_chris_ Zgłoś #21 Napisano 30 Listopada 2010 ja nie mam pojęcia co jest u mnie bo wszystkich zbija z tropu jedna rzecz. mianowicie to że raz jest lepiej raz jest gorzej. wyklucza to rzeczy mechaniczne typu wałki popychacze itd, bo wtedy by było cały czas do dupy. nie tak dawno jak miesiąc temu cały dzień chodził jak marzenie, lepiej niż niejeden nowy dieselek. ręce opadają. Jak tak będzie to wiosny i nie znajdę odpowiedzi niestety sprzedam dziada, ktoś się ucieszy na tak zadbane auto i nawet tego buczenia nie odczuje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #22 Napisano 13 Maja 2011 Udało Ci się coś zaradzić na to stukanie pomiędzy 1000-1300obr? Mam to samo, przydało by się zrobić, a nie chce na ślepo wymieniać wszystkiego po kolei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #23 Napisano 13 Maja 2011 Ja mam mniejszy problem ale równie denerwujący. U mnie na wolnych , podczas postoju bardzo drży kierownica , nic innego nie tylko kierownica .Obroty ustawione prawidłowo. Może wiecie lub przypuszczacie co to może być . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 13 Maja 2011 Ja mam mniejszy problem ale równie denerwujący. U mnie na wolnych , podczas postoju bardzo drży kierownica , nic innego nie tylko kierownica .Obroty ustawione prawidłowo. Może wiecie lub przypuszczacie co to może być . poduchy dwumasa lub coś w układzie (jakaś śrubka) się popuściła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #25 Napisano 13 Maja 2011 A u mnie po wymianie zawiechy zaczelo cos drzec i buczec na wolnych obrotach ,ale jak siedze w srodku i sie po bujam na boki to przestaje ,albo jak leko sie toczy do przodu albo do tylu i zachamuje to tez ustaje spotkal sie ktos z czyms takim ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciejka Zgłoś #26 Napisano 16 Maja 2011 u mnie buczy na jedynce i nie rwie do przodu jak kiedys tylko cos pod nim wali,myslalem ze to łącznik ale po wymianie dalej to samo,jeszcze zaczyna mi drżeć drążek skrzyni biegów przy wyższych obrotach,może to poduszki pod silnikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vienio1 Zgłoś #27 Napisano 1 Września 2011 Witam wszystkich niedawno kupilem passka moj pierwszy tdi od pewnego czasu po odpaleniu silnika buczy mi pod maska nie zaleznie czy silnik jest cieply czy zimny na poczatku buczenie bylo chwilowe i przestawalo ale z biegiem czasu buczenie stalo sie coraz dluzsze ale przestaje zazwyczaj jak rusze i przejade kawalek . Zawsze tak jest sa dni gdzie wcale nie slychac tego dzwieku nawet na zimnym silniku . dzwiek rozchodzi sie po calym silniku gdy odkrecilem oslone silnika dzwiek zdjagnozowalem z tylu silnika kolo pompy vacum sprawdzilem wszystkie rury od intercoolera przeczyszczone nie czesie podczas buczenia zapala na dotyk obroty idealne tylko te buczenie doprowadza mnie do szalu jak dodam gazu jeszcze glosniej wyje jakby gdzies przepuszczalo powietrze i pozniej ustaje czytam wszedzie ale nigdzie nie moge nic znalezc prosze o pomoc z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #28 Napisano 2 Września 2011 (edytowane) A masz porownanie do innego b5 afn kombi? Bo moze poprostu tak ma byc - przeciez to glosny i bardzo malo kulturalny silnik - taka ma konstrukcje i taki jego urok. Ty wiesz o czym piszesz? Chyba nie bardzo... Wszystkie z pompą (jeżeli oczywiście wszystko jest OK) pracują cichutko i nIe ma ŻADNYCH DRGAŃ !!! Tylko sztrucle PD trzęsą budą niemiłosiernie!!!! Zastanów się co piszesz?! VP w dobrym stanie z ori poduchami Jest jak Lexus (totalna cisza). Uwierz mi robiłem kilka PD i w każdym w kabinie było źle!!! Jeżelli jest VP w dobrej kondycji to w aucie jest totalna cisza!!! Na zewnątrz też cisza... Nie będę używał nie cenzuralnych wyrazów..... Tylko PD klekotają jak stare .... I każdy to potwierdzi.... Edytowane 2 Września 2011 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #29 Napisano 2 Września 2011 AFN ma dwumas ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #30 Napisano 2 Września 2011 AFN ma dwumas ?? tak, afn ma dwumas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #31 Napisano 3 Września 2011 Tylko sztrucle PD trzęsą budą niemiłosiernie!!!! Faktycznie chyba tylko sztrucle robiłeś, albo tak robiłeś, że później trzęsło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #32 Napisano 4 Września 2011 Cytat:Napisał marek29 Tylko sztrucle PD trzęsą budą niemiłosiernie!!!! Faktycznie chyba tylko sztrucle robiłeś, albo tak robiłeś, że później trzęsło. Widzę że masz większe doświadczenie....i wiedzę. Skoro uważasz że PD pracują ciszej i kulturalniej niż VP ,to nie wiem jakie egzemplarze widziałeś i po jakich przejściach.Współczuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #33 Napisano 12 Września 2011 Widzę że masz większe doświadczenie....i wiedzę.Skoro uważasz że PD pracują ciszej i kulturalniej niż VP ,to nie wiem jakie egzemplarze widziałeś i po jakich przejściach.Współczuję. Podepnę się pod temat bo mam to samo u siebie. Na wolnych obrotach trzęsie kierownicą ale jest w miarę cicho, przy normalnej jeździe w niektórych zakresach obrotów w środku buczy i drży cała karoca, ten sam efekt występuje przy przyspieszaniu. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie więc zapytam kolegę co to jest VP i PD bo nie bardzo zrozumiałem wcześniejszą wypowiedź. Noszę się z zamiarem zakupu kompletu oryginalnych poduszek pod silnik i skrzynię lecz to wydatek rzędu ok 1200-1300 zł i pytam nim wyrzucę kasę w błoto. Czy padająca turbina może mieć wpływ na wibracje silnika i co za tym idzie całej karoserii (np złe ciśnienie w cylindrach)??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #34 Napisano 12 Września 2011 Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie więc zapytam kolegę co to jest VP i PD bo nie bardzo zrozumiałem wcześniejszą wypowiedź. VP to silniki na pompie rotacyjnej (starsze TDI 90 i 110 KM), a PD to silniki na pompowtryskiwaczach - dwie różne technologie. Co do poduszek to jak chcesz, ale komplet lemfordera to koszt ok 500-600 PLN. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #35 Napisano 12 Września 2011 (edytowane) Na wolnych obrotach trzęsie kierownicą ale jest w miarę cicho Masz interfejs? Jeżeli tak to sprawdź blok 13 w ecu (01). drży cała karoca, ten sam efekt występuje przy przyspieszaniu Rozumiem że sprawdzałeś koła (wyważenie)? I ew. błoto przyklejone od wewnętrznej strony felgi. Nie kupuj pochopnie poduszek.Drżenie przy przyśpieszaniu w nie których zakresach obrotów może być spowodowane wieloma czynnikami. Nastawnik pompy ,przepływomierz. Napisz coś więcej.Masz problemy z uruchomieniem ciepłego silnika? W jakim zakim zakresie obrotów ,który bieg ,przy płynnym wciśnięciu gazu czy przy "smyraniu". Ps.Ty masz VP. Edytowane 12 Września 2011 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #36 Napisano 13 Września 2011 VP to silniki na pompie rotacyjnej (starsze TDI 90 i 110 KM), a PD to silniki na pompowtryskiwaczach - dwie różne technologie. Co do poduszek to jak chcesz, ale komplet lemfordera to koszt ok 500-600 PLN. pzdr W takim razie mam VP 110 km. Co do poduszek - Lemfordera mam w tej chwili i po ich montażu nic się nie zmieniło. Z oryginałami nie przesadzam bo swego czasu miałem podobną sytuację we Fieście 1,8 D. Drżała cała skubana aż miło, wibracje jak diabli. Poduszek zmieniłem chyba z 6 aż w końcu na jako ostatnie zdecydowałem się kupić oryginały.... no i spokój. Dopiero wtedy się uspokoiło. Lemforder pod silnik to ok 230 zł a oryginał 420... gdyby ktoś mi zagwarantował że pomoże to kupiłbym i nawet dzisiaj... ---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 15:56 ---------- Masz interfejs? Jeżeli tak to sprawdź blok 13 w ecu (01). Rozumiem że sprawdzałeś koła (wyważenie)? I ew. błoto przyklejone od wewnętrznej strony felgi. Nie kupuj pochopnie poduszek.Drżenie przy przyśpieszaniu w nie których zakresach obrotów może być spowodowane wieloma czynnikami. Nastawnik pompy ,przepływomierz. Napisz coś więcej.Masz problemy z uruchomieniem ciepłego silnika? W jakim zakim zakresie obrotów ,który bieg ,przy płynnym wciśnięciu gazu czy przy "smyraniu". Ps.Ty masz VP. Tak, koła wyważone, zmienione już 2 poduszki pod silnikiem. w czasie jazdy kierownica jest ok, nie czuć żadnych drgań. Silnik pali jak ta lala, zimny czy ciepły - zawsze wzorowo. Wiesz, nie zwróciłem uwagi w jakim zakresie obrotów wibruje ale tylko (pod ciśnieniem) w czasie jazdy - nie na postoju i na każdym biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #37 Napisano 14 Września 2011 Zapomniałem jeszcze dodac że podczas jazdy po nierównościach, np kocich łbach bardzo dudni w samochodzie. Najmniejsze nierówności i dziury w jezdni są słyszane wewnątrz, chwilami daje po uszach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BORYS22 Zgłoś #38 Napisano 25 Września 2011 tak, afn ma dwumas powiem ci ze nie kazdy... po nr VIN sprawdzalem i moj model z 96roku niema... inne od 97 ponoc maja ale nie powiedziane ze kazdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #39 Napisano 25 Września 2011 po nr VIN sprawdzalem i moj model z 96roku kolego, zgodnie z numerem VIN nie ma paska B5 z 96r., produkowane były od 4 kwartału 96r. czyli zgodnie z VIN są z 97r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #40 Napisano 25 Września 2011 Zapomniałem jeszcze dodac że podczas jazdy po nierównościach, np kocich łbach bardzo dudni w samochodzie. Najmniejsze nierówności i dziury w jezdni są słyszane wewnątrz, chwilami daje po uszach. Jaki masz felunek. Rozmiar/profil? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach