anglik Zgłoś #21 Napisano 22 Września 2011 tak masz blad z blokada kierownicy i co za ty idzie z immo,dlatego nie mozesz odpalic, a jak wkladasz kluczyk to pewnie slychac dosc glosne klikanie pod kolumna kierownicy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #22 Napisano 23 Września 2011 Nie ma klikania tylko jest słychać jak wciąga się chyba bolec blokady takie "szuu". Co dziwne cały dzień jazdy i nic a rano w garażu dwie próby odpalenia i dopiero za trzecim razem załapał. Czy znacie kogoś w okolicach Częstochowy co zrobi to dobrze za rozsądne pieniądze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #23 Napisano 23 Września 2011 Ja coś takiego miałem, że zapalał na 2-3 sekundy i gasł ale to za każdym razem. winny okazał się bezpiecznik ten przy silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #24 Napisano 23 Września 2011 u mnie raczej blokada bo piszczy czasami i świeci na czerwono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #25 Napisano 23 Września 2011 na 100% blokada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter234 Zgłoś #26 Napisano 31 Stycznia 2014 Witam koledzy mam taki problem posiadam paska 170km bmr jest z nim taki problem jeżeli temperatura na zewnątrz jest poniżej 4stopni na plusie i auto postoji ok 12godz. to przy próbie odpalenia go sa takie objawy odpali i zgasnie ale jezeli dodam gazu to odpali normalnie tylko trzeba go przez minute przytrzymac na obrotach i pochwili można zdjąć nogę z gazu i auto chodzi normalnie może znacie przyczynę tej usterki zanaczę że popa paliwa zmieniona i czujniki temperatur są ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur.L Zgłoś #27 Napisano 3 Października 2014 Kolego peter234, czy mógłbyś napisać czy i jak rozwiązałeś ten problem? Dodam,że mam to samo, dodatkowo u mnie po próbach 'kręcenia' wyświetla się kontrolka oleju wraz z komunikatem 'oil pressure, stop the engine'. Odpala za którymś razem, o ile wcześniej nie rozładuje się akumulator. Mam różne teorie, od kończącego się koła dwumasowego, czy czujnika położenia wału, po pompę, filtr paliwa, itd. Ewidentnie u mnie wiąże się to ze spadkiem temperatury. Wdzięczny będę za każdą radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #28 Napisano 3 Października 2014 Kolego peter234, czy mógłbyś napisać czy i jak rozwiązałeś ten problem? Dodam,że mam to samo, dodatkowo u mnie po próbach 'kręcenia' wyświetla się kontrolka oleju wraz z komunikatem 'oil pressure, stop the engine'. Odpala za którymś razem, o ile wcześniej nie rozładuje się akumulator.Mam różne teorie, od kończącego się koła dwumasowego, czy czujnika położenia wału, po pompę, filtr paliwa, itd. Ewidentnie u mnie wiąże się to ze spadkiem temperatury. Wdzięczny będę za każdą radę u mnie było podobnie i nie raz chłopaki na forum pisałi że po dłuższm posotju auto nei odpalało, u mnie winowajcą była pompa paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #29 Napisano 4 Grudnia 2014 Ten sam problem od paru dni, wsiadam, wkładam kluczyk czekam aż się świece nagrzeją, odpalam (jest -2stopnie) auto zapala momentalnie ale za chwile gaśnie (miga kontrolka świec żarowych), ponowne nagrzanie świec i auto odpala bez żadnego problemu, nie gaśnie już, jak jest ciepło tzn. około 10 stopni nie mam takiego problemu. Błędy silnika to spalona świeca żarowa 4 cylinder, rozumiem że auto może ciężko palić i nierówno pracować ale tak nie jest bo odpala natychmiast, silnik pracuje równo tylko że po chwili gaśnie, pompę paliwa słychać jak pracuje, uszczelniacze na pompo wtryskach wymienione, ktoś ma pomysły co może być przyczyną ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #30 Napisano 4 Grudnia 2014 Zamiast teoretyzować doprowadź najpierw świece żarowe do porządku i jak się dalej nie zmieni to pisz......... podoba mi się, cyt: "czekam aż się świece nagrzeją...." ludzie, to nie epoka kamienia łupanego........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #31 Napisano 4 Grudnia 2014 (edytowane) łupnij to sobie w głowę :hehe i poczytaj coś na temat Adptacja Vagiem bloku 12 "czas grzania świec " Możesz tam sobie wydłużyć lub skrócić czas grzania świec w zależności od temperatury :respect a napisałem że czekałem bo dłużej paliła się kontrolka świec przy -2 jak przy temp. +10, ale ok wymienie tą świece i zobaczymy Edytowane 4 Grudnia 2014 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #32 Napisano 4 Grudnia 2014 a od kiedy to czas palenia się kontrolki jest czasem grzania świec żarowych?????????? świece grzeją się jeszcze po zgaśnięciu kontrolki aż przekaźnik rozłączy (sygnał z ECU na podstawie np. temp powietrza, cieczy chłodzącej itd, itd....) biorąc pod uwagę czasy nagrzewania się i stygnięcia współczesnych układów świec żarowych to "czekanie" z uruchomieniem silnika do wyłączenia się świec żarowych może skutkować tym, że silnik odpalamy..... znów na zimnych świecach........ a jedna niedziałająca świeca przy niskich temperaturach we współczesnych silnikach potrafi nabruździć............... to nie czasy, że można było w ogromnym uproszeniu włączyć grzanie i spokojnie wypalić papierosa (albo z powodu niesprawności świec odpalić kopcia z gazety pod silnikiem...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #33 Napisano 4 Grudnia 2014 (edytowane) to powiedz mi czemu kontrolka świec jak jest + 10 zapala sie i zaraz gaśnie, a jak jest -5 to czekasz o wiele dłużej zanim się zgasi, po zgaśnięciu kontrolki przekaźnik dalej utrzymuje napięcie na zaciskach świec żarowych żebyś nie musiał błyskawicznie wciskać zapłonu jak tylko zgaśnie kontrolka (bez tego podtrzymywania napięcia automatycznie świece traciłyby na temp.) co skutkowałoby tak jak pisałeś :: odpalaniem na zimnych świecach"" a jeżeli czepiasz się czekania aż się świece nagrzeją to chodziło mi o zgaśnięcie kontrolki świec żarowych a nie stanie z papierosem i czekanie 5 min. Wygląda to tak, wkładasz kluczyk do stacyjki, zapala się kontrolka świec żarowych, rozpoczyna się grzanie świec po osiągnięciu odpowiedniej temp. na świecach komputer informuje nas o tym fakcie poprzez zgaszenie kontrolki świec żarowych, przekaźnik dalej podtrzymuje zmniejszone napięcie przez pewien czas na świecach dlatego żeby świece nie stygły. Edytowane 4 Grudnia 2014 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #34 Napisano 4 Grudnia 2014 A wyobraź sobie, że są marki (i modele) pojazdów, w których czas świecenia kontrolki jest jednakowy bez względu na temp. otoczenia i czas grzania świec... a w okresie letnim, przy temp. powyżej 10st. mimo zapalania się kontrolki świece żarowe nie są włączane w ogóle (w passacie też)...... zamiast toczenia jałowej dyskusji zrób najpierw te świece (ja bym sprawdził wszystkie, a nie tylko tę, której błąd wykazuje..) i dopiero jak się coś będzie działo pisz o problemach..... internet pełen jest teoretyków i specjalistów dowodzących wyższości odpalania diesla jak gaśnie kontrolka świec żarowych do innych sytuacji, odpalania już po wyłączeniu się świec żarowych (to akurat jest często zalecane w przypadku słabego akumulatora....), odpalania od razu po włączeniu kluczyka itd, itp...... jakoś nie przypominam sobie żeby w instrukcji współczesnego samochodu pisano o włączeniu stacyjki i czekaniu z uruchomieniem silnika do zgaśnięcia kontrolki świec żarowych (co zdarzało się w starszych konstrukcjach..). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #35 Napisano 8 Grudnia 2014 Sprawdzałem dzisiaj świece wszystkie miały rezystancję po 1 Ohm czyli swiece sa sprawne, wiec wziełem sie za sprawdzanie zacisków i w pośpiechu zwarłem przewód + od 1 świecy żarowej z masą samochodu, dosłownie była to sekundowa sprawa a teraz wywala mi ciągle błąd spalonej 1 swiecy żarowej, przekaźnik do wymiany?? A i dziwnym trafem s.ż. Nr 4 sama sie naprawiła ps. K29 elsawin, czyli tak jak mowilem, jest takie cos jak kontrolka czasu grzania świec żarowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio1973 Zgłoś #36 Napisano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Miał ktoś możne taki przypadek, wsiadam do auta próbuje odpalić, odpali i zgaśnie i tak trzy pięć razy jak już odpali to jest wszystko w porządku. zaczęło sie to dziac od miesiąca, nie za każdym odpaleniem, zdarzało się to sporadycznie ale teraz to już coraz częściej. jak sprawdzam błędy VAGiem pokazuje " sterownik silnika błąd sporadyczny" Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć, gdyby był sterownik to by cały czas było źle. Ma ktoś może jakieś sugestie ??????? Mam podobny problem ale z 4 letnim passatem B-6 -silnik jak w B-7 1,6 TDI blue montion 105 KM. Ciężko pali ale tylko na zimnym silniku ( rano kilkakrotnie gaśnie ok 8-10 razy, chyba ze wcisnę gaz to po kilku razach ok 2-5 odpala---jak odpali to juz jest wszystko ok i można jedzić bezproblemowo aż do rannego odpalania). Dodam tylko że jak były mrozy to było najtrudniej. Mechanik nic nie znalazł podpinając auto do kompa, sprawdził czujnik na wałku rozrządu ,wymienił też czujnik ciśnienia na magistrali common reaila bo zauważył że na wolnych obrotach na zimnym silniku są niedopuszczalne skoki ciśnienia wtrysku czy coś takiego. ZOSTAŁ MI SERWIS VW ale tam biorą 150zł za sam komputer i 200 zł za godzinę naprawy. PROSZĘ O PORADĘ identycznie jak cytowany kolega ponizej; Witam koledzy mam taki problem posiadam paska 170km bmr jest z nim taki problem jeżeli temperatura na zewnątrz jest poniżej 4stopni na plusie i auto postoji ok 12godz. to przy próbie odpalenia go sa takie objawyodpali i zgasnie ale jezeli dodam gazu to odpali normalnie tylko trzeba go przez minute przytrzymac na obrotach i pochwili można zdjąć nogę z gazu i auto chodzi normalnie może znacie przyczynę tej usterki zanaczę że popa paliwa zmieniona i czujniki temperatur są ok Edytowane 9 Grudnia 2014 przez bodzio1973 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endi2014 Zgłoś #37 Napisano 10 Stycznia 2015 Ja coś takiego miałem, że zapalał na 2-3 sekundy i gasł ale to za każdym razem. winny okazał się bezpiecznik ten przy silniku. Który to bezpiecznik wymieniłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #38 Napisano 11 Stycznia 2015 juz nie pamietam bo to troche czasu temu bylo;) ale na pewno ze skrzynki tej obok akumulatora w komorze silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomsonB6 Zgłoś #39 Napisano 2 Czerwca 2015 Panowie poszukuję magika odnośnie b6, został unieruchomiony na placu. Odpala i gaśnie po sekundzie, dodam że z blokady kierownicy już wymienione elektroprzełączniki. Jak ktoś ma lub zna kogoś takiego proszę o numer na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tunio Zgłoś #40 Napisano 8 Czerwca 2015 witam! moje auto to passat b7 2.0 tdi 140 km z DSG. Problem jak wyżej , odpala i odrazu gaśnie, raz na 20 prób zdarzy się, że odpali i chodzi normalnie. Rozrząd sprawdzony, VAG wywalał bład na czujnik wałka rozrządu czujnik wymieniony, następnie wywalał na czujnik położenia wału korbowego wymieniony i dalej to samo. Dodam tylko, że problem pojawił się gdy strzelił mi pasek PK od alternatora. Teraz VAG nie pokazuje żadnych błędów a samochód dalej gaśnie po ok sekundzie. PROSZĘ O POMOC ! Z góry dzięki i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach