sztil4 Zgłoś #61 Napisano 6 Grudnia 2013 Kolega w serwisie podłączył go pod komputer ale to nic nie dało tłoczek jak kamień w miejscu stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #62 Napisano 6 Grudnia 2013 no to rozbiórka i czyszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #63 Napisano 6 Grudnia 2013 kup zestaw naprawczy zacisku(wszytkie gumki) koszt ok 30 zł i jak kolega napisał rozbiórka , czyzczenie i będzie ok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tetek Zgłoś #64 Napisano 8 Grudnia 2013 Mam zamiar wymienić tylne klocki i tarcze i chciałbym silniczek cofnąć tak jak to jest na filmiku ściągnąć silniczek i cofnąć tłoczek ręcznie moje pytanie brzmi czy nie uszkodzę niczego taką operacjom ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #65 Napisano 8 Grudnia 2013 Nic nie uszkodzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #66 Napisano 10 Grudnia 2013 Panowie byłem wczoraj u mechanika który zajmuje się tylko grupa vw ma komputer idt... ściągnął zacisk sprawdził tłoczek niby był ok dobrze chodził przeczyścił mi go i całą resztę (tarcze, tłoczek wymienił mi nowe klocki hamulcowe ) ogólnie wszystko było ok do dzisiaj kiedy jechałem samochodem i zaś czułem jak coś hamuje samochód na biegu jałowym klocki trza o tarcze i koło znów było gorące , jutro jadę do niego jeszcze raz tylko zastanawiam się co jest przyczyną ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #67 Napisano 11 Grudnia 2013 klocki trza o tarcze Jak klocki TRĄ o tarcze to ewidentnie tłoczek jest zapieczony, nie odbija po puszczeniu hamulca. więc widać nie przeczyscil. Poza tym czegoś nie kumam. skoro rozebrał zacisk i tłoczek to powinien tam wylądować zestaw naprawczy i uszczelka bo głównie o nią chodzi powinna chyba zostać wymieniona a nie składać wszystkiego do kupy na starych tajlach tak na mój chlopski pusty łeb se to tłumacze... nowy sposób napraw ktoś zapoczątkował ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #68 Napisano 11 Grudnia 2013 (edytowane) w sumie wyjął sam tłoczek z tej osłony gumowej popatrzał do środka latarką:hmmw te dziurę po tłoczku i stwierdził że nie jest tak źle, myślałem że wie co robi bo ten warsztat ma dobre opinie byłem i co się dowiedziałem !!!! ze mam od nich kopic cały zacisk po regeneracji za 600zł ??? bo nie wiedzą dlaczego koło trzyma... po paru dniach jazdy jest wszystko ok ale nie zaciągam hamulca ręcznego ponieważ wszystko dobrze chodzi koło się nie grzeje problem występuje tylko jak zaciągam ręczny po wyłączeniu ręcznego koło się blokuje muszę parę razy włączyć i wyłączyć aż będzie odpowiedni moment że jest ok dzisiaj wjechałem na kanał żeby sprawdzić stan silniczka po odkręceni wylał się z niego płyn hamulcowy nie wiem co robić czy kupno zestawu naprawczego (tłoczek) rozwiąże sytuacje tylko nie wiem skąd jest w silniczku płyn było około 100ml Edytowane 17 Grudnia 2013 przez sztil4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #69 Napisano 17 Grudnia 2013 Pomoże ktoś skąd płyn hamulcowy w silniczku hamulcowym ?? co robić ? mechanicy tylko mówią o wymianie całego zacisku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #70 Napisano 17 Grudnia 2013 Ja wymieniłem cały zacisk, ale i tak już był silniczek pęknięty. Płyn dostaje się przez uszkodzone uszczelki tłoczka, są zestawy naprawcze, ale płyn hamulcowy w silniczku może powodować problemy-zwarcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #71 Napisano 17 Grudnia 2013 (edytowane) Wiem silniczek sam regenerowałem bo też miałem pęknięcie chodzi mi tylko o to ze dwoch mechaników mówi tylko że mam wymienić cały zacisk - najlepiej od nich z gwarancja 6mies. koszt 500-600zł a jak mowie ze w sklepie jest zestaw naprawczy który kosztuje 50zł to mówią że to nie tłoczek jest przyczyną ale cały:lol3 zacisk -jutro wyciągnę silniczek i go wymyje z płynu przesmaruje, jak wciskam ręczny to słyszę działanie w tym silniczku wiec raczej do elektroniki płyn nie doszedł bo jest na górze, -kupię zestaw naprawczy i pojadę do innego mechanika skoro to będzie przyczyną i powinno być wszystko ok ? jak myślicie ... Edytowane 17 Grudnia 2013 przez sztil4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #72 Napisano 18 Grudnia 2013 możesz spróbować zestawu naprawczego, tylko żeby był z tłoczkiem z nie same uszczelki. Jak to nie pomoże to wiesz co będzie trzeba zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #73 Napisano 11 Czerwca 2015 A ja mam taki problem ... zdjąłem zacisk i chciałem odkręcić śrubę która trzyma tarczę . Mało myśląc postanowiłem zablokować tarczę ręcznym .... i właśnie ... zapominając o tym że mam ściągnięty zacisk.tym oto sposobem wykręcił mi się całkiem tłoczek. Jak go teraz wkręcić na swoje miejsce ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #74 Napisano 9 Października 2015 Jaki jest rozmiar torxa do odkrecenia jarzma w b6/cc z tyłu ? Mam 45 ale o wiele za mały . Wziąłem się za wymianę tylu i bylem pewny ze jest na imbUs a tu zonk i jestem w kropce bo musze jechać kupić tylko nie che zgadywać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #75 Napisano 9 Października 2015 wychodzi na to, ze M14 http://forum.vw-passat.pl/threads/64583-Wymiana-łożysk-kół-tylnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #76 Napisano 9 Października 2015 (edytowane) A wiec tak z tyłu do jarzma jest M14 torx dwunastoząbkowy a z przodu jest m45 taki jak do osłony pod silnikiem co są te 3 śruby od strony miski olejowej . 5 godzin się babrałem bo jeszcze klocki z przodu plus odpowietrzanie sprzęgła . PS. Prostownika nie podałanczalem i odpalił bez problemu a tłoczki wdusilem ręką po wcześniejszym poluzowaniu odpowietrzaników . Edytowane 14 Października 2015 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxszkot Zgłoś #77 Napisano 13 Marca 2016 witam dzis zmienilem klocki z tylu passat b6 z elektrycznym recznym i pisze ze nie trzeba kompa by cofnac tloczek wystarczy dac prad 12v do silniczka plus na mase mase na plus silniczek sie cofnie sam a my wciskamy tloczek do konca tylko trzeba jakas breche i idzie :marecek - - - - - aktualizacja - - - - - jak ktos potrzebuje w tym temacie pomocy dzwonic 734128072:::dobrze - - - - - aktualizacja - - - - - jak ktos potrzebuje w tym temacie pomocy dzwonic 734128072:::dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz 45 Zgłoś #78 Napisano 17 Września 2023 (edytowane) W dniu 16.01.2011 o 18:07, popiolek4 napisał: Prawidlowo powinno sie cofnac tloczki kompem ale pamietajmy ze cofaja sie one tylko o okreslony skok do wymiany a nie do samego konca i jest on oczywiscie wiekszy niz skok w normalnym uzyciu hamulca. Dlatego jesli zjezdzimy klocki do samej blachy to wtedy po zamontowaniu nowych szczelina miedzy nimi bedzie mniejsza niz grubosc tarczy i nie zlozymy hamulca, dopiero wtedy mozemy jeszcze cofnac tloczki recznie tak aby klocki zmiescily sie na tarcze. Dokładnie tak, wczoraj przerabialem temat. W moim przypadku ukrecila się jedna z tych srubek silniczka i zostala w środku, przy wkręcaniu imbusa z tyłu tloczka ,tloczek nie reagował .Zdecydowalem ze biore zacisk na stol aby było wygodniej Ostatecznie zdjalem zawleczke od imbusa z tyłu tłoczka i wkrcilem go az wpadł do srodka dopiero wtedy tłoczek dwoma łyżkami wcisnąłem do środka i zlozylem w odwrotnej kolejności. Edytowane 17 Września 2023 przez Grzegorz 45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach