Skocz do zawartości
Kamilek1307

Passat B6 2.0TDI nie odpala - pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Pompe w baku mozna z gumowego mlotka pociagnac...jak sie podwiesila to ruszy.

Ale dyskoteka na desce swiadczyc moze o pompowtryskiwaczu.

Radze podpiac sie pod VAGa jak najszybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie wczytalem na forum to ta dyskoteka to jest wtedy jak akumulator sie rozladuje.. nie mam dostepu do vaga.. a nie bede kupowac kabelka za 600zl.. chyba jednak ta glupia pompa paliwa.. pompowtryskiwacz zostal wykluczony bo odpialem zaislanie silnika cale i wtedy probowalem i pompka tez nie ruszyla.. no chyba ze obydwie rzeczy na raz poszly sie walic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym stawiał na pompe! i od tego bym zaczął!

ale pod vag musisz podpiąć! bez tego ani rusz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędu pompy nie zawsze pokazuje komp .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat.

jestem po wymianie pompy.. i rzeczywiscie podaje paliwo do filtra buczy itp..

ale niestety nie moge odpalic samochodu bo tylko tyka cos jakby akumulator byl mega rozladowany. po naladowaniu akumulatora to samo z tym ze bardzo salby jest ten akumulator.. czy moglem go uszkodzic? jest tutaj jakies sprawdzanie plynu w nim?? zeby uzupelnic czy cos??

 

druga sprawa ze po podlaczeniu kablami do kolegi Vectry C disel plus do plusa minus do minusa.. rozrusznik kreci ale tak mega slabo. wlasciwie sie przekreca i wszystko tak przygasa jakby bylo za malo..

Czy on potrzebuje az takiego duzego pradu rozruchowego? czy zajechalem rozrusznik tymi kreceniami??

 

Sprawdzalem rownież bezpieczniki, przekazniki. i boje sie ze mogelm nie wstawic jakiegos na swoje miejsce ale czy to byloby przyczyna? ma ktos moze zdjecie jakies z bezpiecznikami tymi kolo akumulatora..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z drugiego akumulatora kablami z marketu nie odpalisz, gruba izolacja miedzi niewiele:zeco znajdź kogoś niech Ci odczyta błędy, inaczej trudno coś doradzać, poza tym akumulator musi być naładowany,a rozrusznik ma kręcić w okolicach 180 obr/min a nie stękać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne problemy i okazało się że TURBINA do wymiany :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli raczej mogę wykluczyć uszkodzenie rozrusznika? i po wstawieniu akumulatora dobrego powinno byc dobrze??

 

generalnie oryginalny mam 61Ah i prad 330 rozruchowy.. co wydaje mi sie malo jak na disla..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
generalnie oryginalny mam 61Ah i prad 330 rozruchowy.. co wydaje mi sie malo jak na disla..

Normalnie powinnien być 12V 72Ah 380A DIN 640A EN/SAE ;)

Co do wartości w "A" to różnice są związane z normą:

DIN- niemiecka, EN- europejska, SAE- amerykańska

Edytowane przez Michał2008

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał2008 ale sprawdziłem na stronie VW i do tego silnika i wyposażenia dawali właśnie taki mały 61A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak masz juz slaby akumulator to najpierw wymien akumulator a potem szukaj innych przyczyn. Szkoda wymienic wszystkie elementy - pompa paliwa, turbina itp

skoro to moze byc tylko akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akumulator wymieniony na nowy bosh 74ah 750a

 

zapala na 2s i gasnie.. jak pompa poda paliwo czyli zabuczy to zapali pozniej i po 2s gasnie..

 

co moze być z tym złomem?? ma ktos vaga we wrocławiu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WP_000346.jpgWitajcie mam chyba podobny problem. W piątek dojechałem do domu zgasiłem i było wszystko ok. W sobotę wsiadłem do auta i zaczeła mi migać kontrolka świec.W związku z tym, że od jakiegoś czasu miałem problem z jedną świecą ale samochód odpalał próbowałem go odpalić i padł aku. W końcu się zebrałem wymieniłem świece naładowałem aku. Samochód po kilku godzinach odpalil poszedłem do domu po kompa to samochód padł. Później podgrzewania świec już nie było ale samochód kręcił. Stwierdziłem, że może aku jeszcze jest za słaby więc go podłączyłem na dłużej. Obecnie nie ma podgrzewania świec i wyskakuje mi czujnik położenia sprzęgła. Więc nie ma świec i silnik nawet nie kręci. Nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika. Odpiąłem aku na noc, rano wstałem i samochód odpalił za pierwszym razem jak póściłęm sprzęgło samochód zdechł. Gdzie znajduje się czujnik położenia sprzęgła w komorze silnika? da się go na próbę jakoś odpiąć i zobaczyć czy auto odpali? Jest jakiś bezpiecznik od świec? lub kompa? Bardzo prosze o pilną odpowiedź bo własnie zaczęły się mrozy a mam małe dziecko i auto jest mi potrzebne.

 

PS: poniżej fotki z VAGA

WP_000339.jpg

WP_000342.jpg

WP_000343.jpg

WP_000345.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ecu był kiedyś rozbierany? Błąd pamięci wewnętrznej nie wróży dobrze. Tu widać, że czasami ecu wcale nie startuje, dlatego świece nie grzeją, nie możesz skomunikować się z nim. Czujnik znajduje się na pompce, za aku, pod półką. Nie ma przypadkiem problemu z elektroniczną blokadą kolumny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Nie mogę się z nim połączyć. Blokada po lekkim wlożeniu kluczyka puszcza i kierownica gaśnie. Po włączeniu zapłonu już nic nie gaśnie i nie ma świec. Możliwe że czujnik sprzęgła wyskakuje przez brak ecu? Wyjąłem ecu był cały w lodzie teraz go grzeję. Wymieniłem akumulator bo poprzedni miał 11,5 po zapłonie. Niestety nowy też gdzie jest przekaźnik lub bezpiecznik od ecu na samym końcu dopiero po pewnym czasie się zapalały świece. A jak odepnę czujnik sprzęgła samochód odpali? Ps miałem robionego chipa

 

PS po wysuszeniu ecu samochód zaczął kręcić niestety nie ma świec, ale to już coś Cały czas w samochodzie chodzi grzejnik może dlatego

 

Nie wiem czy to ważne ale odkryłem że przy wyjęciu kluczyka jest piknięcię klaksonu.

 

znalazłem tylko takie przekaźniki i bezpieczniki + po obu stronach przy drzwiach. gdzie jest od zasilania eku i przekaźnik ecu świec

 

To są moje skrzynki które znalazłemprzek.jpg

B2.jpg

B1.jpg

WP_000347.jpg

WP_000348.jpg

WP_000349.jpg

WP_000350.jpg

WP_000351.jpg

WP_000352.jpg

Edytowane przez bundy-er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie jest od zasilania eku i przekaźnik ecu świec

 

sprawdź:

bezpiecznik SB 14 30A ten zielony pod kodem kreskowym

przekaźnik co masz na nim napis 100

w skrzynce w komorze silnika

 

 

przekaźnik grzania świec to jest C2 w skrzynce bezpieczników pod tą duża w komorze silnika, dojście do tej w której jest C2 tylko po wymontowaniu tej dużej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem SB 14 był ok ale go wymieniłem

- przekaźnik świec to jest ten bosch ostatnie zdjęcie (jak go sprawdzić po wyciągnięciu)

- przekaźnik 100 to ecu? (jak go sprawdzić po wyciągnięciu)

 

---------- Dodano o 13:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:43 ----------

 

A wiesz możę gdzie w b6 jest odpowiednik tego przekaźnika 109 w b5 od zasilania ecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdziłem SB 14 był ok ale go wymieniłem

Zobacz jeszcze SB13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem i nic był popękany ale nie spalony. Wymieniłem i nic :( Quuuuuuuu.........................aaaaaaaaaa Sorki ale powoli mam dość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałem się dołączyć do tematu.

U mnie problem iż odpaleniem objawia się następująco. Po włożeniu kluczyka wszystko tyka , dyskoteka na liczniku i koniec auto nie gad.

Mam silnik bmr

A popodlaczeniu jakimś vagiem mogę zapomnieć po tylko tykają przekazniki

Czy toteż akumulator ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności