daro44 Zgłoś #201 Napisano 13 Sierpnia 2015 Przerabialem temat wariatora i radze dokladnie sprawdzic czy to faktycznie ten element jest do wymiany a jest to wbrew pozorom trudna sztuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fryzjer007 Zgłoś #202 Napisano 13 Sierpnia 2015 Tylko co oznacza "zdecydowanie głośniej " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #203 Napisano 15 Sierpnia 2015 Silnik generalnie powinien szumieć z takim lekkim jakby cykaniem. Wszystkie silniki z bezpośrednim wtryskiem tak pracują. Jeśli jednak coś ci klekocze, grzechocze, czy stuka to na pewno nie jest prawidłowa praca tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fryzjer007 Zgłoś #204 Napisano 2 Września 2015 Witam.Mam problem z odpalanie w 2.0 FSI. Jak silnik zimny to czasem muszę zakręcić dwa a nawet trzy razy po parę sekund a jak rozgrzany to też ok 3 sekundy.... co to może być ?? Świece ? Paliwo się cofa ?? Macie jakiś pomysł ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #205 Napisano 2 Września 2015 Witam.Mam problem z odpalanie w 2.0 FSI. Jak silnik zimny to czasem muszę zakręcić dwa a nawet trzy razy po parę sekund a jak rozgrzany to też ok 3 sekundy.... co to może być ?? Świece ? Paliwo się cofa ?? Macie jakiś pomysł ?? Zgaduj zgadula co to może być? Pierwsza zasada to podpiąć pod komputer. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to czujnik temp. płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fryzjer007 Zgłoś #206 Napisano 2 Września 2015 Po podpięciu pod kompa pokazał się błąd imobilizer.Pan mechanik stwierdził że skoro odpala to pewnie słaba bateria w pilocie..... co o tym myślicie? Czy ten klucz jest rozbieralny ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #207 Napisano 2 Września 2015 Czy ten klucz jest rozbieralny ?? Oczywiście, że pilot jest rozbieralny: Znalazłem pomocny filmik jeśli chcesz się za wymianę bat. zabrać: Koszt baterii to około 8 do 10 zł. w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #208 Napisano 3 Września 2015 Mam pytanko - czy ktoś tego używał w silniku FSI? http://www.wynns.pl/top/do%20benzyny/230%20DIRECT%20INJECTION%20POWER.php Czy może polecić/odradzić? Bo słyszałem wiele o tym nagarze na zaworach i raczej chciałbym się tego pozbyć w miarę bezinwazyjnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #209 Napisano 3 Września 2015 (edytowane) Bo słyszałem wiele o tym nagarze na zaworach i raczej chciałbym się tego pozbyć w miarę bezinwazyjnie. Chcesz się pozbyć bo masz nagar? jeśli tak to poproszę zdjęcia (będziesz pierwszą osobą na forum która tego doświadczyła w 2.0FSI) i więcej info na temat eksploatacji, co ile zmieniany i jaki olej lałeś? jaki przebieg? jaki kod silnika etc. Czy też po prostu masz za dużo kasy i nie wiesz co z nią zrobić? (mogę podać ci numer konta, na 100% lepiej zagospodarowuję twoje pieniądze ) Edytowane 3 Września 2015 przez lopezpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #210 Napisano 3 Września 2015 Nie wiem, czy mam nagar - auto świeżo zakupione i ma 147 000 przebiegu. Nie rozkręcałem dolotu, więc nie mogę nic na temat stanu silnika powiedzieć. Ale wyczytałem, że właśnie 2,0 FSI mają z tym problemy. Preparat kosztuje 30 zł, więc to nie jakiś tam wielki pieniądz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #211 Napisano 3 Września 2015 Moim zdaniem, lepiej wydaj tą kasę na coś innego. Przed zakupem przeszukałem chyba wszystkie PL i EN i DE fora VW i na nie znalazłem nikogo kto by miał z tym problem w 2.0 FSI, poza opisami tego problemu w AŚ i Motorze (swoją drogą to nie wiem skąd dziennikarze mają informację na ten temat? zaczynam podejrzewać, że po prostu ktoś gdzieś kiedyś coś napisał o problemach w silnikach z wtryskiem bezpośrednim (generalnie) a oni czepili się tego jak rzep psiego ogona i dopisują te same problemy do każdego silnika z bezpośrednim wtryskiem, ot taka rzetelność dziennikarska... Coś jak polecanie zawsze i wszędzie 1.9 TDI, nie podając, że niektóre modele tego silnika nie przejadą 200.000km bo się panewki zatrą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #212 Napisano 3 Września 2015 No to mnie troszkę uspokoiłeś. Dzięki serdeczne - niechaj się żona cieszy autem i silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #213 Napisano 3 Września 2015 Jak koledzy wyżej - mam w domu ujeżdżane 2 auta FSI i bez nagaru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markusik Zgłoś #214 Napisano 17 Września 2015 Jak koledzy wyżej - mam w domu ujeżdżane 2 auta FSI i bez nagaru... witam wszystkich od 2 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem passata b6 2.0 fsi samochod do konca serwisowany w aso i kupiony od pierwszego wlascicela (szwajcar) ku mojemu zdziwieniu okazalo sie ze nie mial wymienionego paska rozrzadu a ma juz 200tys:oszit poprzedni wlasciciel wszystko robil w aso ale paska w pasku nie zmienil jutro juz jestem umowiony na rozrzad bo kto wie kiedy to sie rozwali u mnie rowniez wystepuje klekot na wolnych obrotach ale narazie jest maly jestem z samochodu bardzo zadowolony spalanie miasto 9l trasa ok 7 zeby zejsc ponizej 7 trzeba jechac 90-100km/h mam jeszcze maly problem z olejem jak silnik jest zimny to zaczyna kapac z mechanikiem ustalilismy ze nie trzyma uszczelnienie chlodnicy oleju dziwne jak goracy lub cieply to nawet kropla nie spadnie a po nocy widac spora plame pod silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #215 Napisano 18 Września 2015 Rozszerzalnosc temp. materiałów - jak sie rozgrzeje to elementy metalowe uszczelnienie dociśną i nie kapie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #216 Napisano 6 Marca 2016 Witam. Przymierzam się do zakupu VW 2.0 TSI z 2005 roku. Warto się pchać w ten motor? dzieje sie cos na dluzsza mete?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #217 Napisano 6 Marca 2016 Witam.Przymierzam się do zakupu VW 2.0 TSI z 2005 roku. Warto się pchać w ten motor? dzieje sie cos na dluzsza mete?. W 2005 były TFSI , generalnie motor jak dbany to nie am co narzekać , przy zakupie warto odpalić na zimny posłuchać czy łańcuch nie "grzechocze" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #218 Napisano 7 Marca 2016 Auto, które mam na oku ma silnik 2.0 TSI 150 km;). I bardziej chodzi mi o ten motor. Ktoś coś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #219 Napisano 7 Marca 2016 To masz no oku wolnossące FSi a nie TSi. Póki co zrobiłem takim 22 tys, na liczniku 176k i bez jakichkolwiek awarii. - - - - - aktualizacja - - - - - dla chcących poczytać o nagarze w FSi : cena: 300 pln za cylinder wraz z kompletem wszystkich niezbędnych uszczelek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #220 Napisano 7 Marca 2016 dla chcących poczytać o nagarze w FSi : cena: 300 pln za cylinder wraz z kompletem wszystkich niezbędnych uszczelek. Chyba coś nie ten teges....z twoim linkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach