ostry4td Zgłoś #461 Napisano 27 Grudnia 2021 Poki co temperatury spadły i jest trochę lepiej, testuje tez ta grzałkę w trybie AUTO, co nie zmienia faktu że moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłoby zeby grzałka wyłączała się np przy temp płynu 70 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strokers Zgłoś #462 Napisano 27 Listopada 2023 W dniu 23.12.2021 o 16:15, 1robert napisał: Albo masz cos nie tak z klapą ciepło zimno albo przesadzasz. Jak jest zimno to sterownik dąży do osiągnięcia temperatury zadanej i tak to już jest i nie zależy to od grzałki a od ogólnie klimatronika. W b4 nie było grzałki a tak samo działał climatronic Ja w swoim aucie zmieniłem w klimatroniku wskazania temeratury wewnętrznaej dla komputera i to częściowo ogarnia temat buchania gorącym powietrzem ale wymaga drobnej ingerencji w panel. Mam ustawione tak ze zamiast do 18 grzwje do 13 i takie przesunięcie spokojnie załatwia sprawę jak dla mnie. Jezdziłem tak kilka lat i działało Kolego podpowiesz cos wiecej? mam ten sam problem na LOW za zimno na 18 za cieplo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strokers Zgłoś #463 Napisano 29 Listopada 2023 W dniu 12.01.2011 o 09:45, pepsiko napisał: Vagiem można sprawdzić na kanale 016 lub włączyć poprzez test elementów 03. u mnie tak to wyglada ... to jest grzalka czy nie ma? czy chodzi o aux heat? przed wlaczeniem silnika i nawiewu na szyby bylo 10011000 a po wlaczeniu 10000000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #464 Napisano 29 Listopada 2023 Jak to jest diesel to coś tam ma .. napisałbyś co to za auto było by prościej coś stwierdzić. Że sterownik ma wyjście aktywne to jeszcze nic nie znaczy. Jak to jest diesel to coś tam ma .. napisałbyś co to za auto było by prościej coś stwierdzić. Że sterownik ma wyjście aktywne to jeszcze nic nie znaczy. W twoim info jest b5 z 2002 roku Moj z 2002 miał tzw farelkę czyli nagrzewnicę ptc przy nagrzewnicy w aucie. Dwa przekazniki po lewej stronie pod licznikiem na wzmocnieniu kokpitu to zasilają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach