Skocz do zawartości
greggi

Pompa wspomagania nową czy regenerowaną

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Mam pompę wspomagania do regeneracji lub do kupna.

 

Co polecacie ? Słyszałem że większość to Made in China i lepiej jej nie zakładać

 

 

Na allegro znalazłem takie oferty:

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-seat-i1306944756.html

 

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-vw-passat-8d0145156-nowa-i1319871974.html

 

W bielsku na fredry warswztat poleca regenerację za 320zł

Edytowane przez greggi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W życiu bym nie oddał do regeneracji. :bleble

Co nowe to nowe, i to z gwarancją.

Osobiście brałbym tą niemiecką.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ja polecam używaną ale oryginalną, sam przerobiłem trzy nowe w tym dwie niemieckie i cały czas pompa wyła, od pół roku mam używkę i wszystko działa tak jak powinno a za używkę dałem 150zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jeszcze jedną ciekawą ofertę na Allegro

 

Zobaczcie proszę:

 

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-volkswagen-vw-passat-b5-b6-wrocl-i1324311294.html

 

Ile za samą wymianę mogą sobie policzyć mechanicy ?

 

Zrobiłbym sam to nie jest chyba takie trudne ale zimno a garażu u mnie na razie brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używana orginalna ale nie regenerowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samemu wymieni sie?? a moze mechanik bo samemu to nie da rady:) jakis schemacik itp aby robote samemu zrobic :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a no samemu ....przekładnie kierowniczą wymieniłem samemu. Bez fachowej wiedzy i praktyki, ale z zapałem i "smykałką" mechaniczną.

Lubię to robić i się uczyć. A cenię sobie wskazówki.

 

Z przekładnią miałem problem z założeniem ale 4h walki i jest ok.

Sadze że wymiana pompy przy tym, to pryszcz ale dobrze jest wiedzieć jak ten "pryszcz" czasami wycisnąć.

 

Ale teraz przy tej pogodzie na podjeździe to nawet żarówki mi sie by nie chciało wymieniać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności