damian665 Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2010 witam Od tygodnia jestem mam passata z takim islnikiem i mam taki problem. Otóż na wyższyk obrotach tak od 3000 słysze takie dziwne chrobotanie, jak siedze za kierownicą to gdzieś bardziej od strony pasażera. Na luzie jak przegazuje to tego nei słychać, jak zdejme noge z gazu np. z góry i też już są wyższe obroty to też znika to chorbotanie. A jak przyśpieszam to czasem występuje. Co to?? Turbina?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #2 Napisano 19 Listopada 2010 Raczej to łańcuszek rozrządu jest on od ściany grodziowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2010 (edytowane) łańcuszek?? wymieniłem pasek, 2 rolki tłumik drgań i pompe wody ile takie łąńcuszek kosztu i ile wymina?? Co sie stanie jak narazie bym jeździł z takim chrobotaniem? Edytowane 20 Listopada 2010 przez damian665 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2010 Kolego ten łańcuszek znajduje się pod pokrywą zaworów od strony kabiny. Poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15056&highlight=%B3a%F1cuch+rozrz%B1du+awt&page=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2010 aha, ale tam wszyscy piszą o werkcie przy odpalaniu i na zimnym, a u mnie nie słychac tego na zimnym czy cipłym, poporostu w czasie jazdy jak dwałtownie zaczne przyśpieszać, bo jak spokojnie ciągne na obrotach to też nie słychać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #6 Napisano 22 Listopada 2010 Kolego musiałbyś się najpierw dowiedzieć ,czy to łańcuszek bo wymiana jest kosztowna.Nie możesz podjechać do jakiegoś mechanika ,aby się z tobą przejechała i stwierdził czy to na pewno to ,czy coś zupełnie innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #7 Napisano 22 Listopada 2010 no właśnie byłem u mechanika, ale jak na złość tylko raz czy dwa razy mi zachrobotało i wiecej nie chciał bo to własnie występuje jak mu sie zachce, jak rónomiernie dodaje gazu i wiadomo też dynamicznie przyśpiesza to tego nie ma, jak mu nacisne tak gwałtownie gaz i ciagne na obrotach to czasem występuja, no normalnie jak ma kaprys, cipły czy zimny to też różnie i ten dżwięk to taki dziwny jakby jakiś wiatrak czy coś gdzieś obcierał, lub własnie łańcuszek, ale ten dżwięk tak bardziej plastykowy i taki dziwny i dużo osób tu piszę że jak odpalają to chodzi im jak diesel a u mnie własnie chodzi elegancko jak odpale i na postaju przegazuje czy coś to też łądnie pracuje, nie ma falowania obrotów, mocy nie traci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #8 Napisano 29 Października 2014 (edytowane) Witam wszystkich, troche odgrzeje temat ale w sumie sensownej odpowiedzi nie znalazłem. Silnik zaczął mi ostatnio chrobotać jak jest zimny - dzwiek dochodzi z okolicy między chłodnicą a silnikiem. Auto miało wymieniony rozrząd, uszczelke pod pokrywa zaworów i olej zmieniony jakieś 250km temu z 10W40 na 5W30 (płukanka tez była robiona przed zmiana oleju). Jak złapie troche temperatury (jakies 30-40 sekund po odpaleniu) i obroty zaczynaja spadać do 800 to ten dzwiek całkowicie ustaje. @edit dodam, że to chrobotanie jakimś dziwnym trafem pojawiło sie po wymianie uszczelki pod pokrywa zaworów...wczoraj wymienialem uszczelke, ale jak wracalem autko bylo lekko zagrzane wiec nic nie bylo slychac, dzisiaj rano jak odpalilem to az sie lekko zdziwilem tm hałasem Wszelkie sugestie co to może być mile widziane Edytowane 29 Października 2014 przez maxellxl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #9 Napisano 30 Października 2014 może ktoś mógłby rzucić jakąś wskazówką?...dodam, że dzisiaj na plusowych temperaturach tego chrobotania nie bylo...pojawia się jak złapie lekki przymrozek - boje sie myslec co bedzie jak temp bedzie wynosiła -15 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #10 Napisano 31 Października 2014 Może pompa powietrza wtórnego? U mnie też jakiś taki dziwny dźwięk słyszałem po odpaleniu silnika wychłodzonego, ale po kilku sekundach zanikał. Obecnie jak temperatury powietrza się obniżyły to dźwięk ten zanikł.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxellxl Zgłoś #11 Napisano 31 Października 2014 u mnie zanika dopiero jak zaczyna silnik lapac troche temperatury i obroty jak zejda do 800 to juz nie slychac tego chrobotania. Wystepuje tylko jak są przymrozki przy odpalaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach