banshee Zgłoś #1941 Napisano 21 Listopada 2015 Gdyby był szrot to na ciepło byłoby kiepsko z odpalaniem. Sprawdź kąt wtrysku, dawkę paliwa, napięcie na czujniku rsw, świece żarowe oraz czy paliwo się nie cofa. Na pewno to pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1942 Napisano 21 Listopada 2015 Na cieplym od strzala tez nie pali. Z pompy sucho nie cieknie. Ostatnio powymiene wezykk bo ciagnelo powietrze kat ok 50 do 55 dawka 8-9mg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1943 Napisano 22 Listopada 2015 Chcesz żeby przy takiej dawce dobrze palił. Bez przesady. Ustaw na 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1944 Napisano 22 Listopada 2015 Wiem skądinąd,że jeżeli aku będzie już słabawy pomimo,że wciąż jeszcze żywy,to będą problemy z rozruchem.Zapodałem nowy 74/750 deklarowanego,zmierzone 780 i powiem,że w porównaniu z tym,co było na starej 680tce,jest przepaść. Teraz rano jeszcze dobrze rozrusznik się nie obróci i już motorek gada,bez grzania świec.Na ciepłym wcześniej musiał obrócić ze dwa/trzy razy,z czego pierwszy obrót był jakby osłabiony.Obecnie jeden obrót i gada. Tak więc,warto się też skupić na tym,co wprowadza silnik w ruch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1945 Napisano 22 Listopada 2015 Na 4mg to potwor w spalaniu sie robi ale sprobuje zwiekszyc daweczke moze faktycznie tutaj lezy problem Robert przygladne sie temu na tygodniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1946 Napisano 22 Listopada 2015 Na 4mg to potwor w spalaniu sie robi To ja nie wiem w jakim stanie masz to auto, bo spalanie pyzy dawce 4-4,3mg nie powinno przekroczyć 7l w mieście na wtryskach 216 z mocą ponad 160KM. Może napraw auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopenn Zgłoś #1947 Napisano 22 Listopada 2015 Banchee to niezłe spalanie, na swoich 195 w aucie codziennym po chipku od kostrza w mieście to będzie w zimie około nawet 8.8L, kto wie czy nie 9.5. Jedyną zmianę na + odczułem jak założyłem mu nówki 0.210, które przygotowałem dla swojego golfa i jakiś czas na nich jeździłem. Mimo większych dziur spalanie mi spadło zauważalnie, leciutko 1700km na baku w mieście, o trasie nie wspominając bo było jeszcze lepiej. Co dziwne swoje 195 miałem na próbniku i o dziwo są niby ok.. nie leją, trzymają ciśnionka, ale ja coś nie wierze starym śmieciom mimo wszystko, wychodzi na to że spalanie to nie tylko dziura ale również i kondycja, podejrzewam że moje bosche jeszcze są od oryginału na aucie to trzeba im dać jakieś 400 tys PS. U mnie dawka to 4.7mg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1948 Napisano 22 Listopada 2015 Nie wiem, ja robiłem cały silnik na słupku ASZ. Wtryski na oryginalnych zestawach Boscha 216 na wysokich ciśnieniach chyba 210/340. Na pompie 11 fali de143 turbine arl spalanie średnie miałem zawsze ok.6. Trasa ok5, miasto maks.6.5 nutę wiem z jakich powodów te silniki miałyby palić więcej jak 7. To najoszczedniejsze silniki które w serii palily po 4,5 w trasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1949 Napisano 22 Listopada 2015 Moje oryginalne AHH z wtryskami 0.216 po chipie przy dawce na nastawniku około 7mg/R miała powtarzalne spalanie pod dystrybutorem 5,4l. W zimę wzrastało do około 6,2l i tak przez okres 4 lat, aż Passata sprzedałem. Odpalał bez problemów. Na niższej dawce pojawiał się dym oraz efekt napędzania silnika jak spadał z obrotów. Ciśnienie w pompie miałem podniesione do 12bar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1950 Napisano 23 Listopada 2015 Po dzisiejszych porannych sprawdzaniach. Na pierwszy obrot jest porzadny strzal tak wiec aku odpada. Kat wtrysku co dziwne ustawiany niedawno z niewiadomych przyczyn opoznil sie na 15. Kolo na walku rozrzadu jest dokrecone dobrze, znaki na rozrzadnie sie pokrywaja, pompa tez dokrecona mocno tak wiec jakim ciulem przestawil sie ten kat az o taka wartosc ? Mial ktos z was kiedys taka przypadlosc ? Przyspieszylem na 50 poskrecalem wszystko i w sumie wyszlo 60 tak zostawilem zobaczymy jutro pewnie zapali ladnie. Tylko pytanie jak dlugo ten kat sie tak utrzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1951 Napisano 23 Listopada 2015 Zapewne na długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1952 Napisano 24 Listopada 2015 Pozyjemy zobaczymy kiedy sie znowu rozjedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1953 Napisano 24 Listopada 2015 Jakby kto był chętny,to mam na zbyciu komplet nurników od 107j. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Probe041 Zgłoś #1954 Napisano 25 Listopada 2015 Miałem takie problemy z kątem wtrysku jak mi rozrząd przeskoczył o ząbek na pompie wtryskowej. Wał też trzeba było frezować plus nowe koło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1955 Napisano 27 Listopada 2015 Nurniki się sprzedały,ale mam jeszcze komplecik od 983,mają dużo mniejsze otworki,jak te z 988 i każdej innej pompy. Fota nie moja,ale nurniki te same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1956 Napisano 4 Grudnia 2015 Probe041 Problem w tym ze rozrzad sprawdzalem i jest wszystko na znaki. Troche dziwna historia z tym katem no ale pozyjemy zobaczymy co sie bedzie dzialo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #1957 Napisano 13 Grudnia 2015 Pany czy pompa z reni z numerem koncowym podejdzie do paska b5 afn czy pozostaje tylko zmiana sekcji. Pytam bo braszka moj tez chce pomodzic troche a nie chce grzebac w pompie. Wiem ze lapa nie bedzie pasowac bo jest inna regulacja kata wtrysku ale czy to wszystko bo łapę mozna przerobic tylko czy reszta bedzie pasowala czy wogole ta pompa zatrybi w pasku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1958 Napisano 13 Grudnia 2015 Podejdzie,rozwiercasz tylko fasolki,wiercisz otwory w głowiczce,zmianiasz nastawnik,ewentualnie wtykę.Dobrze by było zmienić falę chyba,że masz 982/983,te mają de 214,które są lepsze od de 185 i pompa musi zatrybić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #1959 Napisano 13 Grudnia 2015 Ok. O to mi chodzilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skalim1 Zgłoś #1960 Napisano 29 Grudnia 2015 Przyspieszylem na 50 poskrecalem wszystko i w sumie wyszlo 60 tak zostawilem zobaczymy jutro pewnie zapali ladnie. Tylko pytanie jak dlugo ten kat sie tak utrzyma. Jak wygląda sprawa? U mnie mam podobnie. Kąt statyczny się zmienia, auto ciężko odpala. Sprawdziłem dolne kółko rozrządu ale wszystko jest ok. Z czego może wynikać zmieniający się kąt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach