rafa198212 Zgłoś #1 Napisano 22 Stycznia 2011 przepraszam czy ktos wie jak mozna zakodowac pilota w passacie b6. nie wiem czego to jest wina ale juz 2 raz w ciagu 2 miesiecy mi sie rozkodował.Czy zimno ma na to jakis wpływ.z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #2 Napisano 22 Stycznia 2011 przepraszam czy ktos wie jak mozna zakodowac pilota w passacie b6. nie wiem czego to jest wina ale juz 2 raz w ciagu 2 miesiecy mi sie rozkodował.Czy zimno ma na to jakis wpływ.z góry dziekuje Miałem podobne problemy w audi zwłaszcza przy niskiej temperaturze i okazało się, że bateria była za słaba i pilot świrował. Wymień baterię to nie kosztuje wiele. A czy z drugim pilotem masz to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2011 Te piloty się nie rozkodowują same. Musiał bys je z komfortu wyciąc by się rozkodował. Po wymianie baterii nic nie trzeba kodowac, wszystko wraca do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaroradom Zgłoś #4 Napisano 23 Stycznia 2011 Pilot alarmu/centralnego zamka Obsługa Z układem zezwolenia na wejście bez kluczyka (układ Keyless) Alarm/centralny zamek można wyłączyć automatycznie (bez naciskania przycisku): Jeśli pilot znajduje się w bezpośredniej odległości od samochodu, złapać klamkę drzwi kierowcy lub przedniego pasażera: Samochód zostanie odblokowany i wyłączy się alarm. Jeśli pilot znajduje się w bezpośredniej odległości od samochodu, nacisnąć przycisk odblokowania na bagażniku/klapie tylnej: Wyłączony zostanie alarm i otworzy się pokrywa bagażnika/klapa tylna. Alarm/centralny zamek można uaktywnić automatycznie (bez naciskania przycisku): Wyłączyć zapłon. Zabrać pilot z samochodu. Drzwi i pokrywa bagażnika/klapa tylna muszą być zamknięte. W celu zablokowania samochodu i uaktywnienia alarmu nacisnąć na przycisk zablokowania w klamce drzwi kierowcy lub przedniego pasażera. Jeżeli przycisk zablokowania zostanie naciśnięty i przytrzymany, zamkną się wszystkie okna i otwierany dach słoneczny. Wszystkie modele Rozmieszczenie systemu diod LED: Tapicerka drzwi kierowcy u góry. Funkcje alarmu/centralnego zamka mogą być nastawiane za pomocą wewnętrznego wielofunkcyjnego systemu obsługi lub odpowiedniego urządzenia diagnostycznego. Naciśnięcie przycisku zablokowania na pilocie powoduje zablokowanie samochodu i uaktywnienie alarmu. Naciśnięcie przycisku odblokowania powoduje odblokowanie samochodu i wyłączenie alarmu. Niektóre modele (jeżeli zaprogramowany): Jednokrotne naciśnięcie przycisku odblokowania powoduje wyłączenie systemu i odblokowanie tylko drzwi kierowcy. Dwukrotne naciśnięcie przycisku odblokowania w ciągu 5 sekund powoduje wyłączenie alarmu i odblokowanie wszystkich drzwi jak i pokrywy bagażnika/klapy tylnej. Jeżeli przycisk zablokowania zostanie naciśnięty i przytrzymany, zamkną się wszystkie okna. Jeżeli przycisk odblokowania zostanie naciśnięty i przytrzymany, otworzą się wszystkie okna. Drzwi blokują się automatycznie przy prędkości powyżej 15 km/h. Jeżeli po odblokowaniu samochodu w ciągu 30 sekund nie zostaną otwarte ani drzwi, ani pokrywa bagażnika/klapa tylna, samochód automatycznie zablokuje się i alarm uaktywni się ponownie. Wyłącznik deaktywacji czujników systemu kontroli wnętrza/czujnik gradientu umieszczony jest na słupku B, po stronie kierowcy. Lampki oświetlenia wewnętrznego wyłączone po uaktywnieniu systemu. W położeniu wyłącznika 'Automatyczne wyłączanie oświetlenia wewnętrznego' przy wyłączeniu systemu zapalają się lampki oświetlenia wewnętrznego. Pilot posiada przycisk odblokowania pokrywy bagażnika/klapy tylnej. Kluczyk awaryjny znajduje się w pilocie. Programowanie Kiedy Pilot dodany albo wymieniony. Niesprawność. Jak Piloty można zaprogramować wyłącznie za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego. WSKAZÓWKA: Maksymalnie można zaprogramować 4 piloty. Wymiana baterii Immobiliser Obsługa Bez układu zezwolenia na wejście bez kluczyka (układ Keyless): Automatyczna aktywacja systemu następuje po wyjęciu kluczyka zapłonu. Z układem zezwolenia na wejście bez kluczyka (układ Keyless): Wyłączyć zapłon. Automatyczna aktywacja systemu po 5 sekundach od zamknięcia drzwi kierowcy (pilot nie może znajdować się w samochodzie). Programowanie Kiedy Pilot dodany albo wymieniony. Niesprawność: Włączyć zapłon. Na wyświetlaczu wielofunkcyjnym w tablicy przyrządów pojawia sie zgłoszenie ostrzegawcze „IMMOBILISER UAKTYWNIONY” (IMMOBILIZER ACTIVE). Lampka kontrolna immobilisera ciągle się świeci rys.2. Jak Immobiliser można zaprogramować wyłącznie za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafa198212 Zgłoś #5 Napisano 28 Stycznia 2011 wymieniłem baterie izaprogramowałem ponownie teraz zobaczymy na jak długo. mechanik tłumaczył ze słaba bateria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pokonowr Zgłoś #6 Napisano 22 Maja 2011 Przepraszam, czy może ktoś się orientuje co się stało. Samochód nadal uruchamia się kluczykiem i działa dobrze, ale mogę dosłownie 'wyjąć go ze stacyjki podczas jazdy'- wysuwa się. Dodatkowo po wyjęciu go ze stacyjki radio/ nawizgacja/ światła są nadal włączone, no i nie można nim ani otworzyć ani zamknąć auta z pomocą przycisków. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat immobiliser active . Niestety drugi kluczyk mam w domu (czyt. pareset km od miejsca zamieszkania) i nawet nie mogę sprawdzić czy to kwestia kluczyka czy auta ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #7 Napisano 22 Maja 2011 masz wszystko jasne, problem tkwi w stacyjce, po wyjęciu kluczyka widzi tak jak by nadal w niej był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pokonowr Zgłoś #8 Napisano 22 Maja 2011 Rzeczywiście, okazało się, że wczoraj mój znajomy "żartowniś" wpadł na pomysł uruchomienia mojego auta palecem, i coś tam widocznie zachaczył - całe szczęście wystarczyło coś wewnątrz stacyjki przestawić . Już działa idealnie, a byłam o krok o oddania go do serwisu dzięki jeszcze raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #9 Napisano 10 Czerwca 2011 wymieniłem baterie izaprogramowałem ponownie teraz zobaczymy na jak długo. mechanik tłumaczył ze słaba bateria. cześć, w jaki sposób zaprogramowałeś go od nowa ? ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:35 ---------- dobra już wiem dla kolejnych szukających: Jezeli chodzi o rozkodowanie kluczyka to kiedy przycisk otwierania bedzie czesto naciskany poza strefa dzialania, istnieje mozliwosc ze samochodu nie da sie pozniej odblokowac lub zablokowac kluczykiem. W takiej sytuacji nalezy ponownie zsynchronizowac: - Kluczyk awaryjny wyjac z kluczyka samochodu - Zdjac pokrywe z klamki w drzwiach kierowcy - nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie - w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym - kluczykiem samochodu wlaczyc zaplon. Synchronizacja jest zakonczona - kluczyk awaryjny wsunac do kluczyka samochodu i zamontowac pokrywe na klamce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #10 Napisano 11 Czerwca 2011 cześć, w jaki sposób zaprogramowałeś go od nowa ? ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:35 ---------- dobra już wiem dla kolejnych szukających: Jezeli chodzi o rozkodowanie kluczyka to kiedy przycisk otwierania bedzie czesto naciskany poza strefa dzialania, istnieje mozliwosc ze samochodu nie da sie pozniej odblokowac lub zablokowac kluczykiem. W takiej sytuacji nalezy ponownie zsynchronizowac: - Kluczyk awaryjny wyjac z kluczyka samochodu - Zdjac pokrywe z klamki w drzwiach kierowcy - nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie - w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym - kluczykiem samochodu wlaczyc zaplon. Synchronizacja jest zakonczona - kluczyk awaryjny wsunac do kluczyka samochodu i zamontowac pokrywe na klamce Czegoś tu nie rozumiem coś sie zapętliło - nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie- w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym otwożyć najpierw normalnie przyciskiem a potem już otwarte jeszcze raz otwożyć w ciągu minuty już otwarte kamilb proszę o wyjaśnienie bo nie chce więcej spier... niż mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #11 Napisano 11 Czerwca 2011 nic się nie zapętliło zamknięty zamochód otwierasz normalnie tym plastikiem który wyciągasz z pilota szybko wskakujesz do auta i pilota wkładasz do stacyjki, ot cała wielka filozofia... chyba jeśli pilot nie otwiera auta to nie masz go jak otworzyć pilotem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sisior24m Zgłoś #12 Napisano 12 Czerwca 2011 U mnie to programowanie nie działa. Wysiadł mi ostatnio akumulator ca łkowicie. Nie mogłem nawet otworzyć drzwi, żeby się dostać do środka. Otworzyłem tym wkładem z pilota,zmieniłem aku ale nit rozwiązało to do końca problemu. Mogę go odpalić kluczykiem, ale nadal nie mogę otwierać i zamykać drzwi pilotem. Próbpwałem programować tak jak napisane, ale nic to nie daje. Skoro mogę go odpalić więc kluczyk jest dodany w komputerze. Nie wiem teraaz co zrobić. Może ktoś wie co można z tym zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sisior24m Zgłoś #13 Napisano 14 Czerwca 2011 Próbowałem VCDSem, ale przy próbie kodowania wyskakuje mi błąd: 00956 - Key 2 005 -- No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 42 Dalej nie moge zakodowac tego drugiego klucza. Baterie mam w nim dobrą, bo dioda sie zapala. Z reszta dziwne jeśli na raz wysiadł by mi akumulator i bateria w pilocie. Może ma ktoś jakiś pomysł jaki moge to przeskoczyc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #14 Napisano 20 Sierpnia 2011 Ja mam pytanie podobne, aczkolwiek chyba nie poruszane jeszcze w tym wątku. Kupiłem Passata z jednym kluczykiem fabrycznym. Tłumaczono mi, że drugi uległ zniszczeniu. Nie uwierzyłem i pogadałem z kim trzeba w firmie, która była poprzednim użytkownikiem mojego Passata. Okazało się, że mój drugi kluczyk gdzieś pewnie jest, ale mają kilkaset kluczyków do Passatów i dopasowanie odpowedniego wiązałoby się ze staniem przy samochodzie i klikaniem każdym po kolei i sprawdzaniem, z którego moje auto się otworzy. Czy jeśli nie chciałbym się bawić w sprawdzanie który jest właściwy, mogę wziąć pierwszy lepszy z brzegu i w ASO przekodować tak, by pasował bez problemu do mojego Passata, czy one są kodowane "jednorazowo" w fabryce i nie ma możliwości zmiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrian998998 Zgłoś #15 Napisano 21 Sierpnia 2011 Musisz miec wlasciwy kluczyk pod vin auta bo nie przypiszesz innego kluczyka. A wiem bo na co dzien to robie i juz nie jedna osoba probowala tak:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #16 Napisano 22 Sierpnia 2011 Musisz miec wlasciwy kluczyk pod vin auta bo nie przypiszesz innego kluczyka. A wiem bo na co dzien to robie i juz nie jedna osoba probowala tak No ok, dzięki. W takim razie czeka mnie półdniowe próbowanie kilkuset kluczyków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekpepe Zgłoś #17 Napisano 12 Września 2011 Mam następujący problem z kluczykiem nr 2 (leżał kilka lat w szufladzie): Z pilota można otworzyć/zamknąć auto, ale po włożeniu do stacyjki jest zero reakcji. Oczywiście zmiana baterii nic nie dała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #18 Napisano 11 Lutego 2012 A co wg Was moze byc z moim pilotem skoro auto moge zamknąć z pilota, odpalić, otworzyc klape ale nie moge go zamknąć pilotem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #19 Napisano 12 Lutego 2012 A co wg Was moze byc z moim pilotem skoro auto moge zamknąć z pilota, odpalić, otworzyc klape ale nie moge go zamknąć pilotem? może głupio zabrzmi ale chyba jak jest niedomknięta maska, któreś drzwi lub bagażnik to wtedy auto się nie zamknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #20 Napisano 12 Lutego 2012 Sorki żle napisałem, chodziło mi o to że auto się zamyka z pilota, otwiera klapę bagażnika również z pilota ale nie mogę go z pilota otworzyć. Dziwne. Bateria raczej odpada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach