Skocz do zawartości
Stavros

Klapka obiegu zamknietego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na poczatku zaznaczam ze szukalem i jedyne co znalazlem to watki w ktorych nie znalazlem odpowiedzi z roku 2009 :bleble!

Niestety nie znalazlem info satysfakcjonujacego mnie wiec prosze nie usuwac.

Podany link: rozbebeszanie klimatyzacji mowi jak zdjac to przy pomocy zrzucania deski a ja wolalbym bez tego.

Jak zostanie znowu usuniete to prosilbym o podanie powodu usuniecia.

Dziekuje

 

 

 

Do rzeczy...mianowicie mam problem (wiem ze da sie z tym jezdzic!) z nie pracujaca klapka obiegu zmknietego.

Nie dziala ani w ta ani w tamta...

Chcialbym wymontowac sterownik/silniczek i w nim pogrzebac.

Problem w tym ze miesci sie on miedzy sciana boczna od strony drzwi, a bokiem nagrzewnicy.

Czy ktos wynalazl patent jak to wymontowac?

Czy trzeba zrzucac nagrzewnice? (wolalbym nie)

Czy do zrzucenia nagrzewnicy trzeba odkrecac deske?(wolalbym nie)

 

Za wszystkie rady i podpowiedzi dziekuje.

Edytowane przez Stavros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czy oto ci chodzi, ale klapa obiegu zamknietego to nie jest czasem ta przy dmuchawie jak wyciagniesz filtr kabinowy to ja widac?Jezeli o to ci chodzi to musisz wymontowac schowek pozniej kladziesz sie pod spod i wykrecasz silniczek ,u mnie w autku mam caly czas blad tej klapy poniewasz mam wylamany chyba jeden zab na tej plastikowej zebatce w silniczku ,a u ciebie moze polecialy wszystkie i dlatego ci nie chodzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

owszem, ale jak to wykrecic to bez sciagania deski?

Udalo ci sie?

Umnie nawet silniczek nie brzeczy.

Chce wiedziec czy rozkrecac bok i schowek czy nie.

Logiczne ze jak sie nie da bez zrzucania deski to nawet sie nie zabierem i zostawiam na wiosne, a jak sie da bo ktos zrobil to jutro(albo jak uzyskam info) sie klade i walcze od rana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie spotkałem się z paskiem który nie miałby problemu z tą klapą.

W większości przypadków diagnoza wykazuję błąd tymczasowy a klapka i tak działa.

Zdarza się jednak jak pisze np. fredi1 iż zębatka pogubi zęby czego nieszczęśliwym zakończeniem może być blokada mechanizmu oraz spalenie silniczka.

Stavros, dostęp choć bardzo utrudniony umożliwia jednak jej naprawę i to bez demontażu deski rozdzielczej.

Kumpel dla poprawienia komfortu działania (leżenia) zdemontował sobie nawet fotel pasażera. :)

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam usilnie oto bo nie bylem w stanie jej dojrzec nawet, a mowa na forum jest ze miesci sie tam gdzie opisalem.

 

No wlasnie w poprzednim 99 1.8T mialem sprawna ale tu zalalo mi woda podszybie i niedziala...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seba,w pierwszym poście pewnie mówisz o tym http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=26022&postcount=2

Ale z tego co wiem tak jest najprościej i najszybciej.Fakt że jest dużo pracy,ale za to wygodniej to ustrojstwo zdemontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Deski nie musisz sciagac tylko wykrecasz schowek chyba 4 wkrety o ile sie nie myle odsuwasz fotel do tylu na maksa kladiesz sie na plecach jakies swiatelko wskazane,srubokret w lape i wykrecasz silniczek odpinasz kostke z kabelkami i po robocie wiem ze mechanikujesz troche to dasz sobie rade, mi to zajelo 20 min

Na tym zdjeciu dobze widac i wlasnie wykrecasz tylko te dwie srubki

http://img66.imageshack.us/i/img78464py.jpg/

Edytowane przez fredi1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seba,w pierwszym poście pewnie mówisz o tym http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=26022&postcount=2

Ale z tego co wiem tak jest najprościej i najszybciej.Fakt że jest dużo pracy,ale za to wygodniej to ustrojstwo zdemontować.

Wlasnie to w zdluz i wszerz przeczytalem i (z uwagi na zakres roboty) dlatego szukam alternatywy.

Zeby zwalic deske to i kierownice i srodek i nagrzewnice trzeba sciagac a przy tym klime rozszczelniac, plyn zlewac z chlodnicy-ze 12h ciaglego ''kretactwa''.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis zaopatrzylem sie w ''implanty'' (czytaj silniczki klapek w nagrzewnicy) z ''cmentarza'' i w weekend zabieram sie do pracy, mysle ze zrobie foto-story, chyba sie przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mysle ze zrobie foto-story, chyba sie przyda

Na pewno!

Te silniczki to producencka wtopa nr 1 :P

 

P.S. Nie zapomnij zabrać ze sobą podręczny zestaw majsterkowicza w tym dobrego ,,adasia,, :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

''Adasia''? hmmmm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności