pablo666 Zgłoś #1 Napisano 18 Grudnia 2010 cześć wszystkim.Mam problem z moim Passatem a mianowicie zauważyłem,że gdy jadę na dłuższym odcinku trasy i próbuje depnąć tak z 3go na 4 i dalej to na 4tymi 5tym biegu nie ma mocy wogóle a obroty niemal spadają,poprostu jedzie jednym tempem i ie przyśpiesza.zaznaczam ze turbine regenerowalem 2 miesiace temu i az gwizdze!wiec to nie to!a wiec prosze o podpowiedz co to jest?czujnik cisnienia doladowania?czy jak?z gory dzieki i ozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #2 Napisano 18 Grudnia 2010 A na niższych biegach nie traci mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo666 Zgłoś #3 Napisano 18 Grudnia 2010 wlasnie nie i to jest dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2010 Hmm. Jakieś błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo666 Zgłoś #5 Napisano 19 Grudnia 2010 musze jutro jechac do mechaniora,nie pokazuje mi bledow.niewiem moze to to ze auto jest urzytkowane w miescie na krutkich odcinkach i nie deptamy,a slyszalem,ze od czasu do czasu trza przegonic autko wiec probowalem ale wlasnie nie idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #6 Napisano 19 Grudnia 2010 musze jutro jechac do mechaniora,nie pokazuje mi bledow.niewiem moze to to ze auto jest urzytkowane w miescie na krutkich odcinkach i nie deptamy,a slyszalem,ze od czasu do czasu trza przegonic autko wiec probowalem ale wlasnie nie idzie. za kazdym razem tak masz, tylko od 3 wzwyz ,czy czasem ma moc? ---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:14 ---------- muwisz ze błedow nie ma, a jak sprawdzałes błedy , na vagu? ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:16 ---------- prawdopodobnie masz tak, jedziesz 1/2 pedał w podłoge i ma moc,potem dajesz 3 pedał w podłoge przeładowanie ,dajesz 4a tam muł ,powinienes czuc jak w tryb awaryjny wchodzi, zaworek do wymiany ,bazuje na podstawie moich objawow, mysle ze masz podobnie, ja w poniedzialek jade N75 wymienic,a potem logi beda robione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 19 Grudnia 2010 Pytanie głupie ale.... Nie wymieniałeś ostatnio filtra powietrza? Czy przepływka w porządku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo666 Zgłoś #8 Napisano 20 Grudnia 2010 filtr wymienialem w lipcu.a dwa razy wyjechalem za miasto zeby depnac a tu lipa,niee sprawdzalem na kompie dzis pojade to napisze co i jak.jaki zaworek do wymiany?to cos powaznego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #9 Napisano 20 Grudnia 2010 Zawór N75 reguluje ciśnieniem doładowania turbiny.W skrócie to jeżeli ciśnienie wytwarzane przez turbo jest za wysokie to ten zaworek ma za zadanie otworzyć sie i upuścić go trochę aby nic się nie stało w silniku.Więc jak widzisz nie jest to rzecz do zbagatelizowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janusz61 Zgłoś #10 Napisano 20 Grudnia 2010 (edytowane) mam podobnie co pablo666, zawór N75 wymieniony i dalej to samo (przy około 3000 obr). na kompie wyskoczył błąd doładowania powietrza. Co może być przyczyną. Filtry wymiemiane, turbina po regeneracji w 06. Edytowane 20 Grudnia 2010 przez janusz61 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #11 Napisano 20 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Podłączę się pod temat gdyż mój pasat zrobił się jakiś słabszy, nie mam żadnych przerywań, trybów awaryjnych, odpala normalnie przy -20 tak samo jak latem, oleju nie bierze, nie dymi, pali 6,0-6,5l bak jakichkolwiek objaw opisywanych przez innych w tematach spadek mocy tylko normalnie nie rozpędza się tak jak wcześniej. Mam nalatane 290tyś. i turbina nigdy nie czyszczona ale skoro nie łapie trybu awaryjnego to jej nie ruszam dodam że użytkuję go normalnie i na pewno nie jest zamulony. Czego i gdzie szukać żeby go obudzić? Może ten specyfik stp do czyszczenia wtrysków by coś pomógł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys187 Zgłoś #12 Napisano 20 Grudnia 2010 Moim zdaniem jest to wina przepływomierza.U mojego taty tak było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsg Zgłoś #13 Napisano 20 Grudnia 2010 Kolego krzysiek8 jakies bledy na vagu?moze byc przeplywka mowisz ze w tryb awaryjny nie wchodzi to moze kierownica sie w turbinie zaciela i nie ma optymalnego doladowania.sprawdz czy w momencie odpalenia przesuwa sie ciegno od gruszki przy turbinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamz Zgłoś #14 Napisano 20 Grudnia 2010 U mnie w AFN też było podobnie, tyle że przy 120km/h auto nie chciało więcej przyspieszać. Przyczyną było zatarte cięgno od gruchy przy turbinie. Wyczyszczone i auto odzyskało pełną sprawność. Proponował bym jak pisze kolega DSG zainteresować się tym cięgnem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsg Zgłoś #15 Napisano 20 Grudnia 2010 Robie to na codzien mialem juz kilka takich przypadkow z turbina. Przy okazji sprawdz czy na przewodzie dochodzacym do gruchy jest podcisnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek8 Zgłoś #16 Napisano 20 Grudnia 2010 kolego dsg właśnie w tym problem że błędów żadnych nie ma. sprawdzę ten wężyk podciśnienia i to cięgno jak kogoś zwerbuję do pomocy. znalazłem stary temat o tych płynach do czyszczenia wtrysków i tak sie nad tym zastanawiałem czy może to by nie pomogło bo gdyby było coś nie tak z turbiną to brak odpowiedniej ilości powietrza nadrabiałbym paliwem a pali mi tyle co zawsze. ale nic sprawdzę to i zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borys125 Zgłoś #17 Napisano 1 Stycznia 2019 Witam, odświeżę troche temat bo mam podobny problem do uzytkownika krzysiek8 z tym że mój samochód to wersja awx z moca 131km. Samochód posiadam od miesiąca ale czuje jakby czegoś mu brakowało na wyższych obr... szczególnie na biegach 4 i 5. Niby zbiera się, żadnych błędów, spalanie w normie, nie szarpie odpala bez problemu nie kopci. Złapałem nim 180 ale juz tak ledwo przyspieszał, mysle ze do dobrego afn nie mam startu... Rozrzad nowy, oleje filtry po wymianie. Dnia 20.12.2010 o 20:10, krzysiek8 napisał: Czego i gdzie szukać żeby go obudzić? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach