MrZi Zgłoś #1 Napisano 30 Listopada 2010 Mam zapytanie, czy ktos z Was ma problem z otwieraniem klapki wlewu paliwa? Ja ostatnio podjechalem pod stacje aby dolac troche oliwy i o dziwo klapka nie chciala sie owtorzyc. Pojechalem do garazu, auto stalo cala noc i dzien w cieplym i nic. Slychac tylko podczas otwierania ze zamek chodzi ale nie chce sie owtorzyc. Klapka powinna sie odchylic. Wie ktos moze dlaczego i czy jest jakies inne wyjscie awaryjnego otworzenia klapki ( pomijajac drastyczne metody)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #2 Napisano 30 Listopada 2010 Też tak miałem wiosną. Nie wysuwał się bolec, który wypycha klapkę. Pod prawą tapicerką bagażnika (kombi) jest dojście. Można cięgno poruszyć ręką. Ogólnie wyjąłem i włożyłem mechanizm. Do dziś chodzi jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #3 Napisano 1 Grudnia 2010 A czy podlega to gwarancji w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #4 Napisano 2 Grudnia 2010 Jak masz jeszcze gwarancję to podlega. Jak wszystko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #5 Napisano 2 Grudnia 2010 Jutro wizyta w ASO. Zczytalem VCDS bledy i co powiecie na to? Address 09: Cent. Elect. Labels: User\3C0-937-049-30-H.lbl Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E Component: Bordnetz-SG H54 2602 Revision: 00H54000 Serial number: 00000008325927 Coding: E3E20F8B00041A0047978F0017000000000BFB476440014D170000000000 Shop #: WSC 05124 000 00000 Part No: 3C8 955 119 Component: Wischer 140508 022 0602 Coding: 00046997 Shop #: WSC 05124 Part No: 1K0 955 559 AH Component: RLS 120608 054 0402 Coding: 00471277 Shop #: WSC 05124 2 Faults Found: 02071 - Local Databus 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 82 Mileage: 11740 km Time Indication: 0 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.15 V OFF OFF OFF OFF OFF 01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 109 Mileage: 11740 km Time Indication: 0 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.15 V OFF OFF OFF OFF OFF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #6 Napisano 4 Grudnia 2010 pewnie że podlega gwarancji. jeśli masz problemy z mrozami to może każ to przesmarować bolec wazelinką będzie lepiej wchodził i wody się nie bał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #7 Napisano 4 Grudnia 2010 Potwierdzam: bolec z wazelinką lepiej wchodzi :lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbaty Zgłoś #8 Napisano 4 Grudnia 2010 Ja u siebie mam odwrotny problem z klapka po tankowaniu nie moge jej zamknac. kilkadziesiat prob i dopiero sukces. Dodam tylko ze auto stoi caly czas w cieplutkim garazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2010 Wiec tak, auto odebrane z ASO, stwierdzili ze wlew zamarzl, cos sie wyczepilo i dlatego sie klapka nie otwierala. Przesmarowali bolec itp. Koszt 52zl. Dziwne, nie chodzi mi o koszt tylko o sam fakt czyja to byla wina? Jak sie to moglo wyczepic? Co jesli bylbym gdzies w dluzszej trasie i zabrakloby paliwa? Wynika z tego ze nawet jesli auto jest na gwarancji to takie rzeczy jej nie podlegaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrix2632 Zgłoś #10 Napisano 17 Grudnia 2010 Widze kolego że cecoki tak mają, ja wczoraj na stcji, naciskam przycisk, zadowolony wysiadam, łapię za pistolet, a klapka zamknięta, nacisnąłem jeszcze kilka razy ten przycisk i w końcu się otworzyła, tylko że u mnie wczoraj było -18 stopni i klapka po prostu przymarzła Powiem Wam, że wcześniej miałem b5 i wydaje mi się że cecok troszeczkę gorzej sprawuje się w zimie niż b5, chodzi mi o to że jest sporo niższy, ta pechowa klapka, nie wiem jak u Was, ale jak jadę w dalszą trasę i jest mróz dodatkowo pada śnieg, to mam mały problem z wycieraczkami i przednią szybą, poprostu nawiew na szybę nie dmucha na jej podstawę, tylko dopiero jakieś 5-10 cm od niej, a co za tym idzie, jeżeli wycieraczki nie działają ciągle, to po prostu dół szyby i pióra zamarzają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #11 Napisano 17 Grudnia 2010 Jest cały wątek o zamarzających wycieraczkach: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=92897&page=3&highlight=wycieraczki Mój patent - wożę w aucie drugi komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrix2632 Zgłoś #12 Napisano 17 Grudnia 2010 Dzięki pikopiko, nie widziałem tego wątku, poczytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekpn Zgłoś #13 Napisano 27 Lutego 2012 Odświeżę temat... Kiedy ostatnio były duze mrozy miałem problem z otwieraniem drzwi kierowcy (nie otwierały się z zewnątrz i musiałem otwierać je od srodka - najczęściej przez okno :-)) ale co gorsza nie otwierała się klapka wlewu paliwa. Postanowiłem podziałać suszarką do włosów, ale bez większych efektów. Wkurzony walnąłem pięścią w klapkę i odskoczyła... Nie chciała się jednak już zamknąć... (bolec schowany). Uznałem to już za mniejszy problem, ale w weekend podpatrzyłem jak to wygląda u sąsiada i okazało się, że boelc powinien być wysunięty. Zacząłem grzebać śrubokrętem i bolec wpadł do środka Pytanie: co mogło się stać i jak to naprawić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojas Zgłoś #14 Napisano 27 Lutego 2012 Ja u siebie mam odwrotny problem z klapka po tankowaniu nie moge jej zamknac. kilkadziesiat prob i dopiero sukces. Dodam tylko ze auto stoi caly czas w cieplutkim garazu. U mnie to samo się raz zdarzyło tej zimy przy dużym mrozie. Wogóle nie szło jej zamknąć, dopiero jak auto odtajało w garażu udało się bez kłopotu. Z otwieraniem narazie bez kłopotów u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #15 Napisano 27 Lutego 2012 Pytanie: co mogło się stać i jak to naprawić ? zepsułeś a tak na poważnie to do bagażnika wchodź, zdejmij boczek i już będziesz miął trochę lepszy dostęp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #16 Napisano 27 Lutego 2012 Ale problem, poprostu jest fest zimno i najnormalniej w swiecie zamarza ten malutki mechanizm i klapka tez przymarza. Ktos pisze ze wyjechal z garazu wiec nie mogla byc zamarznieta. Mialem to samo ale z garazu do stacji bylo kilka minut na wielkim mrozie i wystarczylo. Rozwiazanie: kupic odmrazacz jak do zamkow i po problemie, zawsze na stacji psiknalem nim po wlewie i chwile potem odskakiwal. Proste nie? Nie trzeba zrywac tapicerki czy jezdzic do serwisu, a juz niedlugo wiosna i pare dlugich miesiecy bez zamarzania:) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #17 Napisano 27 Lutego 2012 Ja kiedyś ruszyłem z otwartą klapką. Myślę sobie, że wiatr ją zatrzaśnie. No i tak uderzył, że bolec wcięło. Wszystko rozebrałem, złożyłem do kupy i śmiga już ponad rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #18 Napisano 28 Lutego 2012 A ja po myciu samochodu przy -5 miałem podobną przygodę na stacji. Wcześniej wytarłem wszystkie uszczelki z wody, nasmarowałem specjalnym syfem, żeby nie przymarzały itp. No i uszczelki faktycznie nie przymarzły, wszystkie drzwi i bagażnik dało się otworzyć... Tyle, że o klapce wlewu paliwa zapomniałem. Owszem mechanizm chodził, ale klapka ani drgnie. Miała taki piękny lodowy zaciek przy łączeniu klapki z błotnikiem. Trochę pracy kartą kredytową i lód się skruszył. Karta dalej działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbo18 Zgłoś #19 Napisano 6 Kwietnia 2012 Witam sorki że sie przyłącze do tego postu ale mam taki problem iż nie dawno na stacji benzynowej normalnie otworzyłem przyciskiem wlew paliwa wy szlem zatankowałem zakręciłem korek i zamykam klapkę a tu pstryk i klapka odstaje proszę o pomoc bo nie wiem co to za ustaka da się to jakoś uratować z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michuu2213 Zgłoś #20 Napisano 3 Maja 2013 Witam Podłącze się pod temat. Miesiąc temu kupiłem Passata b6 z 2006 z urwanym zamknięciem klapki. Chce kupić tą klapkę i znalazłem od sedana a ja mam kombi i nie wiem czy będzie pasować, i nie wiem jak rozebrać tą klapkę żeby nic nie urwać. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach