Skocz do zawartości
rafa198212

kodowanie pilota do b6

Rekomendowane odpowiedzi

przepraszam czy ktos wie jak mozna zakodowac pilota w passacie b6. nie wiem czego to jest wina ale juz 2 raz w ciagu 2 miesiecy mi sie rozkodował.Czy zimno ma na to jakis wpływ.z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepraszam czy ktos wie jak mozna zakodowac pilota w passacie b6. nie wiem czego to jest wina ale juz 2 raz w ciagu 2 miesiecy mi sie rozkodował.Czy zimno ma na to jakis wpływ.z góry dziekuje

 

Miałem podobne problemy w audi zwłaszcza przy niskiej temperaturze i okazało się, że bateria była za słaba i pilot świrował. Wymień baterię to nie kosztuje wiele.

 

A czy z drugim pilotem masz to samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te piloty się nie rozkodowują same. Musiał bys je z komfortu wyciąc by się rozkodował. Po wymianie baterii nic nie trzeba kodowac, wszystko wraca do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilot alarmu/centralnego zamka

Obsługa

Z układem zezwolenia na wejście bez kluczyka (układ Keyless)

Alarm/centralny zamek można wyłączyć automatycznie (bez naciskania przycisku):

Jeśli pilot znajduje się w bezpośredniej odległości od samochodu, złapać klamkę drzwi kierowcy lub przedniego pasażera: Samochód zostanie odblokowany i wyłączy się alarm.

Jeśli pilot znajduje się w bezpośredniej odległości od samochodu, nacisnąć przycisk odblokowania na bagażniku/klapie tylnej: Wyłączony zostanie alarm i otworzy się pokrywa bagażnika/klapa tylna.

Alarm/centralny zamek można uaktywnić automatycznie (bez naciskania przycisku):

Wyłączyć zapłon.

Zabrać pilot z samochodu.

Drzwi i pokrywa bagażnika/klapa tylna muszą być zamknięte.

W celu zablokowania samochodu i uaktywnienia alarmu nacisnąć na przycisk zablokowania w klamce drzwi kierowcy lub przedniego pasażera.

Jeżeli przycisk zablokowania zostanie naciśnięty i przytrzymany, zamkną się wszystkie okna i otwierany dach słoneczny.

Wszystkie modele

Rozmieszczenie systemu diod LED: Tapicerka drzwi kierowcy u góry.

Funkcje alarmu/centralnego zamka mogą być nastawiane za pomocą wewnętrznego wielofunkcyjnego systemu obsługi lub odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.

Naciśnięcie przycisku zablokowania na pilocie powoduje zablokowanie samochodu i uaktywnienie alarmu.

Naciśnięcie przycisku odblokowania powoduje odblokowanie samochodu i wyłączenie alarmu.

Niektóre modele (jeżeli zaprogramowany):

Jednokrotne naciśnięcie przycisku odblokowania powoduje wyłączenie systemu i odblokowanie tylko drzwi kierowcy.

Dwukrotne naciśnięcie przycisku odblokowania w ciągu 5 sekund powoduje wyłączenie alarmu i odblokowanie wszystkich drzwi jak i pokrywy bagażnika/klapy tylnej.

Jeżeli przycisk zablokowania zostanie naciśnięty i przytrzymany, zamkną się wszystkie okna.

Jeżeli przycisk odblokowania zostanie naciśnięty i przytrzymany, otworzą się wszystkie okna.

Drzwi blokują się automatycznie przy prędkości powyżej 15 km/h.

Jeżeli po odblokowaniu samochodu w ciągu 30 sekund nie zostaną otwarte ani drzwi, ani pokrywa bagażnika/klapa tylna, samochód automatycznie zablokuje się i alarm uaktywni się ponownie.

Wyłącznik deaktywacji czujników systemu kontroli wnętrza/czujnik gradientu umieszczony jest na słupku B, po stronie kierowcy.

Lampki oświetlenia wewnętrznego wyłączone po uaktywnieniu systemu.

W położeniu wyłącznika 'Automatyczne wyłączanie oświetlenia wewnętrznego' przy wyłączeniu systemu zapalają się lampki oświetlenia wewnętrznego.

Pilot posiada przycisk odblokowania pokrywy bagażnika/klapy tylnej.

Kluczyk awaryjny znajduje się w pilocie.

Programowanie

Kiedy

Pilot dodany albo wymieniony.

Niesprawność.

Jak

Piloty można zaprogramować wyłącznie za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.

WSKAZÓWKA: Maksymalnie można zaprogramować 4 piloty.

Wymiana baterii

Immobiliser

Obsługa

Bez układu zezwolenia na wejście bez kluczyka (układ Keyless): Automatyczna aktywacja systemu następuje po wyjęciu kluczyka zapłonu.

Z układem zezwolenia na wejście bez kluczyka (układ Keyless): Wyłączyć zapłon. Automatyczna aktywacja systemu po 5 sekundach od zamknięcia drzwi kierowcy (pilot nie może znajdować się w samochodzie).

Programowanie

Kiedy

Pilot dodany albo wymieniony.

Niesprawność: Włączyć zapłon. Na wyświetlaczu wielofunkcyjnym w tablicy przyrządów pojawia sie zgłoszenie ostrzegawcze „IMMOBILISER UAKTYWNIONY” (IMMOBILIZER ACTIVE). Lampka kontrolna immobilisera ciągle się świeci rys.2.

Jak

Immobiliser można zaprogramować wyłącznie za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem baterie izaprogramowałem ponownie teraz zobaczymy na jak długo. mechanik tłumaczył ze słaba bateria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, czy może ktoś się orientuje co się stało. Samochód nadal uruchamia się kluczykiem i działa dobrze, ale mogę dosłownie 'wyjąć go ze stacyjki podczas jazdy'- wysuwa się. Dodatkowo po wyjęciu go ze stacyjki radio/ nawizgacja/ światła są nadal włączone, no i nie można nim ani otworzyć ani zamknąć auta z pomocą przycisków. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat immobiliser active . Niestety drugi kluczyk mam w domu (czyt. pareset km od miejsca zamieszkania) i nawet nie mogę sprawdzić czy to kwestia kluczyka czy auta ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz wszystko jasne, problem tkwi w stacyjce, po wyjęciu kluczyka widzi tak jak by nadal w niej był

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, okazało się, że wczoraj mój znajomy "żartowniś" wpadł na pomysł uruchomienia mojego auta palecem, i coś tam widocznie zachaczył - całe szczęście wystarczyło coś wewnątrz stacyjki przestawić . Już działa idealnie, a byłam o krok o oddania go do serwisu :) dzięki jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniłem baterie izaprogramowałem ponownie teraz zobaczymy na jak długo. mechanik tłumaczył ze słaba bateria.

cześć, w jaki sposób zaprogramowałeś go od nowa ?

 

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

 

dobra już wiem :)

dla kolejnych szukających:

 

Jezeli chodzi o rozkodowanie kluczyka to kiedy przycisk otwierania bedzie czesto naciskany poza strefa dzialania, istnieje mozliwosc ze samochodu nie da sie pozniej odblokowac lub zablokowac kluczykiem. W takiej sytuacji nalezy ponownie zsynchronizowac:

- Kluczyk awaryjny wyjac z kluczyka samochodu

- Zdjac pokrywe z klamki w drzwiach kierowcy

- nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie

- w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym

- kluczykiem samochodu wlaczyc zaplon. Synchronizacja jest zakonczona

- kluczyk awaryjny wsunac do kluczyka samochodu i zamontowac pokrywe na klamce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć, w jaki sposób zaprogramowałeś go od nowa ?

 

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

 

dobra już wiem :)

dla kolejnych szukających:

 

Jezeli chodzi o rozkodowanie kluczyka to kiedy przycisk otwierania bedzie czesto naciskany poza strefa dzialania, istnieje mozliwosc ze samochodu nie da sie pozniej odblokowac lub zablokowac kluczykiem. W takiej sytuacji nalezy ponownie zsynchronizowac:

- Kluczyk awaryjny wyjac z kluczyka samochodu

- Zdjac pokrywe z klamki w drzwiach kierowcy

- nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie

- w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym

- kluczykiem samochodu wlaczyc zaplon. Synchronizacja jest zakonczona

- kluczyk awaryjny wsunac do kluczyka samochodu i zamontowac pokrywe na klamce

Czegoś tu nie rozumiem coś sie zapętliło

- nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie

- w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym

otwożyć najpierw normalnie przyciskiem a potem już otwarte jeszcze raz otwożyć w ciągu minuty już otwarte kamilb proszę o wyjaśnienie bo nie chce więcej spier... niż mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic się nie zapętliło :)

 

zamknięty zamochód otwierasz normalnie tym plastikiem który wyciągasz z pilota

szybko wskakujesz do auta i pilota wkładasz do stacyjki,

ot cała wielka filozofia... :)

chyba jeśli pilot nie otwiera auta to nie masz go jak otworzyć pilotem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to programowanie nie działa. Wysiadł mi ostatnio akumulator ca łkowicie. Nie mogłem nawet otworzyć drzwi, żeby się dostać do środka. Otworzyłem tym wkładem z pilota,zmieniłem aku ale nit rozwiązało to do końca problemu. Mogę go odpalić kluczykiem, ale nadal nie mogę otwierać i zamykać drzwi pilotem. Próbpwałem programować tak jak napisane, ale nic to nie daje. Skoro mogę go odpalić więc kluczyk jest dodany w komputerze. Nie wiem teraaz co zrobić. Może ktoś wie co można z tym zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem VCDSem, ale przy próbie kodowania wyskakuje mi błąd:

 

00956 - Key 2

005 -- No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 42

 

 

 

Dalej nie moge zakodowac tego drugiego klucza. Baterie mam w nim dobrą, bo dioda sie zapala. Z reszta dziwne jeśli na raz wysiadł by mi akumulator i bateria w pilocie.

Może ma ktoś jakiś pomysł jaki moge to przeskoczyc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie podobne, aczkolwiek chyba nie poruszane jeszcze w tym wątku.

Kupiłem Passata z jednym kluczykiem fabrycznym. Tłumaczono mi, że drugi uległ zniszczeniu. Nie uwierzyłem i pogadałem z kim trzeba w firmie, która była poprzednim użytkownikiem mojego Passata. Okazało się, że mój drugi kluczyk gdzieś pewnie jest, ale mają kilkaset kluczyków do Passatów i dopasowanie odpowedniego wiązałoby się ze staniem przy samochodzie i klikaniem każdym po kolei i sprawdzaniem, z którego moje auto się otworzy. ;)

 

Czy jeśli nie chciałbym się bawić w sprawdzanie który jest właściwy, mogę wziąć pierwszy lepszy z brzegu i w ASO przekodować tak, by pasował bez problemu do mojego Passata, czy one są kodowane "jednorazowo" w fabryce i nie ma możliwości zmiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz miec wlasciwy kluczyk pod vin auta bo nie przypiszesz innego kluczyka. A wiem bo na co dzien to robie i juz nie jedna osoba probowala tak:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz miec wlasciwy kluczyk pod vin auta bo nie przypiszesz innego kluczyka. A wiem bo na co dzien to robie i juz nie jedna osoba probowala tak

 

No ok, dzięki. ;) W takim razie czeka mnie półdniowe próbowanie kilkuset kluczyków. :D;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem z kluczykiem nr 2 (leżał kilka lat w szufladzie): Z pilota można otworzyć/zamknąć auto, ale po włożeniu do stacyjki jest zero reakcji. Oczywiście zmiana baterii nic nie dała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co wg Was moze byc z moim pilotem skoro auto moge zamknąć z pilota, odpalić, otworzyc klape ale nie moge go zamknąć pilotem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co wg Was moze byc z moim pilotem skoro auto moge zamknąć z pilota, odpalić, otworzyc klape ale nie moge go zamknąć pilotem?

 

może głupio zabrzmi ale chyba jak jest niedomknięta maska, któreś drzwi lub bagażnik to wtedy auto się nie zamknie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki żle napisałem, chodziło mi o to że auto się zamyka z pilota, otwiera klapę bagażnika również z pilota ale nie mogę go z pilota otworzyć. Dziwne. Bateria raczej odpada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności