kyniovtg Zgłoś #61 Napisano 21 Kwietnia 2011 A braliscie pod uwagę to,że nie do wszystkich PDków(passatów)to będzie pasowało wiecie co mam na mysli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #62 Napisano 22 Kwietnia 2011 A braliscie pod uwagę to,że nie do wszystkich PDków(passatów)to będzie pasowało wiecie co mam na mysli? Też tak się właśnie zastanawiałem czy to będzie plug&play . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #63 Napisano 22 Kwietnia 2011 Chodzi o to żeby sprawdzić czy rura ta za turbiną która łączy się z tłumikiem środkowym jest dzielona(zaraz za katalikiem),bo w niektórych modelach występuje jako całoć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #64 Napisano 22 Kwietnia 2011 Chodzi o to żeby sprawdzić czy rura ta za turbiną która łączy się z tłumikiem środkowym jest dzielona(zaraz za katalikiem),bo w niektórych modelach występuje jako całoć. Ciekawe czy po dokupieniu tej rury wszystko pasuje p&p, wydaje mi się że powinno. Koszt takiej rury to ok 100zł (nowy zamiennik). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #65 Napisano 22 Kwietnia 2011 na bank pasuje do AVB AVF i AWX... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #66 Napisano 27 Kwietnia 2011 mam silnik AVF i moj jest caly nielaczony jedna dluga rura z lacznikiem i katkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #67 Napisano 27 Kwietnia 2011 napewno masz laczenie przed katalizatoram dolaczam foto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #68 Napisano 27 Kwietnia 2011 teraz sie zgodze bo tak na gole oko niewidac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #69 Napisano 27 Kwietnia 2011 napewno masz laczenie przed katalizatoram dolaczam foto. Dlaczego tak twierdzisz, ja mam w całości, bez tego łączenia. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #70 Napisano 27 Kwietnia 2011 Dlaczego tak twierdzisz, ja mam w całości, bez tego łączenia. pzdr Chyba Majcin miał tak samo w poprzednim pasku, ale nie jestem pewien pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #71 Napisano 27 Kwietnia 2011 Chyba Majcin miał tak samo w poprzednim pasku, ale nie jestem pewien Są dwa rodzaje tych rur z katalizatorem, jedne krótkie z kryzą zaraz za katalizatorem (tak jak zamiennik którego dotyczy wątek), a drugie są w całości bez tego łączenia. Tak jak tu: http://allegro.pl/vw-passat-1-9-tdi-katalizator-tlumik-i1575775322.html#gallery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #72 Napisano 29 Kwietnia 2011 (edytowane) Tak jest. dzisiaj sprawdzilem u siebie i tez mam cala rure laczona spawem przed katem. Wiec napewno ten DP przykrecany nie podejdzie musial by byc wspawany Edytowane 10 Maja 2011 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #73 Napisano 29 Kwietnia 2011 To jak są całe rury to wystarczy tylko dokupic samą rure. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #74 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) jaka roznica bedzie pomiedzy rurka w katalizatorze a downpipe - chodzi o parametry pracy? Czy moc nie spadnie? Wszyscy pisza o odmulaniu samochodu, a pamietam, ze kiedys w lanosie kolega wyrzucil wlasnie w ten sposob kata i auto mialo dopiero wtedy mula. Po zamontowaniu zamiennika zaczelo znowu jezdzic. Czy w przypadku passata nie jest podobnie? Kilka osob y forum mowilo, ze glosnosc pozostaje taka sama. No wlasnie chcialbym sie dowiedziec w przypadku tego downpipe czy bedzie taka sama, bo z tego co czytalem to turbine bedzie glosniej slychac. Nie bedzie przypadkiem 'efektu puszki'? NIe chce wydawac 400 stow na DP plus 100za wymiane, zeby potem kupowac zaraz za 700-900stow zamiennik lub za polowe tego uzywke, bo sie okazalo nagle, ze silnik chodzi jak glosniej. Mialem kiedys alfe 156 2.0ts i gdy rozlecial mi sie kat, najpierw wymienilem na uzywke = miesiac jazdy i rozklekotal sie (250zl w plecy). Potem wstawilem uniwersalny z robocizna za 500zl. Auto dziwnie chodzilo, taki ospaly byl, ale nie mul i glosniejszy troche byl dzwiek silnika. Moze niektorzy nie zwracaja uwagi na glosnosc, ale ja nie wyobrazam sobie jechac kilkaset km w warczacym/buczacym silnikiem. Oczywiscie jesli kat jest zapchany cos tam moze pomoze, ale czy nie zaszkodzi? Ciagle sie waham nad wywaleniem samego kata (wnetrza i wstawienie przelotki) lub wstawieniem downpipe lub jeszcze wstawieniem zamiennika kata za ok 700zl lub kupno uzywki, ktora nie wiadomo jaka jest. Edytowane 10 Maja 2011 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #75 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) Diabeł a takie coś dasz rade zrobić? zamiennik egr z flanszą pod MAP sensorMiniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Click image for larger version Name: egr golfer vwgolf.jpg Views: 38 Size: 40.8 KB ID: 51097 Click image for larger version Name: egr.jpg Views: 32 Size: 13.3 KB ID: 51098 Może nie w temacie ale mam juz flansze pod Map więc mógłbym i zrobić zamiennik w takiej konfiguracji. Wszelkie info na PW. Zapraszam :ok Pozdrawiam Andrzej Edytowane 10 Maja 2011 przez Diabeł_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #76 Napisano 11 Maja 2011 (edytowane) jaka roznica bedzie pomiedzy rurka w katalizatorze a downpipe - chodzi o parametry pracy? Czy moc nie spadnie? bedzie tylko lepiej. Edytowane 11 Maja 2011 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza750 Zgłoś #77 Napisano 11 Maja 2011 No to kiedy składamy zamówienie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #78 Napisano 11 Maja 2011 Rozmawialem z Wojtkiem i te osoby co maja cala rure bez laczenia odpadaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #79 Napisano 11 Maja 2011 (edytowane) dzis siedzialem na forumi czytalem dziesiatki stron o katalizatorze i jego wywalaniu, itp. I tak w przypadku benzyny i benzyny turbodoladowanej, osoba, ktora zajmuje sie tlumikami twierdzi zeby nie wyrzucac katalizatora, bo bedzie o bardzo glosno, nie jest tu mowa o dieselach tylko benzynie. W tym momencie tylko nowy lub uzywany kat wchodzi w rachube? Czy ktos moze potwierdzic, ze zamontowanie downpipe = wywalenie kata = glosno? (caly czas mowa o benzynie w 3bg, a najlepiej turbodoladowanej. I jeszcze jedno: czy na postoju nie czuc benzyna? Edytowane 11 Maja 2011 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franek112 Zgłoś #80 Napisano 19 Maja 2011 Witam Przeniosłem się do tego wątku z forum a4. Dopisuję się do listy, montaż samodzielny. Silnik AJM rura łączona :dobrze Mam nadzieje że nazbierają się chętni i zamówienie wypali jak najszybciej :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach