak wiec jakim ciulem przestawil sie ten kat az o taka wartosc ? Mial ktos z was kiedys taka przypadlosc ?

Przyspieszylem na 50 poskrecalem wszystko i w sumie wyszlo 60 tak zostawilem zobaczymy jutro pewnie zapali ladnie. Tylko pytanie jak dlugo ten kat sie tak utrzyma.

 

Jeśli kółko na wale ma dobry frez i nie ma luzów a śróba jest dobrze dokręcona to przyczyną może być zaworek N108, ten u dołu pompy. W moim przypadku tak było. Jeśli dalej masz objawy zmieniającego się kąta wymień ten miejszy uszczelniacz nad sitkiem.

 

ten z kia jest 11,2 dokłanie ,tłoki różnią sie kolosalnie wszystkim rowkami otworkami itd ... a robotę robi 2 razy lepsza jak zregenerowany tłoko-rozdzielacz z reni

Tu jest tłoczek z KIA, głowiczka oznaczona 440

 

kia.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Złap jak możesz te dwa wymiary,oraz długość całkowitą.

 

tłokoroździelacz transit stary.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm.. fajna suwmiarka masz ;p . ja zwykła mierzyłem to mógł mi się błąd wkraść , to pytanie teraz z kad taka różnica z tłoka z kia a reni?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

a z jakiego silnika ten tłok bo mój był z kia carnival 2.9 tdi z 2001 r

Edytowane przez misiek 19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie akurat nie moje, tłoczek był jakiś czas temu dostępny na alledrogo. Ten też był z Kia Carnival I 2.9.

 

Dodam że mam z tej pompy nurniki, są te same co siedzą w pompie 107j.

Edytowane przez skalim1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to pytanie teraz z kad taka różnica z tłoka z kia a reni?

 

Złap te wymiary,to może coś się wyjaśni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam aktualnie tej głowiczki i tłoka z kija u siebie bo sprzedałem myśląc ze regenerowana z renault będzie lepsza a tu lipa .... a morze te nurniki maja znaczenie?? bo to nie możliwe żeby przy takiej samej średnicy tłoka była taka różnica miedzy stara z kija a renault.

już się zastanawiam czy nie załatwić następnej Głowicki z pompy renault oraz kia i zrobić eksperyment , bo mam następna pompę leząca z 110... morze się pobawię i zobaczę co wyjdzie to wtedy będzie wszystko jasne..

Edytowane przez misiek 19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie mierzcie tymi suwmiarkami, chcecie wymiar to kupcie używany mikrometr VISa za 15 zł i będziecie mieli dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak na szybko po czym poznać że głowiczka którą sobie zakupiłem jest dokładnie z pompy reni 988 ?

 

 

Bo wszystkie numery jakie udało mi się wyczytać z głowiczki to od strony zewnętrznej gdzie wychodzą nurniki to jest numer 8 obok 440

 

Przy zaworku n108 jest numer 072

 

A od środka głowiczki jest numer 21011847

Edytowane przez KLICHO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałem tlok na ten z 988. Auto po odpaleniu masakrycznie kopci i nie pali na wszystkie gary, gdzie szukać przyczyny ?fala de110. Jakieś spręzyny tymingu musiałbym zmienić czy co ? Druga sprawa poszukuje drugiej głowiczki i tłoczka 10 mm, chce ktoś odsprzedać po swojej modyfikacji ori graty ?

Edytowane przez zipek135

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka dawka na vagu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robilem to z miesiac temu, nastawnik w obie strony ruszalem bez roznicy praktycznie bylo ... dym niebieski normalnie nieprzepalona ropa ... 3 razy rozkladalem i sie poddalem, wsadzilem jak bylo 10 mm, tyle ze zajechane bo na cieplym ciezko pali ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
robilem to z miesiac temu, nastawnik w obie strony ruszalem bez roznicy praktycznie bylo ... dym niebieski normalnie nieprzepalona ropa ... 3 razy rozkladalem i sie poddalem, wsadzilem jak bylo 10 mm, tyle ze zajechane bo na cieplym ciezko pali ...

Znaczy zabrałeś się za to bez możliwości wglądu w parametry i skorygowanie po takim zabiegu do wymaganych ? Kąt wtrysku jest tu bardzo istotny również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat byl ustawiany na linie i dawka w zakresie od 2 mg do 7 czy 8 mg ... co jeszcze ? dynamicznego nei bylo sensu robic bo ledwo to jechalo ... a dym ze zaraz by dowod poleciał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się,że problem z rozpadającymi się zaworkami regulacji ciśnienia mam już z głowy.Dzięki zaworkowi nowszej generacji będzie można prać w dziada,aż się łopatkowa zakrztusi.

 

zaworek n typ..jpg

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie coś wymyślili... Szkoda, że dopiero po 20 latach produkcji. Hehe! :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .. mam problem z moim afn .. mianowicie po wciśnięciu pedału gazu do oporu odcinna 3200 obr. Miał kiedyś ktoś taki przypadek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zakładać że masz odcinke na postoju zrobioną w sofcie. Spróbuj podczas jazdy wysprzeglic bieg i dodać gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko podczas jazdy odcina na pełnym obciążeniu . Na jałowym nie oddcina i jak powoli daje gazu tez nie na 3 biegu. . Na 4 nawet jak powoli daje gazu to odetnie.. tyle ze w kręci się do 3800 obr. A jak but w podłogę to 3200

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nastwnik . Wtrysk sterujacy. Map sensor podmienialem nic nie daje .. jakieś pomysły ? Wcześniej tego nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności