Skocz do zawartości
krokodyl

downpipe el-tec = super trwałość + brak katalizatora + ori złącze elastyczne VW

Rekomendowane odpowiedzi

A braliscie pod uwagę to,że nie do wszystkich PDków(passatów)to będzie pasowało wiecie co mam na mysli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A braliscie pod uwagę to,że nie do wszystkich PDków(passatów)to będzie pasowało wiecie co mam na mysli?
Też tak się właśnie zastanawiałem czy to będzie plug&play .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to żeby sprawdzić czy rura ta za turbiną która łączy się z tłumikiem środkowym jest dzielona(zaraz za katalikiem),bo w niektórych modelach występuje jako całoć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi o to żeby sprawdzić czy rura ta za turbiną która łączy się z tłumikiem środkowym jest dzielona(zaraz za katalikiem),bo w niektórych modelach występuje jako całoć.

 

Ciekawe czy po dokupieniu tej rury wszystko pasuje p&p, wydaje mi się że powinno. Koszt takiej rury to ok 100zł (nowy zamiennik).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na bank pasuje do AVB AVF i AWX...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam silnik AVF i moj jest caly nielaczony

jedna dluga rura z lacznikiem i katkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napewno masz laczenie przed katalizatoram dolaczam foto.rura.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz sie zgodze

bo tak na gole oko niewidac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napewno masz laczenie przed katalizatoram dolaczam foto.

Dlaczego tak twierdzisz, ja mam w całości, bez tego łączenia.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego tak twierdzisz, ja mam w całości, bez tego łączenia.

 

pzdr

 

Chyba Majcin miał tak samo w poprzednim pasku, ale nie jestem pewien

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba Majcin miał tak samo w poprzednim pasku, ale nie jestem pewien

Są dwa rodzaje tych rur z katalizatorem, jedne krótkie z kryzą zaraz za katalizatorem (tak jak zamiennik którego dotyczy wątek), a drugie są w całości bez tego łączenia. Tak jak tu:

 

http://allegro.pl/vw-passat-1-9-tdi-katalizator-tlumik-i1575775322.html#gallery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest. dzisiaj sprawdzilem u siebie i tez mam cala rure laczona spawem przed katem. Wiec napewno ten DP przykrecany nie podejdzie musial by byc wspawany :/

Edytowane przez traksio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak są całe rury to wystarczy tylko dokupic samą rure.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka roznica bedzie pomiedzy rurka w katalizatorze a downpipe - chodzi o parametry pracy? Czy moc nie spadnie? Wszyscy pisza o odmulaniu samochodu, a pamietam, ze kiedys w lanosie kolega wyrzucil wlasnie w ten sposob kata i auto mialo dopiero wtedy mula. Po zamontowaniu zamiennika zaczelo znowu jezdzic. Czy w przypadku passata nie jest podobnie? Kilka osob y forum mowilo, ze glosnosc pozostaje taka sama. No wlasnie chcialbym sie dowiedziec w przypadku tego downpipe czy bedzie taka sama, bo z tego co czytalem to turbine bedzie glosniej slychac. Nie bedzie przypadkiem 'efektu puszki'? NIe chce wydawac 400 stow na DP plus 100za wymiane, zeby potem kupowac zaraz za 700-900stow zamiennik lub za polowe tego uzywke, bo sie okazalo nagle, ze silnik chodzi jak glosniej. Mialem kiedys alfe 156 2.0ts i gdy rozlecial mi sie kat, najpierw wymienilem na uzywke = miesiac jazdy i rozklekotal sie (250zl w plecy). Potem wstawilem uniwersalny z robocizna za 500zl. Auto dziwnie chodzilo, taki ospaly byl, ale nie mul i glosniejszy troche byl dzwiek silnika. Moze niektorzy nie zwracaja uwagi na glosnosc, ale ja nie wyobrazam sobie jechac kilkaset km w warczacym/buczacym silnikiem. :)

 

Oczywiscie jesli kat jest zapchany cos tam moze pomoze, ale czy nie zaszkodzi? Ciagle sie waham nad wywaleniem samego kata (wnetrza i wstawienie przelotki) lub wstawieniem downpipe lub jeszcze wstawieniem zamiennika kata za ok 700zl lub kupno uzywki, ktora nie wiadomo jaka jest.

Edytowane przez ideally

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Diabeł a takie coś dasz rade zrobić? zamiennik egr z flanszą pod MAP sensor

Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)

Click image for larger version Name: egr golfer vwgolf.jpg Views: 38 Size: 40.8 KB ID: 51097 Click image for larger version Name: egr.jpg Views: 32 Size: 13.3 KB ID: 51098

Może nie w temacie ale mam juz flansze pod Map więc mógłbym i zrobić zamiennik w takiej konfiguracji. Wszelkie info na PW. Zapraszam :ok

 

 

b9e26fd5c9fc57a2m.jpg

Pozdrawiam Andrzej

Edytowane przez Diabeł_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaka roznica bedzie pomiedzy rurka w katalizatorze a downpipe - chodzi o parametry pracy? Czy moc nie spadnie?

 

bedzie tylko lepiej.

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to kiedy składamy zamówienie ;) ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem z Wojtkiem i te osoby co maja cala rure bez laczenia odpadaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis siedzialem na forumi czytalem dziesiatki stron o katalizatorze i jego wywalaniu, itp. I tak w przypadku benzyny i benzyny turbodoladowanej, osoba, ktora zajmuje sie tlumikami twierdzi zeby nie wyrzucac katalizatora, bo bedzie o bardzo glosno, nie jest tu mowa o dieselach tylko benzynie. W tym momencie tylko nowy lub uzywany kat wchodzi w rachube? Czy ktos moze potwierdzic, ze zamontowanie downpipe = wywalenie kata = glosno? (caly czas mowa o benzynie w 3bg, a najlepiej turbodoladowanej. I jeszcze jedno: czy na postoju nie czuc benzyna?

Edytowane przez ideally

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przeniosłem się do tego wątku z forum a4.

Dopisuję się do listy, montaż samodzielny.

Silnik AJM rura łączona :dobrze

Mam nadzieje że nazbierają się chętni i zamówienie wypali jak najszybciej :mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności