dev14 Zgłoś #201 Napisano 20 Sierpnia 2013 Sorry Krzysiek ale jesli zdechnie Ci przeplywka i bedzie Ci pokazywac max 400 to nawet po wirusie auto nie pojedzie... rozumie o co Ci chodzi ale wartości są przypisane jakie ma pokazywać (czyt. wartości fabrycznie nowej przepływki) i w tuningu są one podstawione, zresztą jest jeszcze zawsze korekta a to już nie zajmuje dużo czasu jak zestrojenie auta przecież więc może zdychać do woli byle błędów nie generowała i coś pokazywała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #202 Napisano 30 Sierpnia 2013 Mam problem. Przy czyszczeniu mojej przepływki zauważyłem brak czerwonego elementu umieszczonego na zewnątrz obudowy. Są same końcówki. Co to za czujnik i w jaki sposób jego brak wpływa na pracę silnika? Ja tez nie mam tego elementu, niektore przeplywki maja a niektore nie czy poprostu moj jest jakis wybrakowany i musze kupic nowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #203 Napisano 31 Sierpnia 2013 przepływki po regeneracji boscha mają wlutowany tam jakiś opornik oryginały z fabryki mają tylko gołe blaszki malutkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #204 Napisano 1 Września 2013 przepływki po regeneracji boscha mają wlutowany tam jakiś opornik oryginały z fabryki mają tylko gołe blaszki malutkieNIekoniecznie. W AWT siedziala regenerowana bez opornika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #205 Napisano 1 Września 2013 NIekoniecznie. W AWT siedziala regenerowana bez opornika jakoś trudno mi w to uwierzyć by nowe nie zmieniane w aucie już były regenerowane ale nich będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #206 Napisano 1 Września 2013 jakoś trudno mi w to uwierzyć by nowe nie zmieniane w aucie już były regenerowane ale nich będzieA kto powiedzialk, ze nowe .Auto kupilem w 2011. Przeplywka, ktora czyscilem pochodzila z 2007 roku i miala oznaczenia regenerowanej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #207 Napisano 8 Września 2013 Witam. Od jakiegoś czasu wyskakiwał mi błąd: "17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - -" Towarzyszące temu niedogodności, to zanikanie mocy, wchodzenie w tryb awaryjny i ogólna kicha a nie jazda. Postanowiłem, że czas sprawdzić, co tam słychać w przepływce. Wykręciłem całość z samochodu i jak już miałem w rękach zauważyłem, że od środka sporo zanieczyszczeń... trochę tłustego brudu... Wykręciłem z obudowy wkład przepływomierza, a samą obudowę dokładnie umyłem w gorącej wodzie z płynem do naczyń. sam wkład przepłukałem w acetonie (dobrze, że żona miała do paznokci) a następnie w spirytusie technicznym. Przedmuchałem delikatnie sprężonym powietrzem, wysuszyłem i wszystko poskręcałem. Wybrałem się na jazdę próbną... Błąd już nie powrócił. Żadnych spadków mocy, żadnych trybów awaryjnych. Czas czyszczenia to około 30 minut. Oczywiście zdaję sobie sprawę, ze nie jest to regeneracja przywracająca przepływomierzowi 100% żywotności, ale na jakiś czas wystarczy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #208 Napisano 8 Września 2013 było już pisane pewnie ale do przypomnienia napisze by wykrzesać resztki sił przepływki która już słabo mierzy ( sprawdzić pod VAG w testach dynamicznych obowiązkowo przed zabiegiem !) to można nawiercić z tyłu dziurkę wielkości 2-3 mm wiertłem ( tak by nie dotknąć blaszek w środku które czyścimy) poprawia to przelot powietrza i przepływka lepiej mierzy. Tylko wtedy jak się taką operacje zrobi to można zapomnieć o wymianie przy zakupie nowej - tzn. oddaniu starej i rabacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #209 Napisano 8 Września 2013 Oczywiście zdaję sobie sprawę, ze nie jest to regeneracja przywracająca przepływomierzowi 100% żywotności, ale na jakiś czas wystarczy.Mogles logi zrobic przed i po czyszczeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #210 Napisano 9 Września 2013 Mogles logi zrobic przed i po czyszczeniu. logi przed czyszczeniem mam zrobione. Robiłem ponieważ drażnił mnie ten brak mocy. Może dzisiaj machnę logi po. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #211 Napisano 7 Października 2013 Chcąc dzisiaj pomóc koledze w diagnozie jego przepływomierza, podmieniliśmy jego niesprawny z moim dobrze działającym wkładem firmy Bosh (wkłady identyczne). Niestety nic to nie dało, Vag pokazywał błąd: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-00 - - Po przejechaniu poże 500m wkręciłem swoją przepływkę do auta i ku mojemu zaskoczeniu u mnie ten sam błąd i samochód stał się mułem. Co mogło być przyczyną uszkodzenia mojego przepływomierza, jakieś zwarcie u kolegi na kablach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach