Krawcol82 Zgłoś #61 Napisano 30 Kwietnia 2018 Kiedyś w AVF (też w końcu jest PD) miałem wypadanie zapłonu... okazało się, że były zaśniedziale styki prxy jednej z pompek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cichu098 Zgłoś #62 Napisano 1 Maja 2018 U mnie wtyczki zasniedziale nie bedą bo listwa jest nowa. Jutro wieczorem zabiorę się za sprawdzenie pompek po kolei. Dam znać wieczorem. Jak ewentualnie sprawdzić przekaźniki i gdzie one są? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cichu098 Zgłoś #63 Napisano 4 Maja 2018 (edytowane) Pompki sprawdzone. Tzn. Odpisałem po jednym i próbowałem odpalić na trzech. Nic to nie dało niestety. Być może ten nieszczęsny przekaźnik? Gdzie on w takim razie jest i czy idzie to podmienić z innym? Jeśli nie to jaki mam kupić? Odpinałem. nie odpisałem ? Jednak się myliłem. Okazało się że pompowtryski walniety. Sprawdziłem omomierzem i ostatni miał zwarcie do masy. Odpiąłem go ponownie i po kilkunastu obrotach odpalił na trzy cylindry po czym to szybko zgasilem. Teraz tylko pozostaje pytanie czy wymieniać wszystkie czy tylko tego jednego. Możecie mi polecić jakąś firmę która regeneruje i sprzedaje pompowtryski? Montaż i demontaż to żaden problem więc sprawę chciałbym załatwić wysyłkowo Edytowane 4 Maja 2018 przez Cichu098 Literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach