Zuchu29 Zgłoś #81 Napisano 25 Maja 2013 Witam , chłopaki mam pytanie, bo ostatnio jadąc do pracy wjechałem stroną pasażera w taka dziurę przy prędkości 50 km/h (poprostu nie zauważyłem) że szczeliły odrazu dwie opony i po wymianie tych opon zaczęło ciężko chodzić wspomaganie, przy skręcaniu na postoju hałasuje więc kazałem żonce skręcać kierownicą a ja zobaczę co się dzieje pod maską, i jest kapanie ale nie wiem czy z pompy czy z przewodu, jadę po niedzieli do mechanika, pytanie mam takie czy jest to do udowodnienia że to winna tego wjechania w dziurę chodzi mi o ubezpieczenie AC bo za opony mi wrócili ale nie wiem czy warto zgłaszać tą pompę bo ja wiem na pewno że to wina tej dziury. A i pytanko bo muszę jechać po szwagra 30 km i czy spokojnie mogę jechać w tym stanie i czy czegoś nie uszkodzę w układzie wspomagania dodam że płyn cały wyciekł.. Pozdrawiam i czekam na odp Zuchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@BERGER@ Zgłoś #82 Napisano 14 Listopada 2013 (edytowane) Witam, Pytanie o wąż powrotny wspomagania (ten który łączy zbiorniczek wyrównawczy z rurą chłodzącą): Czy ktoś wie czy ten wąż ma taką samą średnicę na obu końcach ? Pytam bo muszę wymienić a dedykowana część jest stosunkowo droga i myślę o zwykłym wężu olejoodpornym... Edytowane 14 Listopada 2013 przez rainman777 przeniesiony regulamin 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emik Zgłoś #83 Napisano 1 Marca 2014 witam panowie w nowym roku. pytanie o pompe wspomagania. mam silnik 1.8 T AEB jaka pompa 90 bar czy 110 bar którą wybrać bo wyglądają podobnie a nie wiem która powinna być zamontowana, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #84 Napisano 2 Marca 2014 110 Bar 8DO 145 156 K lub KX lub zamiennik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emik Zgłoś #85 Napisano 2 Marca 2014 Witam Dzięki za szybką odpowiedz pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeksl Zgłoś #86 Napisano 12 Marca 2014 Witam, mam problem z ukladem wspomagania w B5 1,9tdi, rocznik 97, od pewnego czasu (ok 2m-c), borykam się z problemem zanikania wspomagania po rozgrzaniu auta, rano jak odpale jeszcze jest ok, miękko i lekko, po przejechaniu ok 2-3km, kierownica robi się ciezka, trzeba uzywac dużej sily aby wykonać skret i prowadzic auto.. Maglownica jest po naprawie ok. rok temu i sprawdzana przy okazji wymiany koncowek , dwa tygodnie temy wymienione koncowki drazkow z powodu zatarcia na prawej stronie, plyn wymieniony, zadnych luzow w zawieszeniu. Troche kasy wydane i nie chce już isc w ciemno, może koledzy cos podpowiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyczek Zgłoś #87 Napisano 22 Września 2015 witam ja ma problem w pasku, jak skręcam w prawo kierownicą , robię to bez najmniejszych oporów, a jak skręcam w lewo to wspomaganie zanika, do momentu aż nie zwiększę obrotów. Dodam że płynu mi nie ubywa, żadnych wycieków nie ma. Mozę ktoś pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #88 Napisano 23 Września 2015 miałem podobnie ,orginalnie miałem olej koloru zielonego i czasami mi wspoma zanikala wymieniłem olej na czerwony jest troszkę gestszy i mi pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #89 Napisano 23 Września 2015 Witam,u mnie bardzo hałasowała pompa po nagrzaniu płynu.Po odkręceniu zbiorniczka podczas pracy silnika płyn jakby się "gotował lub przewracał jak w pralce Frania".Zdemontowałem zbiorniczek,wymyłem filterek wewnątrz i wymieniłem płyn.Pompa pracuje cicho i wspomaganie działa bez zarzutu.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dixon37 Zgłoś #90 Napisano 15 Stycznia 2018 Witam wszystkich mam problem z b5 a mianowicie auto stało jakieś 5 miesięcy przy próbie pierwszego odpalenia zajrzałem pod maskę sprawdzić jak wygląda stan płynów i okazało się że płynu od wspomagania było mniej niż minimum więc kupiłem nowy zielony i wlałem chwile pompa po buczała i przestała lecz po zrobieniu 500km znowu zaczęła buczeć i był wyczuwalny opór tak jakby wspomaganie znikało na sekundę i wracało i tak co chwile po zjechaniu na pobocze otwieram maskę a tam wszystko mokre od płynu do wspomagania pod wpływem ciśnienia czy lewego powietrza nie wiem za bardzo czy na pewno przez czynniki które wymieniałem płyn wypluła przez korek wlewu oleju bo jest taka jakby mała dziurka wielkości igły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek87 Zgłoś #91 Napisano 19 Listopada 2018 Po dłuższym postoju auta (po całym dniu) gdy jest zimno na dworze 5 stopni i poniżej na początku ciężko chodzi kierownica przy pierwszym skręcie w prawo i w lewo, po chwili się odblokowuje. Dzieje się tak gdy jest zimno. Płynu nie ubywa, nie ma niepokojących dźwięków. Ostatnio zaświeciła się kontrolka ESP i migała kontrolka poduszki powietrznej. Problem z kontrolkami ustał ale z kierownicą już nie. Co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiann1990 Zgłoś #92 Napisano 2 Grudnia 2018 WItam panowie takie pytanie poci mi się przewód w kółku 1 przerdzewiało zakucie węża, i teraz pytanie czy jak założę opaskę skręcanom jak w 2 to będzie oK? Bo w 2 nic nie cieknie ani nawet się nie poci, a jest tak odkąd mam auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszek388 Zgłoś #93 Napisano 11 Października 2019 Witam,kupiłem nową pompę wspomagania.Jaki płyn polecacie do nowej pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #94 Napisano 11 Października 2019 Chyba najlepiej wlać oryginał - G004000M2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszek388 Zgłoś #95 Napisano 12 Października 2019 19 godzin temu, StreamHD napisał: Chyba najlepiej wlać oryginał - G004000M2 Dzięki,tylko ja mam 2.0 l benzyna,130 KM.Nie ma to znaczenia disel czy benzyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #96 Napisano 12 Października 2019 37 minut temu, Zbyszek388 napisał: Dzięki,tylko ja mam 2.0 l benzyna,130 KM.Nie ma to znaczenia disel czy benzyna? Nie ma znaczenia tak samo jak płyn hamulcowy i chłodzący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #97 Napisano 22 Stycznia 2021 czołem szanowne grono, może ktoś podpowie jaki jest numer pompy wspomagania w passacie b5 fl silnik 1.8T AWT i jaką ewentualnie można włożyć mocniejszą pompę, może coś z audi 120bar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach