Skocz do zawartości
Radeks

Nowe amortyzartory

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

 

Co polecacie wymienić dodatkowo przy wymianie teleskopów tylnych. Jakies tuleje odbojniki etc??

 

 

Pozdrawiam

 

 

Radek

 

 

passat 95 variant

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak się bawić to się bawić.. Sprężyny, odbojniki na amorkach, osłony amorków, tuleje tylnej belki.. i to chyba wszystko co tam siedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej cały samochód...najszybsza odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak się bawić to się bawić.. Sprężyny, odbojniki na amorkach, osłony amorków, tuleje tylnej belki.. i to chyba wszystko co tam siedzi...
a to tam z tylu sa tez sprezyny czy juz zabierasz sie za przod ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b4 z tym silnikiem?? zamienić?? nie... przecież to grzech... to jest silnik idealny do tego autka... ekonomiczny, dynamiczny i moim zdaniem dopracowany... ja go raczej nie zamienię na żaden inny ...

 

a koszty wymiany w/w podzespołów nie są duże.. w b3 rok temu wymieniałem całą zawiechę..

 

tuleje tylnej belki ok 40 zł/szt

osłona amora 15zł/szt

odbój 20zł/szt

sprężyny cos ok 70zł/szt

 

i oczywiście ye tulejki które łączą amora z resztą budy do wymiany.. ale ja je miałem w komplecie z amorem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było na forum, poszperaj to znajdziesz cały temat z instrukcją jak poskładać prawidłowo amora z osprzętem na tył, plus był cennik co ile kosztuje i co powinno sie wymienić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to tam z tylu sa tez sprezyny czy juz zabierasz sie za przod ?

to pytanie ironiczne??? no a co innego jak nie sprężyny... to nie polonez żeby na resorach jeździć..

41810f76cad3d2f4med.jpg

tak mniej więcej wyglądają amory, osłony i odboje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a na cholere wymieniac jak nie pekniete ? szkoda kasy lepiej wymienic tuleje lub cos innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie muszą być pęknięte żeby kwalifikowały się do wymiany... czasami są już wypracowane i opadnięte.. zwłaszcza w kombi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tył normalnie stoi, to nie ma sensu wymieniać sprężyn. Tuleje tylnej belki, jeśli nie mają luzu, zostawił bym w spokoju, bo jest szansa że są to oryginały i wytrzymają jeszcze sporo km (czasem więcej niż nowy zamiennik). Amortyzatory, odboje i to wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram kolegę Przemka- amortyzatory, odboje i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepsze sa gazowo-olejowe zachsy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mają racje nie ruszałbym tego co jest dobre ale jak wymieniasz amory to sprężyny też bym wymienił ja tak zrobiłem (amory sprężyny odboje ) nie wiem jak zachsy ale ja założyłem do tyłu gazowe bilsteiny a do przodu gazowo olejowe też bilstein i naprawde rewelacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności