Skocz do zawartości
Scoti

Silnik 1.8tsi 160KM vs 2.0tdi 140KM

Rekomendowane odpowiedzi

theOne

 

Zależy które ASO. Na to obecne na razie nie moge narzekać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cronos, b6 nie ma skretnych ksenonow

 

Hmm... to ciekawe, bo nawet same soczewki, jak się właczy światła ruszają się góra-dół i na boki. To pierwsze to oczywiste, ponieważ jest system samopoziomujący, natomiast to drugie jak dla mnie wskazuje na ich "skrętność". No ale może się mylę. W marce VW jestem mało biegły. ;)

 

korexus pisałeś coś o szybie, że mogła faktycznie być od kamienia wymieniona, ale później dodałeś "Ale". No i właśnie to mnie strasznie zaintrygowało. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cronos

 

theOne chodziło o to że są skrętnie w b6 ale bi-xenony. A moje ale się wzięło stąd że za dużo ale w tym samochodzie masz. Mógł być kamień, zwłaszcza że jeździł po polskich drogach. Ale odświeżanie lakieru w stosunkowo młodym aucie już mnie zaintrygowało. Bo malowanie zderzaka jeszcze zrozumiałe i sam koleś przyznał do tego. Ale jeżeli to człowiek który przywiązuje wagę do prezencji to mógł przy okazji opryskać całe auto. Sprawdź dokładnie czy nie było przygody z przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.autobild.de/video/2250

odnośnie tematu: 1.8tsi do miasta , 2.0tdi 140 na autobahn, spalanie i dynamika sa plusami diesla, 7 biegowa skrzynia DSG i glosnosc plusami benzyniaka. Moj 2.0tdi 170 pali przy 180 na tempomacie srednio 9.7 wg komp.

Edytowane przez namotore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile dałeś? Jakie wyposarzenie?

 

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem i nie wyskoczy żadna niespodzianka to zamknę się w kwocie 67tys. na gotowo. Miałem sporo szczęścia ponieważ euro kupiłem po 3,88 i trafiłem na nowy transport w Belgii. Większość aut w Belgii ma wybite poduszki a ja przyjąłem zasadę że poduszki muszą być całe więc poszukiwania trwały kilka miesięcy. Jeśli chodzi o wyposażenie to jest to wersja Ambition. Jak na razie porównując superba do b6 to 1 do 0 dla skody pod względem wygody foteli (fotele z pamięcią ustawień) i przestronności wnętrza.Teraz przekonałem się sam na jakie okazje można trafić i jakie pieniądze zarabiają handlarze sprowadzający uszkodzone auta z Belgii.

Edytowane przez Scoti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem i nie wyskoczy żadna niespodzianka to zamknę się w kwocie 67tys. na gotowo. Miałem sporo szczęścia ponieważ euro kupiłem po 3,88 i trafiłem na nowy transport w Belgii. Większość aut w Belgii ma wybite poduszki a ja przyjąłem zasadę że poduszki muszą być całe więc poszukiwania trwały kilka miesięcy. Jeśli chodzi o wyposażenie to jest to wersja Ambition. Jak na razie porównując superba do b6 to 1 do 0 dla skody pod względem wygody foteli (fotele z pamięcią ustawień) i przestronności wnętrza.Teraz przekonałem się sam na jakie okazje można trafić i jakie pieniądze zarabiają handlarze sprowadzający uszkodzone auta z Belgii.

No to następnym razem wybierz się do Włoch, z tym że tam potrzeba trochę znajomości :) ale Belgia chyba drugie miejsce pod względem cen i najlepszy wybór dla prywatnego nabywcy, potem Niemcy, Czechy, Austria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję trochę temat. Jutro wybieram się na serwis gwarancyjny bo już się kończy gwar., i mam pytanie czy jest jakiś element na który zwrócić uwagę w ASO, są jakieś akcje serwisowe dla tego silnika? Pozdrawiam

Edytowane przez korexus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej akcji serwisowej dla 1.8tsi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma żadnej akcji serwisowej dla 1.8tsi.

 

Zapytaj o cewki zapłonowe, bo dla 2.0 tfsi i 1.8 T były.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla TFSI tak, ale z początku produkcji....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie Panowie dlaczego 1.8 tsi został wycofany od 2011 roku ? bo np. tutaj znalazłem 1.8 tsi w B7 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-1-8-tsi-1wl-salon-pl-1-8-C29643366.html później już ich nie produkują? jakiś niewypał czy zbyt awaryjne był? w b6 całkiem dobre opinie zbierał ten silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ,który silnik będzie lepszy.

1.8 TSI + DSG 7 stopniowa

2.0 TSI + DSG 6 stopniowa

 

Z tego co czytałem to 1.8 produkowany jest przez AUDI, a 2.0 przez VW.

DSG 7 stopniowa - sucha skrzynia,a DSG 6 mokra.

 

Interesuje mnie :

1)który silnik będzie wytrzymalszy ?

2)która skrzynia będzie mniej awaryjna DSG

 

Teoretycznie 1.8 miał być wycofany bo to konkurencja dla 2.0 VW ;)

Ale jest i spalanie w tym przypadku jest niższe co nie jest bez znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

afaik - 1.8 TSI mocniej biorą olej.. DSG 6 jest trwalsze od 7 i nie klekocze na nierównościach, ale trzeba dbać i zmieniać olej..

 

Aha, jest jeszcze DSG7 mokre (DQ500), ale to tylko z mocniejszymi silnikami. Teraz chyba z 2.0 TDI 240KM jest taka.

Edytowane przez Jurand

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za cenne informacje.

Czy ktoś już jeździ Superbem 2016 2.0 TSI 220 + DSG 6 ?

Jakie spalanie w zatłoczonym mieście ?

Ile na autostradzie przy 140 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności