Skocz do zawartości
start2222

b5 1.6 AHL, LPG sekwencja - czy padł czujnik temperatury? gdzie on się znajduje?

Rekomendowane odpowiedzi

Danek, odgrzeje trochę kotleta. A czy bez wyciągania czujnika da radę dojść jaki powinien być? Czy była na to jakaś reguła czy wrzucali jaki im akurat w rękę wpadł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolory wtyczki są różne, zielone i niebieskie. Jak cię bardzo ciśnie z tym to daj znać to spojrze jaki mam u siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to musze spojrzeć. Ostatnio jak tam zaglądałem to wydaje mi się ze była czarna. Jakiś zamiennik? Czy ktoś stosował czujniki firmy MEYLE? Widziałem wczoraj takie na allegro za 35zł. Części generalnie są dobre ale nie wiem jak czujniki i elektronika. Ile mniej więcej kosztują ori w aso, orientuje się ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o czujnik temperatury płynu? Popatrz jakiego koloru ma pierścień pod wtyczką (jeśli go będzie widać :D ). Jeśli nie, to musisz wyjać czujnik - bez obaw - jeśli silnik jest zimny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o ten w termostacie. Bo mi na zegarach wskazuje 0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakim termostacie? :hmm:blink

Czujnik jest cztero pinowy. A przy termostatcie nie ma czujnika żadnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. 4 piny. Wydawało mi się ze jest on wpięty tą plastikową zawleczką w obudowę termostatu. Jest on z tyłu silnika poniżej przepustnicy. Ale tam słabo widać, wiec może mi się tylko wydawało. W poprzednim aucie miałem takie samo rozwiązanie. Czujnik, który wskazywał temperaturę na zegarach był wciskany w obudowę termostatu i mocowany identyczną zawleczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat masz przy pompie wody a pompa wody jest zupełnie z innej strony :fajny

Nie myl pojęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pompa wody jest z przodu przy rozrządzie bo wymieniałem ją razem z paskiem. A o umiejscowieniu termostatu nie wiedziałem. Sorry.

 

 

------------------------------------- edit 9-01-2014 ---------------------------------------------

 

A powiedzcie mi czy ten czteropinowy czujnik jest we wszystkich Vagach 1.6 taki sam? Chodzi mi o to czy podszedłby np. od Octavii? Pytam bo mam sprawdzony sklep z częściami do Skody. A do VW właśnie jeszcze nie znalazłem sprawdzonego.

A czy np. ten podejdzie?

Albo taki?

 

 

A może ktoś podrzuci link do jakiejś aukcji na allegro?

Edytowane przez pietrek_g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobry temat ale myślę że ma to związek jakiś z temperaturą...A więc chodzi o to iż mój pasek kiedy temperatura jest dosyć wysoka na zawnątrz (temp powietrza) jak np teraz w lato (upały) 30st. to tak jakby samochód źle reagował na gorące powietrze i staje się strasznie zamulony...brakuje mu mocy i pokonywanie wniesień często wiąże się z redukcją biegu i cypowaniem pedału gazu do oporu

 

Podpowiedzcie mi proszę co to może być?Czy jakiś czujnik temperatury powietrza czy np może jakiś regulator napięcia może być ?

Chodzi o to iż mechanik sądzi iż pojawia się iskra ale nie wtedy kiedy trzeba bądź silnik ma zbyt duże obciążenie jeśli mam włączoną klimę,radio,światła etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat.Mam silnik 1.6 ANA i następujące objawy.Jak jest samochód zimny to odpala bez problemu lecz obroty sa ok 1000 i po jakis 10 s spadaja na 900.JAk samochód sie nagrzeje do 90 i postawie go na 1-2 h to odpala i obroty sa okolo 1100-1200 i utrzymuja sie dluzej tak jakby ssanie,ale auto wcesniej preciez bylo nagrzany. Wspomne ze po tej godz na zegarach wskazowka lezy od temp ,tak jakby szybko wytracal temperature.Czasami podczas jazdy opadnie na 0 po czym znwu rosnie.Czy problem krótkiego ssania na zimnym i wiekszego na letnim silniku jest czujnik tem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności