BociekCC Zgłoś #41 Napisano 30 Sierpnia 2017 No jak w układzie były opiłki to chyba na wtryskach też.. Odpowiem tak... W czasach kiedy wchodziły HDi około 2000r mieliśmy na warsztacie Evasiona 2.0 hdi. Mały przebieg i właśnie nie odpalał z kluczyka, wystarczyło plakiem siknąć i już chodził. Co chwilę wymienialiśmy zawory na pompie i przez tydzień dwa był spokój, odpalał z kluczyka. Chcieliśmy sprawdzić wtryski ale klient uparł się żeby ich nie ruszać bo przecież jak nowe wyglądają... po wymianie już wszystkiego i z ciągłymi problemami z odpalaniem pozwolił je wymontować... okazało się ze były uszkodzone. Odpalał na plaka dlatego że pompa uzyskiwała wyższe obroty i dawała większe ciśnienie, na kluczyk za wolno kręcił żeby starczyło ciśnienia. To był taki nasz wóz doświadczalny bo CR dopiero się pojawiał. Na linkę jak go zaciągniecie tez pewnie odpali, przejedź się i zobacz na kompie co z ciśnieniem na listwie i czy pod obciążeniem daje radę. Ogólnie dziwne że wtryski nie poszły do sprawdzenia, przecież wszystko musiało być rozebrane w drobny mak co miało kontakt z ropą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speeder2222 Zgłoś #42 Napisano 31 Sierpnia 2017 I tego właśnie się boje o te wtryski. Jest jeszcze jedno małe ale, a mianowicie pompa wysokiego ciśnienia została założona ad vw amarok czy jakoś tak wersja z silnikiem bodajże 173 konie i czy tu nie jest pies pogrzebany, może nie pasuje zawór ZME na pompie wysokiego ciśnienia do całości mojego układu i tu jest babol? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach