Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby był szrot to na ciepło byłoby kiepsko z odpalaniem. Sprawdź kąt wtrysku, dawkę paliwa, napięcie na czujniku rsw, świece żarowe oraz czy paliwo się nie cofa. Na pewno to pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na cieplym od strzala tez nie pali. Z pompy sucho nie cieknie. Ostatnio powymiene wezykk bo ciagnelo powietrze kat ok 50 do 55 dawka 8-9mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz żeby przy takiej dawce dobrze palił. Bez przesady. Ustaw na 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem skądinąd,że jeżeli aku będzie już słabawy pomimo,że wciąż jeszcze żywy,to będą problemy z rozruchem.Zapodałem nowy 74/750 deklarowanego,zmierzone 780 i powiem,że w porównaniu z tym,co było na starej 680tce,jest przepaść.

Teraz rano jeszcze dobrze rozrusznik się nie obróci i już motorek gada,bez grzania świec.Na ciepłym wcześniej musiał obrócić ze dwa/trzy razy,z czego pierwszy obrót był jakby osłabiony.Obecnie jeden obrót i gada.

Tak więc,warto się też skupić na tym,co wprowadza silnik w ruch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 4mg to potwor w spalaniu sie robi ;) ale sprobuje zwiekszyc daweczke moze faktycznie tutaj lezy problem

Robert przygladne sie temu na tygodniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 4mg to potwor w spalaniu sie robi ;)

 

To ja nie wiem w jakim stanie masz to auto, bo spalanie pyzy dawce 4-4,3mg nie powinno przekroczyć 7l w mieście na wtryskach 216 z mocą ponad 160KM. Może napraw auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Banchee to niezłe spalanie, na swoich 195 w aucie codziennym po chipku od kostrza w mieście to będzie w zimie około nawet 8.8L, kto wie czy nie 9.5. Jedyną zmianę na + odczułem jak założyłem mu nówki 0.210, które przygotowałem dla swojego golfa i jakiś czas na nich jeździłem. Mimo większych dziur spalanie mi spadło zauważalnie, leciutko 1700km na baku w mieście, o trasie nie wspominając bo było jeszcze lepiej. Co dziwne swoje 195 miałem na próbniku i o dziwo są niby ok.. nie leją, trzymają ciśnionka, ale ja coś nie wierze starym śmieciom mimo wszystko, wychodzi na to że spalanie to nie tylko dziura ale również i kondycja, podejrzewam że moje bosche jeszcze są od oryginału na aucie to trzeba im dać jakieś 400 tys :D

 

PS.

U mnie dawka to 4.7mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ja robiłem cały silnik na słupku ASZ. Wtryski na oryginalnych zestawach Boscha 216 na wysokich ciśnieniach chyba 210/340. Na pompie 11 fali de143 turbine arl spalanie średnie miałem zawsze ok.6. Trasa ok5, miasto maks.6.5 nutę wiem z jakich powodów te silniki miałyby palić więcej jak 7. To najoszczedniejsze silniki które w serii palily po 4,5 w trasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje oryginalne AHH z wtryskami 0.216 po chipie przy dawce na nastawniku około 7mg/R miała powtarzalne spalanie pod dystrybutorem 5,4l. W zimę wzrastało do około 6,2l i tak przez okres 4 lat, aż Passata sprzedałem. Odpalał bez problemów. Na niższej dawce pojawiał się dym oraz efekt napędzania silnika jak spadał z obrotów. Ciśnienie w pompie miałem podniesione do 12bar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszych porannych sprawdzaniach.

Na pierwszy obrot jest porzadny strzal tak wiec aku odpada.

Kat wtrysku co dziwne ustawiany niedawno z niewiadomych przyczyn opoznil sie na 15. Kolo na walku rozrzadu jest dokrecone dobrze, znaki na rozrzadnie sie pokrywaja, pompa tez dokrecona mocno tak wiec jakim ciulem przestawil sie ten kat az o taka wartosc ? Mial ktos z was kiedys taka przypadlosc ?

Przyspieszylem na 50 poskrecalem wszystko i w sumie wyszlo 60 tak zostawilem zobaczymy jutro pewnie zapali ladnie. Tylko pytanie jak dlugo ten kat sie tak utrzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne na długo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozyjemy zobaczymy kiedy sie znowu rozjedzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby kto był chętny,to mam na zbyciu komplet nurników od 107j.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie problemy z kątem wtrysku jak mi rozrząd przeskoczył o ząbek na pompie wtryskowej. Wał też trzeba było frezować plus nowe koło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nurniki się sprzedały,ale mam jeszcze komplecik od 983,mają dużo mniejsze otworki,jak te z 988 i każdej innej pompy.

Fota nie moja,ale nurniki te same

 

nurniki 983.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Probe041 Problem w tym ze rozrzad sprawdzalem i jest wszystko na znaki. Troche dziwna historia z tym katem no ale pozyjemy zobaczymy co sie bedzie dzialo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany czy pompa z reni z numerem koncowym podejdzie do paska b5 afn czy pozostaje tylko zmiana sekcji. Pytam bo braszka moj tez chce pomodzic troche a nie chce grzebac w pompie. Wiem ze lapa nie bedzie pasowac bo jest inna regulacja kata wtrysku ale czy to wszystko bo łapę mozna przerobic tylko czy reszta bedzie pasowala czy wogole ta pompa zatrybi w pasku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejdzie,rozwiercasz tylko fasolki,wiercisz otwory w głowiczce,zmianiasz nastawnik,ewentualnie wtykę.Dobrze by było zmienić falę chyba,że masz 982/983,te mają de 214,które są lepsze od de 185 i pompa musi zatrybić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. O to mi chodzilo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyspieszylem na 50 poskrecalem wszystko i w sumie wyszlo 60 tak zostawilem zobaczymy jutro pewnie zapali ladnie. Tylko pytanie jak dlugo ten kat sie tak utrzyma.

 

Jak wygląda sprawa? U mnie mam podobnie. Kąt statyczny się zmienia, auto ciężko odpala. Sprawdziłem dolne kółko rozrządu ale wszystko jest ok. Z czego może wynikać zmieniający się kąt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności