nowy0105 Zgłoś #21 Napisano 30 Października 2012 Witam w koncu padła jakas nazwa jestam troche zielony jak zaslepic egr, mozna odkrecic ten zawór i dorobic uszczelke ewentualnie jak zaslepic ? nie bedzie to miało wpływu na cokolwiek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #22 Napisano 30 Października 2012 Odkręcasz ten zawor ,bierzesz jakąs blache o grubosci conajmniej 5 mm wiercisz w niej 3 otwory pod sróbki m6,a a i jeszcze pasuje zrobic jakas uszczelke, przykrecasz to do glowicy.Nastepnie musisz zaslepic cienki weżyk który sterował tym zaworem.Ja jeszcze wywaliłem pompe sai która znajduje sie pod prawa podłuznica w zderzaku a w wtyczke wpielem opornik azeby błedu nie było i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conani Zgłoś #23 Napisano 31 Października 2012 Przy okazji sie podłacze. Mam pytanko co to za przewod? jest caly zdezelowany musze go wymienic. Saczy sie z niego olej. Mam problem z obrotami, przy wysprzeglaniu spadaja obroty, czaem nawet gasnie (co jest swietne na zakretach-wyspomagania nie ma) Zastanawiam sie czy przewod ten moze miec na to wplyw i czym on w ogole jest. z oleju do powietrza.. jakos nie moge tego powiazac.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #24 Napisano 2 Listopada 2012 Przy okazji sie podłacze. Mam pytanko co to za przewod? jest caly zdezelowany musze go wymienic. Saczy sie z niego olej. Mam problem z obrotami, przy wysprzeglaniu spadaja obroty, czaem nawet gasnie (co jest swietne na zakretach-wyspomagania nie ma) Zastanawiam sie czy przewod ten moze miec na to wplyw i czym on w ogole jest. z oleju do powietrza.. jakos nie moge tego powiazac.. [ATTACH=CONFIG]91505[/ATTACH] kolego to jest odma, czyli w skrócie odpowietrzenie głowicy, i zawsze coś tam oleju będzie. najlepiej to uszczelnić porządnie i nie będzie gasł, poczytaj też o wyczyszczeniu przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #25 Napisano 4 Listopada 2012 Wczoraj odkerciłem EGR ,przecisciłem, zauwazyłem ze cienki przewód do egr jest odłaczony, dmuchałem we wszystkie otwary ale nic jakby zatkane, czy potrzebne jest moze duze cisnienie? czy moze cos sie zapiekło, cienki przewód steruje podobno egr ale co w nim jest po odpaleniu sinika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #26 Napisano 4 Listopada 2012 Jak silnik nie pracuje to zawór ęgr ma być całkowicie zamknięty a zalancza się on głównie na zimnym silniku lub prawdopodobnie jak silnik zchodzi z obrotów po puszczeniu gazu tak jest w diezlu a tutaj nie koniecznie. A jak miałeś odłączony wężyk to się on nie otwierał i prawdopodobnie podciśnienie uciekało Ci z silnika i mógł łapać błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malutki83 Zgłoś #27 Napisano 4 Listopada 2012 a czy jest taka opcja że mi leci z pod tego zaworu kombinowanego ( Tego okrągłego) ? spod napinacza wydaje się sucho a mokre jest od spodu tego okrągłego ustrojstwa , czy tam ma prawo znajdować się jakiś olej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szielony18 Zgłoś #28 Napisano 27 Stycznia 2017 Witam, dzisiaj się przeraziłem jak zobaczyłem tyle oleju z lewej strony silnika. Przyznam się bez bicia że długo, bardzo długo tan nie zaglądałem. Czy ktoś wie skąd te wycieki i co zrobić aby to zlikwidować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #29 Napisano 27 Stycznia 2017 z tej rurki odmy sa te wycieki wymontuj ta rurke , umyj i zobacz czy nie peknieta jest \ jesli jest to wymien a jesli nie to nowe opaski i skrec to kiedy silnik bedzie goracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szielony18 Zgłoś #30 Napisano 20 Lutego 2017 dzięki kajos, zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach