Stavros Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Witam na poczatku zaznaczam ze szukalem i jedyne co znalazlem to watki w ktorych nie znalazlem odpowiedzi z roku 2009 ! Niestety nie znalazlem info satysfakcjonujacego mnie wiec prosze nie usuwac. Podany link: rozbebeszanie klimatyzacji mowi jak zdjac to przy pomocy zrzucania deski a ja wolalbym bez tego. Jak zostanie znowu usuniete to prosilbym o podanie powodu usuniecia. Dziekuje Do rzeczy...mianowicie mam problem (wiem ze da sie z tym jezdzic!) z nie pracujaca klapka obiegu zmknietego. Nie dziala ani w ta ani w tamta... Chcialbym wymontowac sterownik/silniczek i w nim pogrzebac. Problem w tym ze miesci sie on miedzy sciana boczna od strony drzwi, a bokiem nagrzewnicy. Czy ktos wynalazl patent jak to wymontowac? Czy trzeba zrzucac nagrzewnice? (wolalbym nie) Czy do zrzucenia nagrzewnicy trzeba odkrecac deske?(wolalbym nie) Za wszystkie rady i podpowiedzi dziekuje. Edytowane 18 Stycznia 2011 przez Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2011 Niewiem czy oto ci chodzi, ale klapa obiegu zamknietego to nie jest czasem ta przy dmuchawie jak wyciagniesz filtr kabinowy to ja widac?Jezeli o to ci chodzi to musisz wymontowac schowek pozniej kladziesz sie pod spod i wykrecasz silniczek ,u mnie w autku mam caly czas blad tej klapy poniewasz mam wylamany chyba jeden zab na tej plastikowej zebatce w silniczku ,a u ciebie moze polecialy wszystkie i dlatego ci nie chodzi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #3 Napisano 18 Stycznia 2011 owszem, ale jak to wykrecic to bez sciagania deski? Udalo ci sie? Umnie nawet silniczek nie brzeczy. Chce wiedziec czy rozkrecac bok i schowek czy nie. Logiczne ze jak sie nie da bez zrzucania deski to nawet sie nie zabierem i zostawiam na wiosne, a jak sie da bo ktos zrobil to jutro(albo jak uzyskam info) sie klade i walcze od rana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Osobiście nie spotkałem się z paskiem który nie miałby problemu z tą klapą. W większości przypadków diagnoza wykazuję błąd tymczasowy a klapka i tak działa. Zdarza się jednak jak pisze np. fredi1 iż zębatka pogubi zęby czego nieszczęśliwym zakończeniem może być blokada mechanizmu oraz spalenie silniczka. Stavros, dostęp choć bardzo utrudniony umożliwia jednak jej naprawę i to bez demontażu deski rozdzielczej. Kumpel dla poprawienia komfortu działania (leżenia) zdemontował sobie nawet fotel pasażera. Edytowane 18 Stycznia 2011 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2011 Pytam usilnie oto bo nie bylem w stanie jej dojrzec nawet, a mowa na forum jest ze miesci sie tam gdzie opisalem. No wlasnie w poprzednim 99 1.8T mialem sprawna ale tu zalalo mi woda podszybie i niedziala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2011 Seba,w pierwszym poście pewnie mówisz o tym http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=26022&postcount=2 Ale z tego co wiem tak jest najprościej i najszybciej.Fakt że jest dużo pracy,ale za to wygodniej to ustrojstwo zdemontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Deski nie musisz sciagac tylko wykrecasz schowek chyba 4 wkrety o ile sie nie myle odsuwasz fotel do tylu na maksa kladiesz sie na plecach jakies swiatelko wskazane,srubokret w lape i wykrecasz silniczek odpinasz kostke z kabelkami i po robocie wiem ze mechanikujesz troche to dasz sobie rade, mi to zajelo 20 min Na tym zdjeciu dobze widac i wlasnie wykrecasz tylko te dwie srubki http://img66.imageshack.us/i/img78464py.jpg/ Edytowane 18 Stycznia 2011 przez fredi1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2011 Seba,w pierwszym poście pewnie mówisz o tym http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=26022&postcount=2Ale z tego co wiem tak jest najprościej i najszybciej.Fakt że jest dużo pracy,ale za to wygodniej to ustrojstwo zdemontować. Wlasnie to w zdluz i wszerz przeczytalem i (z uwagi na zakres roboty) dlatego szukam alternatywy. Zeby zwalic deske to i kierownice i srodek i nagrzewnice trzeba sciagac a przy tym klime rozszczelniac, plyn zlewac z chlodnicy-ze 12h ciaglego ''kretactwa''. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #9 Napisano 20 Stycznia 2011 Dzis zaopatrzylem sie w ''implanty'' (czytaj silniczki klapek w nagrzewnicy) z ''cmentarza'' i w weekend zabieram sie do pracy, mysle ze zrobie foto-story, chyba sie przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #10 Napisano 20 Stycznia 2011 mysle ze zrobie foto-story, chyba sie przyda Na pewno! Te silniczki to producencka wtopa nr 1 P.S. Nie zapomnij zabrać ze sobą podręczny zestaw majsterkowicza w tym dobrego ,,adasia,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #11 Napisano 20 Stycznia 2011 ''Adasia''? hmmmm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach