wojtf23 Zgłoś #81 Napisano 3 Grudnia 2015 bierzesz śrubę ok. 10cm może być więcej na klucz 13, szlifujesz od strony gwintu do szpica, pod alternatorem na łapie masz po 2 łapki w kształcie U i kładziesz śrubę w to i obracając wiskiem dociskasz śrubę aż wskoczy w jedną z kilku dziurek w kole pasowym od wiska. Jak się zblokuje bierzesz imbusa najlepiej do klucza albo grzechotki i wkładasz od strony kolektora w środek wiska i odkręcasz. śruba ci będzie trzymać i bez problemu odkręcisz wisko. Ja biorę odkręcam i posuwam w stronę chłodnicy i sobie leży w pasie i jest w cholerę miejsca. jedynie co mnie interesuje dlaczego masz tak małe śmigło na wiskozie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #82 Napisano 3 Grudnia 2015 Weś BOSCHA bo jest rozbieralny np do wymiany łożysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomsson Zgłoś #83 Napisano 4 Grudnia 2015 Wystarczy odkręcić woskoze (nie całkiem) tyle aby można śrube wyciągnąć. a jakis sposob na jej zablokowanie? połamałem łopatki i nie wyjąłem śruby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #84 Napisano 4 Grudnia 2015 Valeo też jest rozbieralny :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #85 Napisano 4 Grudnia 2015 Valeo też jest rozbieralny Ale przy wymianie łożysk trzeba go rozlutować a Boscha do tego zabiegu nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk311 Zgłoś #86 Napisano 4 Grudnia 2015 Zasadniczo wszystko jest rozbieralne, ale nie wszystko się da złożyć:lol2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #87 Napisano 5 Grudnia 2015 a jakis sposob na jej zablokowanie? połamałem łopatki i nie wyjąłem śruby Pierwsze odkręciłem wiskozę potem ściągnąłem pasek (posłużył mi do przytrzymania wiskozy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomsson Zgłoś #88 Napisano 5 Grudnia 2015 Pierwsze odkręciłem wiskozę potem ściągnąłem pasek (posłużył mi do przytrzymania wiskozy) no to zaraz zobaczę czy na załozonym pasku ta śruba od wiskozy pojdzie. Ona odkręca się w lewo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #89 Napisano 5 Grudnia 2015 no to zaraz zobaczę czy na załozonym pasku ta śruba od wiskozy pojdzie.Ona odkręca się w lewo? Zakładasz dużą żabę na koło wiskozy (na to, które napędza pasek), przytrzymujesz je mocno i odkręcasz imbusa, który trzyma wisko. Tam jest normalny gwint. Po całej zabawie trzeba przeszlifować pilnikiem koło by nie było zadziorów od trzymania żabą - niekoniecznie muszą się pojawić. A postów nie musisz tyle klepać o jednym i tym samym a jak nie masz pojęcia to może było lepiej oddać do mechanika a nie wyżywać się jakie to głupoty są na forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach