Skocz do zawartości
vw-passat

[B6] 2.0 FSI - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Przerabialem temat wariatora i radze dokladnie sprawdzic czy to faktycznie ten element jest do wymiany a jest to wbrew pozorom trudna sztuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko co oznacza "zdecydowanie głośniej " :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik generalnie powinien szumieć z takim lekkim jakby cykaniem. :) Wszystkie silniki z bezpośrednim wtryskiem tak pracują. Jeśli jednak coś ci klekocze, grzechocze, czy stuka to na pewno nie jest prawidłowa praca tego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam problem z odpalanie w 2.0 FSI. Jak silnik zimny to czasem muszę zakręcić dwa a nawet trzy razy po parę sekund a jak rozgrzany to też ok 3 sekundy.... co to może być ?? Świece ? Paliwo się cofa ?? Macie jakiś pomysł ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Mam problem z odpalanie w 2.0 FSI. Jak silnik zimny to czasem muszę zakręcić dwa a nawet trzy razy po parę sekund a jak rozgrzany to też ok 3 sekundy.... co to może być ?? Świece ? Paliwo się cofa ?? Macie jakiś pomysł ??

 

Zgaduj zgadula co to może być? Pierwsza zasada to podpiąć pod komputer. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to czujnik temp. płynu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po podpięciu pod kompa pokazał się błąd imobilizer.Pan mechanik stwierdził że skoro odpala to pewnie słaba bateria w pilocie..... co o tym myślicie? Czy ten klucz jest rozbieralny ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ten klucz jest rozbieralny ??

 

Oczywiście, że pilot jest rozbieralny: Znalazłem pomocny filmik jeśli chcesz się za wymianę bat. zabrać:

Koszt baterii to około 8 do 10 zł. w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko - czy ktoś tego używał w silniku FSI?

 

http://www.wynns.pl/top/do%20benzyny/230%20DIRECT%20INJECTION%20POWER.php

 

Czy może polecić/odradzić? Bo słyszałem wiele o tym nagarze na zaworach i raczej chciałbym się tego pozbyć w miarę bezinwazyjnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo słyszałem wiele o tym nagarze na zaworach i raczej chciałbym się tego pozbyć w miarę bezinwazyjnie.

 

Chcesz się pozbyć bo masz nagar? jeśli tak to poproszę zdjęcia (będziesz pierwszą osobą na forum która tego doświadczyła w 2.0FSI) i więcej info na temat eksploatacji, co ile zmieniany i jaki olej lałeś?

jaki przebieg? jaki kod silnika etc.

Czy też po prostu masz za dużo kasy i nie wiesz co z nią zrobić? (mogę podać ci numer konta, na 100% lepiej zagospodarowuję twoje pieniądze :) )

Edytowane przez lopezpb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy mam nagar - auto świeżo zakupione i ma 147 000 przebiegu. Nie rozkręcałem dolotu, więc nie mogę nic na temat stanu silnika powiedzieć. Ale wyczytałem, że właśnie 2,0 FSI mają z tym problemy. Preparat kosztuje 30 zł, więc to nie jakiś tam wielki pieniądz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, lepiej wydaj tą kasę na coś innego. Przed zakupem przeszukałem chyba wszystkie PL i EN i DE fora VW i na nie znalazłem nikogo kto by miał z tym problem w 2.0 FSI, poza opisami tego problemu w AŚ i Motorze (swoją drogą to nie wiem skąd dziennikarze mają informację na ten temat? zaczynam podejrzewać, że po prostu ktoś gdzieś kiedyś coś napisał o problemach w silnikach z wtryskiem bezpośrednim (generalnie) a oni czepili się tego jak rzep psiego ogona i dopisują te same problemy do każdego silnika z bezpośrednim wtryskiem, ot taka rzetelność dziennikarska...

Coś jak polecanie zawsze i wszędzie 1.9 TDI, nie podając, że niektóre modele tego silnika nie przejadą 200.000km bo się panewki zatrą....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mnie troszkę uspokoiłeś. Dzięki serdeczne - niechaj się żona cieszy autem i silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak koledzy wyżej - mam w domu ujeżdżane 2 auta FSI i bez nagaru...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak koledzy wyżej - mam w domu ujeżdżane 2 auta FSI i bez nagaru...

 

witam wszystkich

 

od 2 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem passata b6 2.0 fsi

samochod do konca serwisowany w aso i kupiony od pierwszego wlascicela (szwajcar)

ku mojemu zdziwieniu okazalo sie ze nie mial wymienionego paska rozrzadu a ma juz 200tys:oszit

poprzedni wlasciciel wszystko robil w aso ale paska w pasku nie zmienil

jutro juz jestem umowiony na rozrzad bo kto wie kiedy to sie rozwali

u mnie rowniez wystepuje klekot na wolnych obrotach ale narazie jest maly

 

jestem z samochodu bardzo zadowolony

spalanie miasto 9l

trasa ok 7

zeby zejsc ponizej 7 trzeba jechac 90-100km/h

 

 

mam jeszcze maly problem z olejem

jak silnik jest zimny to zaczyna kapac z mechanikiem ustalilismy ze nie trzyma uszczelnienie chlodnicy oleju

dziwne jak goracy lub cieply to nawet kropla nie spadnie :/:

a po nocy widac spora plame pod silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozszerzalnosc temp. materiałów - jak sie rozgrzeje to elementy metalowe uszczelnienie dociśną i nie kapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przymierzam się do zakupu VW 2.0 TSI z 2005 roku. Warto się pchać w ten motor? dzieje sie cos na dluzsza mete?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Przymierzam się do zakupu VW 2.0 TSI z 2005 roku. Warto się pchać w ten motor? dzieje sie cos na dluzsza mete?.

 

W 2005 były TFSI , generalnie motor jak dbany to nie am co narzekać , przy zakupie warto odpalić na zimny posłuchać czy łańcuch nie "grzechocze"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto, które mam na oku ma silnik 2.0 TSI 150 km;). I bardziej chodzi mi o ten motor.

Ktoś coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To masz no oku wolnossące FSi a nie TSi. Póki co zrobiłem takim 22 tys, na liczniku 176k i bez jakichkolwiek awarii.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

dla chcących poczytać o nagarze w FSi :

cena: 300 pln za cylinder wraz z kompletem wszystkich niezbędnych uszczelek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dla chcących poczytać o nagarze w FSi :

cena: 300 pln za cylinder wraz z kompletem wszystkich niezbędnych uszczelek.

 

Chyba coś nie ten teges....z twoim linkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności