pol555 Zgłoś #1 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam, Mam taki objaw, że gdy puszczę kierownicę jadąc drogą dwupasmową lewym pasem to samochód jedzie 30m prosto, po czym zaczyna jechać w prawo i po 100m już jestem na prawym pasie i ten promien skretu sie utrzymuje. Tak jakby się coś blokuje. Byłem na geometrii/zbieżności w dwóch zakładach i wyszło wszystko na zielono. Nawet mi doregulowali, żeby każdy parametr był na środku normy i nic. Zawias sprawdzony przed geometrią. Co to może być? Filip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #2 Napisano 22 Stycznia 2011 Nad oponami się nie zastanawiałeś?? Możliwe że są/jest któraś trafiona... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz_1 Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2011 Mialem tak w vencie winna byla opona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol555 Zgłoś #4 Napisano 23 Stycznia 2011 przy najbliższej okazji zamienię koła prawe z lewym z przodu (mam opony asymetryczne więc będzie ok) ale na letnich było to samo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 23 Stycznia 2011 Nie dzieje Ci się to przypadkiem po sytuacji kiedy wcześniej skręcałeś ostro w prawo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol555 Zgłoś #6 Napisano 23 Stycznia 2011 nie, napewno nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #7 Napisano 23 Stycznia 2011 przy najbliższej okazji zamienię koła prawe z lewym z przodu (mam opony asymetryczne więc będzie ok) ale na letnich było to samo.. Nie koniecznie musi z przodu,u mnie była trafiona prawa-tylna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #8 Napisano 23 Stycznia 2011 Jeśli jesteś pewien,że samochód jest bezwypadkowy w 100% to spróbuj pobawić się z przekładaniem kół.Przypomnij sobie czy "nie zaliczyłeś" jakiejś dziury.Ja tak kiedyś miałem w innym samochodzie i na koniec okazało się,że był krzywy wahacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oracz Zgłoś #9 Napisano 24 Stycznia 2011 Nie złapałeś gumy nic nie robiłeś z oponami ? ja tak miałem jak założyli odwrotnie oponę asymetryczną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #10 Napisano 24 Stycznia 2011 Miałem kiedyś podobny przypadek.W jednym aucie winna była opona.Niby ten sam model opony,ale różnica była w dacie produkcji(skład mieszanki gumy był inny).W drugim aucie powodem ściągania była pęknięta sprężyna.Na przeglądzie też było niby wszystko ok.Dopiero jak pękła do końca i rozwaliło mi oponę to skojarzyłem o co kaman.Może u ciebie jest podobnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol555 Zgłoś #11 Napisano 29 Stycznia 2011 zamieniłem opony. teraz ściąga w druga stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #12 Napisano 29 Stycznia 2011 zamieniłem opony. teraz ściąga w druga stronę. No to wg. mnie na 100% opona skoro po zamianie zmienił się kierunek sciągania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol555 Zgłoś #13 Napisano 29 Stycznia 2011 tylko jak teraz ustalić która? a może obydwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #14 Napisano 29 Stycznia 2011 tylko jak teraz ustalić która? a może obydwie Nie masz od kogo pożyczyć jednego koła? A może masz drugi komplet na lato- podmień najpierw jedno jak dalej będzie ściągało to potem drugie kółko i będzie jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz_1 Zgłoś #15 Napisano 29 Stycznia 2011 tawalnięta w którą wcześniej sciągało ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:39 ---------- Podjedż do serwisu oponiarskiego tam powinni znależc która to opona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol555 Zgłoś #16 Napisano 29 Stycznia 2011 a nie może być tak, że jak ściąga w prawo to lewa opona jest do bani? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz_1 Zgłoś #17 Napisano 29 Stycznia 2011 Najlepiej serwis opon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #18 Napisano 29 Stycznia 2011 tylko jak teraz ustalić która? a może obydwie zamien prawa lub lewa z przodu na ta z tylu - wyjdzie ktora walnieta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #19 Napisano 30 Stycznia 2011 A ciśnienie w oponach sprawdzałeś? A opony asymetryczne-sprawdź czy są założone zgodnie z "ROTATE". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol555 Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2011 ciśnienie ok. opony asymetryczne więc nie mają "rotation" tylko "outside" więc możesz zamienić każde koło z każdym. dzisiaj zamienię lewą przednią z lewą tylną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach