Gość DragonB2 Zgłoś #1 Napisano 24 Stycznia 2006 witam nie dziala mi wskaznik temperatury po zalozeniu gazu zakladam ze facio co montowal gaz gdzies cos rozlonczyl , 2 razy mi sie zdazylo podczas jazdy chyba na wstrzasach ze zaczol dzialac a puzniej znow nie dzialal. gdzie szukac, co posprawdzac auto to passat 32B z gory dzieki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 27 Stycznia 2006 Siem!!! Jezdzilem audi80 B2ka,u mnie nie bylo wskaznika od temp.plynu chlodzacego!!!Z kolei czujniki byly zalozone na przewodzie doprowadzajacym ciecz do kol.ssacego,lub spirali automatycznego ssania.(sorki nie pamietam)Silnik mialem o oznaczeniu YP 85KM.Moze cos to pomoze.Zbiornik wyrownawczy mialem w chlodnicy.Zobacz jescze na glowice,ten czujnik z tylu(powinien byc podlaczony jeden kabel) to od cisn.oleju,mozliwe ze gdzies jest jescze jeden!!!Napisz jaki masz silnik jego literowe oznaczenie,poszukam wtedy gdzie sa te czujniki rozmieszczone!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DragonB2 Zgłoś #3 Napisano 28 Stycznia 2006 dzieki za odpowiedz silnik 1.3 ZA z paska b1 '76 rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #4 Napisano 3 Lutego 2006 Siem!!! Z tego wszystkiego co przekopalem o silniku ZA znalazlem tylko jeden czujnik od temp.pl.chodzacego (nie wydaje mi sie zeby byl tylko jeden :shock: ) jest zamontowany od strony skrzyni biegow,stojac na wprost silnika po jego prawej stronie,jeden przewod,kol.czarny!!! Kol.ssacy jest podgrzewany plynem???Jezeli tak,to na tych wezach powinny byc jescze jakies czujniki!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DragonB2 Zgłoś #5 Napisano 3 Lutego 2006 co to kolektora to nie wiem nie grzebalem nic w silniko bo nigdy nie mailem potrzeba a z mechaniki slaby jest zlokalizowalem ten przewod o ktorym piszesz bede wiec szukal idac za nim dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ongong Zgłoś #6 Napisano 19 Kwietnia 2006 Ja mam też problem ze wskaźnikiem temp. (B2). Poprawiłem okablowanie przy czujnikach i teraz po włączeniu zapłonu pomruga trochę czerwona kontrolka na wskaźniku i do momentu osiągnięcia ok. 70 stopni nie wskazuje nic...sprawdzałem czujniki i są ok. Wskaźnik temp też jest ok..nie wiem w czym problem...pojawił się po wymianie chłodnicy na tunningową AKG - jest tylko "troszkę" większa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michu_82 Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2007 Nie chcę nowego tematu zakładać, więc pisze tu U mnie jest tak: - po przekręceniu stacyjki do kontrolek, dioda na wskaźniku miga kilka razy i gaśnie - miga 1 raz, kiedy otwiera sie termostat - od momentu odpalenia silnika wskaźnik leży na zerze, potem podniesie sie troszke na białym polu [zimny silnik], a dopiero jak sie silnik nagrzeje, to od razu leci na połowe... - jak juz jest na połowie i silnik sie zaczyna prezegrzewać i włącza sie wentylator, to wskazówka ani drgnie, cały czas w tym samym miejscu... Też tak macie? To normalne zachowanie wskaźnika? Chodzi o to, że nie wskazuje temperatury pośredniej, w czasie nagrzewania silnika i max, jak sie zaczyna przegrzewać... Znajomy ma VW Jetta z takim samym silnikiem, jak mój i u niego temperatue wskazuje płynnie... Coś mam nie tak? Czy to juz taki "urok" passka?? Na króćcu na głowicy mam 2 czujniki temperatury... Możliwe jest, że przewody są zamienione i ten od ssania jest włączony na wskaźnik, a ten od wskaźnika do ssania?? Który czujnik jest do czego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2007 U mnie w dieselku, gdy rośnie tempetatura silnika rośnie również wsażnik temperatury. A jeżeli załączy się wiatrak, to automatycznie na wskażniku widać jak temperatura troszke spada. Co do czujnika temperatury przy silniku to też mam dwa (diesel), pierwszy ten z prawej strony silnika na krućcu po srodku głowicy - odpowiada on za grzanie świec żarowych. Z kolei ten drugi umieszczony jest na krućcu z tyłu głowicy (oczywiście od strony skrzyni) - połączony jest ze wskażnikiem temperatury w zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #9 Napisano 30 Stycznia 2008 Witam Moj kolega chce sobie zamontowac wskazniki VDO w Golfie II. \wskazniki pochodza od Audi Coupe(temp wody, cis oleju). Tylko ma maly problem, nie wie jak to zrobic. Z tylu wskaznika sa trzy przylacza + czyli zasilanie, G....tego wlsanie nie wiemy i odwrocone T..tego tez nie wiemy. Moze ktos z was wie jak to podlaczyc z gory dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #10 Napisano 1 Października 2010 Do jakiej pozycji na wskazniku w B2 jest "bezpieczna" temperatura?. Mi dochodzi do mniej wiecej polowy pozycji - miedzy znacznikiem POŁOWY a MAXa. Jest też jakiś problem z załączaniem się wentylatora. W zasadzie to przestał się załączać. Elektryk jeden sprawdzałi elektrycznie podobno ok. Coś tłumaczył, że jest to związane z wyciekami z chłodnicy etc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #11 Napisano 4 Października 2010 Podepnij najpierw wentylator "na krótko" pod akumulator. W gnieździe wentylatora są 3 piny. Podepnij się pod zewnętrzne (jak zrobisz + do - nic się nie stanie tylko będzie się kręcił w drugą stronę). To pozwoli Ci wyeliminować spalony silnik. Ale jeśli kable masz dobrze podpięte i wentylator chodzi "na krótko", a nie załącza się gdy wskazówka wychyla się do oporu to nie wiem co dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szary_misiek Zgłoś #12 Napisano 10 Października 2010 Przerabiałem temat ostatnio w dieslu (wymiana chłodnicy i chwilowo zastępcza). Prąd do wiatraka idzie przez włącznik termiczny (czujnik który masz na chłodnicy zamontowany), potem na wiatrak. Także jeśli Ci się kręci na krótko wiatrak, to walnięty może być czujnik. Ale może być też zasyfiały, wykręć wyczyść, wsadź i zobacz co dalej. Jak nie ma wody w chłodnicy, to czujnik się nie załączy bo nie będzie miał z czego temperatury odczytać, ale to już skrajność. Zakładam, że woda litrami Ci nie ucieka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach